تعمیر گوشی سامسونگ

امروزه کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از برند سامسونگ و محصولات با کیفیتش استفاده نکرده باشد. گجت‌های هوشمند ساخت این برند شهره‌ی عام و خاص است و نیازی به تعریفی ندارد. برای همین است که تعداد بسیار زیادی از افراد در کشور ما گوشی و تبلت‌های هوشمند ساخت این برند را برای استفاده انتخاب کرده‌اند. اما همانطور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند در معرض خطرات و آسیب‌های بسیار زیادی هستند. اگر شما به موقع و در زمان مناسب نسبت به تعمیر تخصصی گوشی خود اقدام نکنید ممکن است متحمل هزینه‌های بیشتری برای برطرف کردن مشکل خود شوید. چیزی که مهم است این است که شما به یک مرکز و مجموعه‌ی مطمئن و کاربلد مراجعه کنید. زیرا تجربه به ما نشان داده است افرادی که ادعای تعمیرات گوشی‌های سامسونگ را دارند در تعمیر و تعویض قطعات حساس و مهم نظیر هارد به مشکل بر می‌خوردند و حتی ممکن است مشکلات دیگری را نیز برای شما به وجود بیاورند. بنابراین شما باید تعمیرات موبایل سامسونگ خود را به یک مجموعه‎‌ی معتبر واگذار کنید. مجموعه‌ی تعمیرات 118 به پشتوانه‌ی دانش بالای تعمیرکاران خود و همچنین استفاده از تجهیزات بروز و جدیدی که در اختیار دارد آماده است تا انواع تعمیرات گوشی‌های Samsung را با هدف کسب رضایت شما مشتریان عزیز انجام دهد. رضایت شما هدف اصلی ماست.

تعمیر تخصصی گوشی سامسونگ

تخصص در تعمیر گوشی سامسونگ بسیار مهم است. در صورتی‌که یکی از قطعات سخت افزاری این گوشی آسیب ببیند باید به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و سپس تعمیر یا تعویض آن قطعه انجام شود. از رایج ترین آسیب دیدگی‌های گوشی‌های سامسونگ که در این مجموعه تعمیر می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ
  2. تعویض گلس ال سی دی سامسونگ
  3. تعویض باتری
  4. تعمیر یا تعویض هارد گوشی‌های سامسونگ
  5. تعمیر یا تعویض انواع سوکت‌ها مانند: تعمیر سوکت آی‌سی، تعمیر سوکت مادربورد، تعمیر سوکت شارژر و …. .

موارد بالا جز بیشترین آسیب‌هایی است که در  مجموعه‌ی تعمیرات 118 قابل انجام است. قطعا قطعات بیشتری نیز وجود دارد که می‌توان در لیست بالا قرار داد. ولی ما به موارد مهم و اصلی اشاره کردیم. بنابراین اگر مشکل شما در لیست بالا جای نداشت اصلا نگران نشوید. قطعا مجموعه‌ی ما توانایی برطرف کردن مشکل شما را دارد و نباید نگران شوید. می‌توانید با همکاران ما در مجموعه‌ تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید. همکاران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی می‌کنند. در ادامه به طور کامل‌تر به انواع آسیب دیدگی‌های گوشی Samsung می‌پردازیم.

1) تعمیر سخت افزاری گوشی Samsung

برطرف کردن مشکلات سخت افزاری به دو عامل بسیار مهم وابسته است. اولین مورد این است که دانش و شناخت کافی نسبت به قطعه‌ معیوب وجود داشته باشد. مورد دوم هم این است که تعمیر یا تعویض قطعات سخت افزاری گوشی نیازمند تجهیزات و دستگاه‌های خاصی است که در هر جایی یافت نمی‌شود. این دو مورد یعنی دانش و تجربه‌ی کافی در کنار تجهیزات جدید و بروز در مجموعه‌ی ما وجود دارد. بنابراین شما نباید نگران تعمیر سخت افزاری گوشی سامسونگ خود باشید. بدون هیچگونه‌ ترس یا اضطرابی حل این مشکل را به ما بسپارید. سعی ما این است که در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به تعمیر سخت افزاری گوشی‌های Samsung بپردازیم.

2) تعمیر نرم افزاری گوشی سامسونگ

خبر خوبی برای شما داریم. اول اینکه تعمیر نرم افزاری گوشی Samsung هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به تعمیرات سخت افزاری دارد. بنابراین از بابت هزینه زیاد نگران نشوید. مورد دوم این است که در بعضی موارد خود شما به راحتی می‌توانید مشکل خود را برطرف کنید. بله! خود شما. اگر مطمئن هستید که مشکل شما نرم افزاری است تنها کافی‌ست در اینترنت مشکل خود را جستجو کنید. احتمال اینکه مشکل شما برطرف شود بسیار زیاد است. اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید مشکل نرم افزاری موبایل سامسونگ خود را برطرف کنید اصلا نگران نشوید. با همکاران ما در مجموعه‌ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. دانش فنی تعمیرکاران ما بسیار بالاست و قطعا می‌توانند به برطرف کردن مشکل شما کمک کنند.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر یک مرکز خوب و مورد اعتماد در حوزه‌ی انواع تعمیرات گوشی‌های سامسونگ وجود داشت چه می‌شد؟ مجموعه‌ای که شما بدون هیچگونه دغدغه‌ای گوشی خود را برای تعمیر به آنها بسپارید و نگران چیزی نباشید.خبر خوشی برای شما داریم. خوشبختانه این مجموعه وجود دارد و شما به راحتی می‌توانید تعمیر موبایل Samsung خود را به ما بسپارید. تعمیرات 118 در خدمت شماست. مجموعه‌ی ما مشکلات شما را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برطرف می‌کند. تعمیرات 118 مرکز تخصصی تعمیرات انواع گوشی‌های هوشمند مخصوصا تعمیر انواع گوشی‌های سامسونگ است. مجموعه‌ی ما با تکیه بر دانش و تجربه‌ی بسیار بالای تعمیرکاران خود و همچنین اعتماد و رضایتی که در مدت فعالیت خود کسب کرده است آماده است تا به شما عزیزان خدمت رسانی کند. یکی دیگر از عامل‌های بسیار مهم در انتخاب مجموعه‌ی استفاده از قطعات کاملا اصل و اورجینال است. کلیه‌ی قطعات و خدمات ما با گارانتی و ضمانت نامه‌ی معتبر انجام می‌شود. بنابراین هیچ شک و تردیدی به دل خود راه ندهید و هم اکنون تعمیر گوشی سامسونگ خود را به مجموعه‌ی ما بسپارید. اگر سوالی در این رابطه دارید با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی سامسونگ

 

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی سامسونگ

در این بخش می‌خواهیم شما را با انواع آسیب دیدگی‌های رایج گوشی‌های Samsung آشنا کنیم. این آسیب دیدگی ها بر اساس آسیب شناسی گوشی‌های سامسونگی است که به مجموعه‌ ارسال شده است و ما مشکل آنها را برطرف کرده‌ایم. در صورتی‌که یا یکی از این آسیب دیدگی‌ها مواجه هستید باید به مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنید. این آسیب‌دیدگی‌ها را به ترتیب اولویت مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

یکی از مهم ترین و بیشترین مشکلی که اکثر کاربران گوشی‌های سامسونگ با آن درگیر هستند بروز مشکل در باتری گوشی است. باتری گوشی تحت عوامل بسیار زیادی آسیب می‌بیند. از جمله مهم ترین دلایل خرابی باتری می‌توان به استفاده از شارژرهای تقلبی و بی کیفیت برای شارژ گوشی اشاره کرد. عامل مهم دیگر خرابی باتری این است که زمانی‌که گوشی شما در شارژ است با آن کار می‌کنید. سعی کنید این دو مورد را رعایت کنید. هنگامی‌که باتری گوشی سامسونگ آسیب می‌بیند راهی جز تعویض آن وجود ندارد. اگر دوست دارید که همانند گذشته از امکانات باتری استفاده کنید باید باتری خود را تعویض کنید. بالای 90 درصد باتری‌ گوشی‌های Samsung غیر قابل جدایی است. یعنی اینگونه نیست که شما به راحتی درب پشت گوشی را در بیاورید و باتری جدید را جایگزین باتری قدیمی کنید. در گذشته اینگونه بود. اما اکنون به تجهیزات خاصی برای تعویض باتری موبایل سامسونگ نیاز است. زیرا باتری اغلب گوشی‌های ساخت این برند به بدنه‌ی گوشی چسبیده است و همین امر کار را دشوار می‌کند. نگرانی به خود راه ندهید. تنها کافی‌ست گوشی خود را به مجموعه‌ ارسال نمایید تا اینکار برای شما انجام شود. فرصت را از دست ندهید و هم اکنون اقدام به ارسال گوشی خود کنید.

آسیب دیدگی و خرابی تاچ و ال سی دی افراد بسیار زیادی را درگیر کرده است. آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی گوشی‌های سامسونگ به دلایل مختلفی رخ می‌دهد. آبخوردگی و فشار و ضربه از مهم ترین دلایل خرابی هارد است. وقتی تاچ و ال سی دی آسیب می‌بیند دیگر عملا امکان استفاده از گوشی از بین می‌رود و تا زمانی‌که این مشکل را برطرف نکنید نمی‌توانید از گوشیتان استفاده کنید. نگران نباشید. اگر برای تعویض تاج و ال سی دی گوشی خود اقدام کنید همانند گذشته می‌توانید از گوشیتان استفاده کنید. تنها نکته‌ی مهم این است که تاچ و ال سی دی اصل و اورجینال برای حل این مشکل مورد استفاده قرار بگیرد.

آب دشمن اصلی گوشی است. حتی گوشی‌هایی که از خاصیت ضد آب بهره می‌برند ممکن است با این مشکل مواجه شوید. آبخوردگی باعث مشکلات بسیار زیادی در گوشی‌های سامسونگ می‌شود. از خرابی تاچ و ال سی دی گرفته تا سوختگی هارد. اولین کاری که شما پس از اینکه گوشی‌تان در آب می‌افتد باید انجام دهید این است که یک دستمال نرم تهیه کنید و تا جایی که می‌توانید گوشی را خشک کنید. با اینکار رطوبت حاصل از آبخوردگی تا حد زیادی برطرف می‌شود. ولی کار به اینجا ختم نمی‌شود. شما از درون گوشی خبری ندارید.شما رطوبت بیرونی دستگاه را گرفته‌اید ولی با رطوبت و خیس خوردگی داخل گوشی چه می‌کنید. اینجاست که باید به یک مجموعه برای تعمیر گوشی Samsung آبخورده مراجعه کنید و مشکل خود را به طور دقیق به آنها شرح دهید. ضمنا به هیچ وجه وقتی برای خشک کردن گوشی از سشوار استفاده نکنید زیرا حرارت سشوار ممکن است باعث مشکلات دیگری شود. پس از خشک کردن دستگاه، به مرکز معتبر تعمیر موبایل مراجعه کنید. آب خوردگی دستگاه در همان ابتدا ممکن است مشکلی را برای دستگاه شما به وجود نیاورد. در طولانی مدت آبی که در داخل دستگاه نفوذ کرده است، رسوب می کند. در این مواقع ممکن است مشکلات جبران ناپذیری برای گوشی‌تان به وجود آید.

یکی دیگر از عواملی که باعث می‌شود گوشی شما نیاز به تعمیرکار پیدا کند مشکل در شارژ شدن گوشی است. مشکل شارژ نشدن گوشی سامسونگ می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. شاید سوکت شارژ گوشی سامسونگ شما شکسته شده باشد. شاید هم آی‌سی شارژ گوشی مشکل پیدا کرده باشد. به هر حال این مشکل برای شما به وجود آمده است و شما باید به فکر برطرف کردن این مشکل خود باشید. برای مطمئن شدن از مشکل شارژ در ابتدا پریز برق خود را عوض کنید. اگر مشکل کماکان پابرجا بود به تعویض آداپتور شارژر اقدام کنید. اگر هنوز هم مشکل شما حل نشده بود کابل خود را بررسی کنید و از سلامت آن مطمئن شوید. اگر بعد از انجام تمامی این راهکارها هنوز هم مشکل شما رفع نشده بود باید آنرا به مجموعه‌ تعمیرات موبایل ارسال کنید. بعد از اینکه گوشی خود را ارسال کردید تعمیرکاران ما گوشی را مورد بررسی دقیق قرار می‌دهند و به برطرف کردن مشکل می‌پردازند. نگران نباشید زیرا این مشکل به طور کامل قابل برطرف شدن است.

اگر شما اهل موسیقی و فیلم بوده باشید بروز مشکل در اسپیکر موبایل سامسونگ به شدت برایتان عذاب آور است. بروز مشکل در اسپیکر گوشی‌های سامسونگ هم می‌تواند از سخت افزار گوشی باشد و هم نرم افزار آن. خوشبختانه رفع این مشکل بیشتر با بستر نرم افزار در ارتباط است و احتمالا خود شما نیز بتوانید این مشکل را برطرف کنید. البته دو نوع اسپیکر در گوشی‌های هوشمند وجود دارد. یک اسپیکر مسئول پخش صدای خارجی دستگاه است و اسپیکر دیگر که از آن به عنوان اسپیکر مکالمه یا کپسول اسپیکر یاد می‌شود وظیفه‌ی انتقال صدا در هنگام مکالمه را برعهده دارد. دو اسپیکر با کارکرد کاملا متفاوت. شما درگیر کدام مشکل شده‌اید؟ صدای گوشی قطع شده است یا اینکه این مشکل در هنگام صحبت و مکالمه رخ می‌دهد؟ در هر صورت مشکل شما قابل برطرف شدن است. فرقی نمی‌کند اسپیکر گوشی آسیب دیده است یا اسپیکر مکالمه. هر دوی این مشکلات در مجموعه‌ی ما قابل برطرف شدن است. بنابراین نگران نباشید. حل مشکل خود را به ما بسپارید. اینکار در کم‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و قطعات انجام می‌شود.

تعمیر هارد آسیب دیده یا هاردی که سوخته است کاری بسیار تخصصی است. در گذشته اگر هارد گوشی‌های سامسونگ آسیب می‌دید امکان تعمیر هارد Samsung وجود نداشت و باید قید اطلاعات گوشی خود را می‌زدید. همانطور که می‌دانید هارد گوشی مسئول ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات درون گوشی است. بنابراین اگر هارد گوشی شما خراب شود در واقع اطلاعات درون گوشی از بین رفته است. بنابراین اگر اطلاعات درون گوشی برای شما مهم است باید به یک مرکز معتبر برای تعمیر هارد مراجعه کنید. البته باید این مورد را بدانید که تعمیر یا تعویض هارد اسمارت‌ فون‌های سامسونگ وابسته به شدت آسیب وارد شده به گوشی است. یعنی بسته به شدت آسیب وارد شد به هارد یکی از دو راه تعویض هارد یا تعمیر هارد انتخاب می‌شود. در ابتدا شدت آسیب وارد شده به هارد مشخص می‌شود و پس از آن به تعمیر آن پرداخته می‌شود. چیزی که مهم است این است که با هر یک از راه‌های تعمیر یا تعویض هارد شما مجددا می‌توانید از گوشیتان استفاده کنید. در نتیجه نگرانی به دل خود راه ندهید. ما در کنار شما هستیم.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی سامسونگ

شباهتی بین مشکلات نرم افزاری و مشکلات سخت افزاری وجود ندارد. یعنی مشکلات نرم افزاری این‌گونه نیستند  که برای حل آنها نیاز به تجهیزات یا حتی قطعات خاصی باشد. این مشکلات ممکن است به خاطر یک باگ یا آپدیت و سایر عوامل مشابه رخ دهد. در ادامه شما را با چند مشکل نرم افزاری موبایل سامسونگ آشنا می‌کنیم. مهم ترین آسیب دیدگی‌های رایج نرم افزاری گوشی سامسونگ در ادامه آمده است.

یکی از مهم ترین آسیب‌های نرم افزاری مشکل کم شدن سرعت گوشی سامسونگ است. افت سرعت عملکرد گوشی‌های هوشمند می‌تواند چندین دلیل داشته باشد. تمامی گوشی‌های سامسونگ شامل این وضعیت می‌شوند و نمی‌توان گفت که فقط میان‌رده‌ها و یا فقط پایین رده‌ها درگیر چنین مشکلی می‌شوند. این مشکل حتی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هم ممکن است به وجود بیاید. راه‌های زیر برای برطرف کردن این مشکل و افزایش سرعت گوشی وجود دارد.

  1. حافظه‌ی گوشی سامسونگ خود را به طور دقیق بررسی کنید: طبیعی است که هر چقدر حافظه‌ی گوشی پرتر باشد عملکرد گوشی هم کاهش پیدا کند. پس واجب است که به مدیریت حافظه‌ی خود اهمیت ویژه‌ای بدهید. این مشکل در اثر گذشت زمان و به خاطر افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی است که در گوشی خود نصب می‌کنید به وجود می‌آید. با انجام اینکار حافظه‌ی بیشتری درگیر این بازی ها و اپ‌ها می‌شود و به این ترتیب شما احساس کندی در سرعت گوشی سامسونگ خود می‌کنید. سعی کنید اپلیکیشن ها، بازی‌ها، عکس‌ها، موزیک‌ها، ویدیو ها و هر فایلی که به آن نیاز ندارید را از حافظه گوشی حذف کنید.
  2. از شر Bloatware خلاص شوید: زمانیکه حافظه‌ی گوشی شما پر می‌شود شما به مدیر برنامه‌های گوشی می‌روید و اقدام به حذف پوشه‌های اضافی و بلااستفاده می‌کنید. در این هنگام شما با پوشه‌ها و برنامه‌هایی مواجه می‌شوید که اصلا از آنها خبری نداشته‌اید و اکنون برای اولین برای اولین بار است که آنها را مشاهده می‌کنید. به این نوع برنامه‌ها و پوشه‌ها اصطلاحا Bloatware می‌گویند. اینها نمونه هایی از “bloatware” یا برنامه‌هایی است که از قبل روی تلفن شما نصب شده است. آنها بی ضرر هستند، با این تفاوت که از فضای ذخیره سازی و احتمالاً RAM استفاده می‌کنند. تا جاییکه می‌توانید از شر آنها خلاص شوید.
  3. حافظه کش (Cache) گوشی را پاک سازی کنید: پاک کردن کش برنامه‌ها به افزایش حافظه و در نتیجه افزایش سرعت گوشی کمک می‌کند. برای این منظور وارد تنظیمات گوشی خود شوید و گزینه‌ی Storage را انتخاب کنید. در این بخش به دنبال Cached data بگردید و آنرا لمس کنید.
  4. آپدیت‌های گوشی را بررسی و در صورت لزوم آنها را نصب کنید: دیده شده است که در بعضی موارد با انجام عمل آپدیت کردن سرعت گوشی افزایش پیدا کرده و مشکل کندی سرعت برطرف شده است. از این مورد غفلت نکنید.

ریجستری یک طرح فراگیر است که از اواخر سال 1396 به صورت قاعده و قانون کلی در آمده است. اینکار برای کاهش و جلوگیری از قاچاق گوشی‌های هوشمند صورت گرفته است. در واقع اگر گوشی شما ریجستر نشود نمی‌توانید از خدمات اپراتورهای کشور استفاده کنید و با مشکل بزرگی روبرو می‌شوید. سامسونگ از آخرین برندهایی است که به این طرح پیوسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.