تعمیر لپ تاپ ایسوس

احتمالا با برند ایسوس آشنایی دارید. برند ایسوس یکی از برترین تولیدکنندگان لپ تاپ‌های یا کیفیت و زیباست. تقریبا می‌توان گفت که برند ایسوس برای تمامی سلیقه‌ها محصولی تولید کرده است. لپت‌تاپ‌های گیمینگ، لپتاپ‌های مولتی مدیا و … . فروش بسیار بالای این برند در بازار ایران نیز سندی بر این ادعاست. اما همانطور که می‌دانید کیفیت لپتاپ و برند سازنده آن هیچ موقع تضمینی بر عدم آسیب پذیری این مصحول نیست. یک لپتاپ از قطعات سخت افزاری بسیار زیادی تشکیل شده است. تمامی این قطعات سخت افزاری ممکن است روزی آسیب ببیند و شما نیاز به تعمیر لپتاپ ایسوس پیدا کنید. در این‌گونه شرایط باید به دنبال مجموعه‌ای مطمئن برای تعمیر لپتاپ ایسوس خود باشید. خوشبختانه چنین مرکزی وجود دارد. مجموعه تعمیرات 118 آماده است تا انواع خدمات سخت افزاری و نرم افزاری لپتاپ ایسوس را انجام دهد. کلیه تعمیرات لپتاپ ایسوس به طور کاملا تخصصی و به دست متخصصین این امر در این مجموعه صورت می‌پذیرد. بنابراین نگران آسیب دیدگی لپتاپ خود نباشید. مجموعه تعمیرات 118 میزبان بسیار خوبی برای تعمیر لپتاپ ایسوس شماست.

تعمیرات تخصصی لپتاپ‌های ایسوس

تعمیرات تخصصی لپتاپ بدین معناست که خدمات مجموعه ما برای هر تعمیر هر مدل از لپتاپ‌های ایسوس متفاوت است. احتمالا برایتان سوال به وجود آمده است که منظور از متفاوت بودن چیست؟ حتما می‌دایند که نوع لپتاپ‌ها بسته به سال تولید و تکنولوژی ساخت متفاوت است. بنابراین اینکه بخواهیم برای تمامی لپتاپ‌ها یک نسخه تعمیر بپیچیم کاملا اشتباه است. تعمیرات تخصصی یعنی اینکه فرد تعمیرکار با تمامی ظرایف و پیچیدگی‌های لپتاپ ایسوس آشنا باشد. این مورد به طور کامل در مجموعه تعمیرات 118 پوشش داده شده است. بنابراین بدون هیچگونه نگرانی از بابت تعمیر لپتاپ ایسوس نداشته باشید. تعمیر لپتاپ ایسوس در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. تعمیرات تخصصی لپتاپ ایسوس به دو دسته سخت افزار و نرم افزار تقسیم می‌شود. برای مجموعه ما فرقی نمی‌کند که شما با مشکل نرم افزاری دسته و پنجه نرم می‌کنید یا مشکلات سخت افزاری. چیزی که برای ما مهم است تعمیر لپتاپ و کیفیت تعمیر است. از اعتماد خود به مجموعه تعمیرات 118 پشیمان نخواهید شد. هم اکنون به ارسال لپتاپ خود به مجموعه اقدام کنید. بخش عمده تعمیرات لپتاپ ایسوس به قرار زیر است. در ادامه می‌خواهیم به بررسی این موارد بپردازیم. چنانچه مشکل شما در لیست پایین جای ندارد اصلا نگران نشوید. در اینجا تنها به رایج ترین مشکلات لپتاپ ایسوس اشاره کرده‌ایم. بنابراین می‌توانید برای برطرف کردن مشکل لپتاپ ایسوس خود با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. مشکل شما قطعا قابل برطرف شدن است.

شکسته شدن صفحه لپتاپ موضوعی کاملا رایج در بین کاربران لپتاپ است. ممکن است در اثر یک سهل انگاری بر روی لپتاپ خود نشسته باشیم و این موضوع باعث خرابی ال سی دی شده باشد. ممکن است ضربه خوردن لپتاپ باعت بروز چنین مشکلی شده باشد. به هر حال دلایل مختلفی می‌تواند این مشکل را برای شما به وجود بیاورد. برای تعمیر ال سی دی لپتاپ ایسوس خود می‌توانید با مجموعه تعیمرات 118 در ارتباط باشید. تعویض ال سی دی لپتاپ ایسوس در این مجموعه در کم‌ترین زمان ممکن و با حداقل قیمت صورت می‌پذیرد. شکسته شدن و خرابی ال سی دی موضوع حادی نیست و به راحتی قابل برطرف شدن است. هم اکنون لپتاپ خود را برای تعویض ال سی دی به مرکز ما ارسال کنید.

باتری یک قطعه مصرفی در هر لپتاپی است. بعد از گذشت یک زمان خاص بالاخره این قطعه آسیب می‌بیند. نمی‌توانید از خرابی باتری laptop ایسوس جلوگیری کنید. ولی ممکن است باتری شما به غیر از اتمام عمر خود دلایل دیگری برای شارژ نشدن یا خرابی داشته باشد. در ادامه شما را با 5 روش برای احیای باتری خرابتان آشنا می‌کنیم. چنانچه این مراحل برای شما کارساز نبود با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خرابی باتری لپتاپ ایسوس را گزارش دهید. آنها شما را راهنمایی خواهند کرد. 5 روش احیای باتری خراب به قرار زیر است:

  • باتری را فریز کنید

در دنیای دستگاه‌های الکترونیکی 4 نوع باتری پرکاربرد وجود دارد. اینها نیکل فلز هیدرید (NiMH)، نیکل کادمیوم (NiCd)، یون لیتیوم (Li‌+) و قلیایی هستند. به غیر از باتری‌های قلیایی که در ریموت تلویزیون و ساعت دیواری استفاده می‌شود‌، 3 مورد دیگر قابل شارژ هستند. این بدان معناست که روند شیمیایی رخ داده در داخل آنها برگشت پذیر است، از این نوع باتری‌ها بیشتر در لپتاپ‌ها استفاده می‌شود. برای روش انجماد،

  1. رایانه خود را خاموش کنید.
  2. آداپتور برق را از برق بکشید.
  3. باتری را بردارید.
  4. باتری را درون کیسه Ziploc یا کیسه پلاستیکی قرار دهید.
  5. باتری مرده را حدود 10-12 در داخل فریزر قرار دهید
  6. بعد از گذشت مدت زمان کمتر از 24 ساعت، باتری را بیرون آورده و کیسه را بردارید.
  7. هرگونه تراکم باقیمانده را با استفاده از حوله خشک کرده و اجازه دهید باتری با دمای اتاق یکسان شود.
  8. باتری را دوباره در لپ تاپ قرار دهید.
  9. آنرا شارژ کنید تا به 100٪ برسد.
  10. بعد از اینکه به شارژ کامل رسید آداپتور برق را از برق بکشید و اجازه دهید باتری کاملا تخلیه شود.

مراحل 9 و 10 را برای 3 – 4 بار تکرار کنید، این کار باعث می‌شود باتری مرده شما به حالت عادی برگردد. چنانچه این روش جوابگو نبود به سراغ روش بعدی بروید.

  • باتری را دوباره کالیبره کنید

کالیبراسیون برای باتری قدیمی که در حال از بین رفتن است بیش از باتری جدید مورد نیاز است. به طور کلی بسیاری از کاربران همیشه لپ تاپ خود را در حالت اتصال به برق استفاده می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند باتری لپتاپ ایسوس آنها تخلیه شود. به همین دلیل سیستم عامل قادر به محاسبه میزان واقعی شارژ باقی مانده نخواهد بود. وقتی این اتفاق می‌افتد، سیستم ممکن است نشانه های شارژ اشتباه را کشف کند. به عنوان مثال ممکن است لپ تاپ شما نشان دهد که شارژ کامل دارد اما با گذشت 10-15 دقیقه از زمان قطع شارژر خاموش شود. این موارد نشانه‌های احتیاج به کالیبراسیون باتری است. بسیاری از تولیدکنندگان امکان کالیبراسیون خودکار را ارائه داده‌اند‌، اما شما می‌‌توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید. برای کالیبره کردن مجدد باتری لپ تاپ باتری ایسوس به روش زیر عمل کنید.

  1. لپ تاپ را 100٪ شارژ کنید یا به حداکثر حد شارژ برسید.
  2. آداپتور برق را از لپ تاپ جدا کنید.
  3. لپ تاپ را روشن نگه دارید تا زمانی که باتری کاملاً خالی شود.
  4. لپ تاپ را خاموش کرده و حدود 3-5 ساعت آن را نگه دارید.
  5. لپ تاپ خود را به طور معمول روشن کنید و آن را 100٪ شارژ کنید.

با انجام اینکار باتری لپ تاپ خود را با موفقیت کالیبراسیون کرده‌اید. اکنون سیستم عامل شما باید در مورد ظرفیت باتری قرائت دقیق‌تری داشته باشد.

تعمیر لپتاپ ایسوس

  • لپ تاپ را خنک کنید

گرما می‌تواند یکی از دلایل از بین رفتن باتری لپ تاپ ایسوس باشد. قرار دادن لپتاپ در یک محیط گرم و یا انجام کارهای پردازشی سنگینی با لپ تاپ، می‌تواند باعث گرمای آن شود. از آنجا که باتری‌های لپ تاپ یکی از قطعات مستعد برای گرم شدن است، گرمای تولید شده می‌تواند مستقیماً هم بر طول عمر و هم بر عملکرد باتری تأثیر بگذارد. بنابراین در این حالت از یک پد خنک کننده برای خنک سازی سطح لپ تاپ استفاده کنید. و همچنین اطمینان حاصل کنید که دریچه‌های هوا که گرما را آزاد می‌کنند، انسداد نداشته باشند. با این روش می‌توانید اطمینان حاصل کنید که باتری بیشتر آسیب نبیند.

  • شارژ کامل را انجام دهید

مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، باتری نیز در وقت اضافی کار نمی‌کند. وقتی این اتفاق می‌افتد باتری خیلی سریع تخلیه می‌شود و توانایی نگه داشتن شارژ کاهش می‌یابد و در نهایت باعث از بین رفتن باتری لپتاپ ایسوس می‌شود. با انجام یک شارژ کامل و تخلیه مکرر آن، می‌توانید به طور قابل توجهی عمر آن را افزایش دهید.

  • باتری را از لپتاپ جدا کنید

واکنش‌های شیمیایی برگشت پذیر در داخل باتری باعث می‌شود که باتری لپ تاپ قابل شارژ باشد. عوامل خارجی مانند گرما می‌توانند مانع واکنش‌های شیمیایی عمل کنند. بنابراین با از جداکردن باتری می‌توانید باتری را خنک کنید. بسیاری از لپ تاپ‌ها ممکن است بدون منبع تغذیه به خوبی کار کنند اما برخی از آنها درست برعکس عمل می‌کنند.  اطمینان حاصل کنید که هنگام انجام این روش هیچ‌گونه قطع ناگهانی برق وجود نداشته باشد زیرا منجر به از دست رفتن داده‌هایتان می‌شود. برای انجام این روش،

  1. لپ تاپ خود را روشن کنید.
  2. آداپتور برق متناوب را وصل کنید.
  3. در حالی که باتری وصل است‌، آن را جدا کنید.

5 روش بالا تاثیر بسزایی در احیا شدن باتری لپتاپ ایسوس دارند. چنانچه با انجام را‌ه‌کارهای زیر مشکلتان برطرف نشد سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. تعویض باتری لپتاپ ایسوس در مجموعه ما با بهترین کیفیت انجام می‌شود.

تعمیر فن لپ تاپ ایسوس با افزایش استفاده از تراشه‌های گرافیکی با سرعت بالا در لپ تاپ‌های مدرن این برند که میزان قابل توجهی گرما تولید می‌کنند‌، بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. مشکلات رایج سیستم خنک کننده‌های که دارندگان لپ تاپ ایسوس تجربه می‌کنند شامل سه مورد زیر است:

  1. از بین رفتن فن لپتاپ
  2. شنیدن صداهای عجیب و غریب از فن Loptop
  3. بوی سوختن

 در صورتی‌که با چنین مواردی دسته و پنجه نرم می‌کنید باید هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض فن لپتاپ ایسوس خود اقدام کنید. زیرا گرمای بیش از حد باعث آسیب جدی به پردازنده و یا یا مادربرد می‌شود. خوشبختانه‌، سرویس تعمیر فن لپ تاپ مجموعه تعیمرات 118 می‌تواند سریعاً قبل از بروز هرگونه آسیب‌، مشکل فن لپتاپ شما را برطرف کند. در صورت بروز هر یک از موارد زیر‌، فن لپ تاپ شما باید تعمیر یا تعویض شود:

  1. در هنگام دست زدن به لپتاپ متوجه گرم بودن بیش از حد آن می‌شوید
  2. صدای عجیب و غریب ناشی از کار مداوم فن با سرعت بالا شنیده می‌شود
  3. لپ تاپ به طور تصادفی خاموش می‌شود
  4. پیام‌های خطای صفحه‌های آبی تصادفی بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌شوند

کل موارد ذکر شده نشان می‌دهد که سیستم خنک کننده لپتاپ ایسوس به درستی کار نمی‌کند و برای رفع مشکل گرم شدن بیش از حد نیاز به تعمیر فن لپ تاپ Asus دارید. تعمیر یا تعویض فن لپتاپ Asus نباید به هیچ‌ وجه به تاخیر بیافتد. مشکلات سیستم خنک کننده باید بلافاصله توسط یک تکنسین واجد شرایط تعمیر لپ تاپ Asus مرتفع شود. در غیر این صورت، درجه حرارت بیش از حد زیاد در لپ تاپ شما می‌تواند به مدارها آسیب برساند و حتی ممکن است تراشه‌‌های گرافیکی را شل کند. مجموعه تعمیرات 118 خدمات تعمیر فن لپ تاپ ایسوس را به صورت کاملا حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این تعمیرات شامل سخت افزار‌، خرابی الکتریکی یا مکانیکی، درگیری نرم افزاری، خرابی سیستم عامل و خطای منطقی است. تکنسین‌های باتجربه مجموعه تعمیرات 118 مادربرد لپ تاپ ایسوس یا هرگونه نقصی را که می‌تواند باعث گرم شدن بیش از حد لپتاپ شود را بررسی می‌کنند. آنها همچنین ولتاژ مدار فن و پردازنده را بررسی می‌کنند تا از عملکرد صحیح آنها اطمینان حاصل کنند. بنابراین چنان‌چه با مشکل فن لپتاپ خود دسته و پنجه نرم می‌کنید سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

آیا با مشکل خرابی کیبورد لپتاپ ایسوس خود روبرو هستید؟ آیا هر چه بر روی دکمه‌های کیبورد ضربه می‌‎زنید آنها عمل نمی‌کنند؟ آیا حسابی از این موضوع کلافه شده‌اید؟  4 دلیل برای عدم کارکردن کیبورد ایسوس موجود است. این دلایل به قرار زیر است.

  1. درایور سخت افزار بد: این مورد قابلیت نصب مجدد یا به روزرسانی دارد.
  2. خاک و گرد و غبار: تمیز کردن صفحه کلید لپ تاپ می‌تواند کمک کند.
  3. اتصال نامناسب: در برخی موارد، می‌توانید لپ تاپ خود را باز کرده و اتصالات صفحه کلید را چک کنید. این احتمال وجود دارد که صفحه کلید ایسوس خراب شده باشد ، بنابراین نیاز به جایگزینی آن است.
  4. تنظیمات نادرست منطقه‌ای: ممکن است تنها برخی از نویسه‌ها کار نکنند که به دلیل تنظیمات منطقه یا زبان اشتباه صفحه کلید است.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، دو مورد از این مشکلات به راحتی برطرف می‌شوند، در حالی که دو مورد دیگر به کار کمی بیشتری نیاز دارند. برای پیچیدگی بیشتر، هرگونه اقدام تعمیراتی که شما را ملزم به باز کردن لپ تاپ خود کند، بسته به مدل لپتاپ متفاوت خواهد بود. در نتیجه برای باز کردن لپتاپ خود چنانچه به این کار وارد نیستید حتما با یک متخصص مشورت و صحبت کنید. مجموعه تعمیرات 118 آماده کمک رسانی در این موضوع است. تعمیر یا تعویض کیبورد لپتاپ ایسوس را به ما بسپارید. مشکل شما قطعا قابل برطرف شدن است.

ممکن است که شما نیز با مشکل خاصی روبرو شده باشید. لپتاپ شما در حالتی که صفحه نمایش آن زاویه کمی دارد روشن می‌شود ولی به محص ایننکه لپتاپ را به طور کامل باز می‌کنید با مشکل خاموشی صفحه نمایش روبرو می‌شوید. این مشکل به دلیل خرابی فلت ال سی دی لپتاپ‌های ایسوس رخ می‌دهد. البته مشکل در خرابی فلت ال سی دی مختص برند ایسوس نیست و در تمامی برندها ممکن است این مشکل رخ دهد. کابلی که باعث اتصال صفحه نمایش و پایه اصلی لپتاپ می‌شود دقیقا از طریق لولا لپتاپ عبور داده می‌شود. در گذشت زمان با باز و بسته کردن‌های متوالی لپتاپ خمیدگی بیش از حد آن باعث بروز مشکلاتی برای شما می‌شود. بنابراین تا الان دلیل خرابی فلت ال سی دی لپتاپ Asus را متوجه شده‌اید. بریای همین است که در یک زاویه و موقیعت خاصی می‌توانید از لپتاپ استفاده کنید ولی در بعصی از زوایا استفاده از آن تقریبا نا‌ممکن است. فلت ال سی دی لپتاپ ایسوس در مجموعه تعمیرات 118 با بهترین کیفیت موجود است. هم اکنون با خیال آسوده نسبت به ارسال گوشی خود به مجموعه اقدام کنید. تعمیر و تعویض فلت LCD لپتاپ‌های ایسوس در مجموعه ما قابل انجام است.

تعمیر لپ تاپ ایسوس

چرا باید تعمیرات 118 را انتخاب کنیم؟

خدماتی که مجموعه تعمیرات 118 به شما می‌دهد واقعا کم نطیر است. یکی از این موارد مهلت تست است. یعنی پس از تعمیر لپتاپ ایسوس به شما مهلت تست داده می‌شود. در طول مهلت تست چنانچه مشکلی برای لپتاپ شما به وجود بیاید بدون نگرانی می‌توانید لپتاپ را مجددا برای ما ارسال کنید تا مورد بررسی دوباره قرار بگیرد. البته بروز چنین مشکل تقریبا صفر است ولی برای کسب رصایت شما عزیزان این امکان را فراهم کرده‌ایم. مورد بعدی کیفیت قطعات مصرفی برای تعمیر لپتاپ ایسوس است. کلیه قطعات موجود در مجموعه تعمیرات 118 کاملا اصل و اورجینال است. برای آسودگی خاطر شما عزیزان کلیه قطعات به همراه گارانتی و ضمانت نامه معتبر مرکز به شما تقدیم می‌شود. خیال شما از این بابت نیز راحت باشد. مورد بعدی تعهد و تخصص تعمیرکاران مجموعه ماست. تعمیرکاران مجموعه تعمیرات 118 به پشتوانه فعالیت چندین ساله خود در این حرفه توانسته‌اند به انواع تعمیرات لپتاپ ایسوس مسلط شوند. این تخصص باعث کاهش هزینه‌های شما خواهد شد. از طرفی کیفیت کار را نیز بسیار بالا می‌برد. ما دائما به فکر راحتی شما عزیزان هستیم. بدون هیچگونه نگرانی تعمیر و برطرف کردن مشکلات لپتاپ ایسوس خود را به مجموعه تعمیرات 118 بسپارید. قطعا مشکل شما قابل برطرف شدن است. تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر لپتاپ شماست.


تعمیرات 118 در طی سال های متمادی توانسته دستگاه های بیشماری را تعمیر نماید.

در صورت مشکل لپتاپ خود هیچ نگرانی نداشته باشید!

ما به بهترین نحو دستگاه شما را تعمیر خواهیم کرد.

کافیست دکمه زیر را کلیک نمایید.

0
مشتری رضایتمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.