وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل: اپلیکیشن Call Recorder

آموزش تعمیرات موبایل، اپلیکیشن Call Recorder

حتما برای شما پیش آمده است که دوست داشته باشید یک مکالمه را ضبط نموده و دوباره به آن گوش دهید این مکالمه ممکن است صحبت با یک تعمیر کار یا استاد شما باشد که در آن نکاتی باشد که به سرعت نتوان نوشت در این حالت اپلیکیشن Call Recorder به کمک شما می آید. اپلیکیشنCall Recorder  از بهترین اپ های ضبط مکالمه می باشد و علی رغم امکانات زیاد و متنوع آن، به صورت خیلی ساده قابل استفاده است و سخت ترین کار شما این است که این اپ را دانلود و نصب نمایید سپس به کمک اپلیکیشن Call Recorder شما به راحتی و بدون هیچ محدودیتی به ضبط مکالمات با کیفیت مناسب می کنید. با ما در آموزش تعمیرات موبایل و تعمیرات گوشی موبایل همراه باشید تا به بررسی این اپلیکیشن بپردازیم و فواید آن را مرور کنیم.

اپ Call Recorder  به دسترسی‌هایی نظیر ضبط صدا، دفتر تلفن، مدیریت مکالمه‌های تلفنی و دسترسی به فایل‌های مولتی مدیا نیاز دارد که اگر اندروید دستگاه شما ۶ و بالاتر باشد، باید در هنگام اولین اجرای آن مجوزهای لازم را بدهید اکنون وقت آن رسیده که منتظر یک تماس باشید یا این که تماس تلفنی برقرار نمایید تا این اپ شروع به فعالیت کنید. وقتی یک تماس بر قرار می شود در بالای سمت راست صفحه نمایش و نوار نوتیفیکیشن از عملکرد نرم‌افزار آگاه می‌شوید. وقتی مکالمه پایان یافت فایل صوتی در تب سمت راست (inbox) صفحه اصلی نرم‌افزار قابل مشاهده است. در این قسمت می‌توانید فایل را حذف نموده، تغییر نام دهید، به اشتراک بگذارید یا این که ذخیره کنید.

از طریق تنظیمات اپلیکیشن می‌توان منبع ضبط صدا را تعیین نمود؛ این گزینه در حال پیش‌فرض بر روی Voice call قرار دارد و مکالمات دو سمت را ضبط می نماید.

نکته قابل توجه این است که فایل‌های ضبط شده‌ای را که به آنها نیاز دارید حتما ذخیره نمایید؛ در ضمن امکان تنظیم حساب ذخیره ابری از طریق تنظیمات اپلیکیشن وجود دارد.

این اپلیکیشن در دو نسخه رایگان و پرو عرضه شده است که بعضی از ویژگی های رایگان آن را در زیر بیان می کنیم.

  • جستجوی فایل‌های ذخیره شده از طریق اینترفیس خود اپلیکیشن
  • تنظیم نمودن لیستی از مخاطبین برای ضبط نکردن اتوماتیک
  • شخصی سازی بخش نوتیفیکین‌های اپلیکیشن
  • ذخیره فایل‌ها در فضای ذخیره ابری
  • ضبط نمودن مکالمه‌ها با۵ فرمت مخنلف (AMR, 3GP, AAC, AAC2, WAV)
  • امکان تغییر و انتخاب محل ذخیره فایل‌های مکالمات ضبط شده

رابط کاربری جذاب و ساده آن، ضبط مکالمات با کیفیت عالی و امکان قرار دادن ویجت بر روی صفحه اصلی تلفن را از دیگر ویژگی های این اپ می توان نام برد. لازم به ذکر است که Call Recorder بسیار خوب و روان کار می‌کند و در چند بار تست آن مشکل دیده نشد.

اگر می خواهید که مکالمات ضبط نشود، در قسمت تنظیمات، کلید Record calls را در حالت خاموش قرار بدهید؛ در این صورت مکالمات ضبط نمی‌شوند و هرگاه که نرم‌افزار را اجرا نمایید پیامی در مورد غیرفعال بودن آن مشاهده می کنید.

در نسخه غیر رایگان امکاناتی مانند تنظیم لیست اختصاصی از مخاطبین برای ضبط کردن تماس و همچنین فعال نمودن نرم‌افزار و ضبط مکالمات از طریق تکان دادن گوشی را به نسخه رایگان اضافه می‌کند که این عمل برای کاربران ایرانی غیر فعال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.