آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : گلکسی اس 9 سامسونگ به سیستم تشخیص چهره‌ سریع‌تری مجهز می‌شود

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

سامسونگ به دنبال بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری خاصی است که عملکرد سیستم تشخیص چهره و سنسور تشخیص عنبیه گلکسی اس ۹ را ارتقاء خواهد داد.

با گوشی‌های  گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، می‌توانید از سه شیوه برای احراز هویت خود استفاده کنید؛ پرچم‌دارهای ۲۰۱۷ سامسونگ از سیستم تشخیص چهره، اسکنر عنبیه‌ و سنسور اثر انگشت بهره می‌گیرند. با این وجود، دقت سیستم تشخیص چهره‌ی گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ سامسونگ قابل مقایسه با آیفون ۱۰ (iPhone X) اپل نیست؛ پرچم‌دار جدید کوپرتینونشین‌ها از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بهره می‌گیرد که با تاباندن پرتورهای مادون قرمز، سطح بالایی از امنیت ارائه می‌دهد.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ به دنبال بهبود عملکرد سیستم تشخیص چهره در گوشی‌های پرچم‌دار بعدی خود، یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است. پس از اینکه اعلام شد احتمالاً از حسگرهای سه‌بعدی در دوربین سلفی گلکسی اس ۹ استفاده می‌شود، به‌تازگی فاش شده است که سرعت سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه‌ی گلکسی اس ۹ برای احراز هویت کاربران، بیشتر از نسل قبل خواهد بود.

گزارش به‌دست‌آمده از کره‌ی جنوبی، به این موضوع اشاره دارد که سامسونگ به دنبال بهینه‌سازی‌‏های نرم‌افزاری است که می‌تواند سرعت سیستم تشخیص چهره و سنسور عنبیه‌ در گوشی گلکسی اس ۹ را افزایش دهد. با اینکه بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری می‌‍تواند دقت سیستم تشخیص چهره گلکسی اس ۹ سامسونگ را بهبود ببخشد و همچنین سرعت آن‌ را افزایش دهد؛ بعید است تنها با بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری، کره‌ای‌ها موفق شوند پرچم‌دار جدید اپل را مغلوب کنند.

اگرچه گمان می‌رفت تغییراتی در دوربین سلفی و ماژول اسکنر عنبیه‌ی گلکسی اس ۹ اعمال خواهد شد، به‌تازگی اعلام شده است که این دو شباهت زیادی به نمونه‌ی مورد استفاده در گلکسی اس ۸ دارند. اگر این اطلاعات صحت داشته باشند، سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه‌ی گلکسی اس ۹ بی‌شک تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل نخواهد داشت؛ اما می‌تواند با سرعت و دقت بیشتری، هویت کاربران را احراز کند.

با توجه به شایعات منتشرشده، سامسونگ با گوشی‌های گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس روی قدرت پردازنده و دوربین مورد استفاده در پرچم‌داران جدید خود تمرکز خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد عملکرد خیره‌کننده‌ی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل، میت ۱۰ پرو هواوی و آیفون ۱۰ در زمینه‌ی عکاسی باعث شده است سامسونگ توجه ویژه‌ای به دوربین پرچم‌داران سال آینده‌ی خود داشته باشد. گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ عملکرد چشمگیری در زمینه‌ی عکاسی دارند؛ اما نمی‌توان پرچم‌داران جدید سامسونگ را هم‌تراز با گوشی‌های گران‌قیمت گوگل، هواوی و اپل به شمار آورد.

با توجه به شایعات پیشین در مورد گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، به‌ نظر می‌رسد سامسونگ این دو گوشی را با دوربین دوگانه عرضه خواهد کرد. گلکسی نوت ۸ اولین گوشی هوشمند کره‌ای‌ها محسوب می‌شود که از دو سنسور برای دوربین اصلی بهره می‌گیرد؛ این در حالی است که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با یک دوربین راهی بازار شده‌اند. با وجود تلاش سامسونگ برای بهبود عملکرد سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه، حسگر اثر انگشت از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس حذف نخواهد شد. سامسونگ این حسگر را در پنل پشتی و در زیر دوربین اصلی دوگانه جای می‌دهد.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.