تعمیرات تخصصی آیفون

به قول دوست داران صنعت تکنولوژی، اپل برندی است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد. آیا تاکنون فکر کرده اید این برند چرا انقدر پرطرفدار است؟ چرا هر فردی حاضر به خریدن هر محصول این شرکت می‌باشد؟ بله درست فکر کردید! این برند همیشه در محصولات خود از قطعات بسیار با کیفیت استفاده می‌کند. همینطور در طراحی گوشی های خود پا را فراتر از دیگر برندها می‌گذارد. اما نقطه اشتراکی که همه ی این برندها باهم دارند در آسیب پذیر بودن محصولات شان است. باید یادمان باشد لزوماً کیفیت بالای ساخت یک گوشی، دلیل بر آسیب ناپذیر بودن آن نیست. گوشی‌های اپل هم ممکن است با برخی آسیب‌ها رو به رو شوند. روشن نشدن صفحه نمایشگر، خرابی باتری، کم شدن ناگهانی شارژ و … علائمی هستند که خبر از خرابی گوشی می‌دهند. همه ما می‌دانیم قیمت گوشی‌های اپل بسیار بالا است، اگر هم با آسیب و مواجه شوند اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند، بالا بودن هزینه تعمیر آن است. باید بگوییم به جای خوبی آمده‌اید! مرکز تعمیرات 118 با کم‌ترین قیمت و بهترین کیفیت می‌تواند گوشی شما را تعمیر نماید. این مجموعه سال‌ها سابقه در زمینه تعمیرات موبایل و انواع دستگاه‌های دیجیتال دارد. تعمیرکاران و تکنسین2های حرفه‌ای و به نام کشور در این مرکز مشغول به کار هستند. از دید مشتریانی که طی این سال‌ها با ما در ارتباط بودند، حتی یک نمونه خرابی پس از تعمیر گوشی گزارش نشده است. تعمیرات 118 با استفاده از به روز ترین ابزارآلات و دستگاه‌ها کلیه خدمات از جمله تعویض قطعات موبایل آیفون، تعمیر گوشی و … به راحتی در کم ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. پس با خیالی آسوده و راحت تعمیر آیفون خود را به ما بسپارید.

تعمیر تخصصی گوشی آیفون

یکی از تخصصی‌ترین کارها، تعمیر گوشی آیفون است به این دلیل که از قطعات ظریف و پیچیده ای تشکیل شده است. برای تعمیر آن حتما نیازمند یک تعمیرکار مجرب و حرفه‌ای است. اصولاً تعمیرات به قطعات نرم افزاری و سخت افزاری اختصاص می‌یابد و تشخیص آن به عهده تعمیرکار است. تعویض باتری آیفون و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون، از دید تعمیرکاران دو نوع از مهم ترین ترین تعمیرات است که به بخش سخت افزاری مربوط می‌شود. سایر تعویض قطعات مانند فلت شارژ، سوکت شارژ، سوکت سیم کارت، شیشه دوربین و … هم در بخش سخت افزاری قرار می‌گیرند. به سراغ مشکلات نرم افزاری برویم، کند شدن گوشی یا هنگ کردن‌های طولانی مدت، جزو اصلی ترین مشکل نرم افزاری گوشی آیفون شناخته می‌شود. در ادامه بیشتر با خرابی های گوشی آشنا خواهیم شد و آن ها را برسی خواهیم کرد. پس همراه ما باشید.

1) تعمیر سخت افزاری گوشی آیفون

معمولاً تعمیراتی که جهت رفع مشکلات سخت افزاری صورت می‌گیرد چون با تعویض قطعه همراه است، هزینه بیشتری نسبت به سایر تعمیرات خواهد داشت. اگر برای هر یک از قطعات گوشی آیفون مشکلی پیش آید مطمئناً در کارایی دستگاه تاثیر می‌گذارد و برای رفع مشکلات باید گوشی را تعمیر نمود. بیشتر تعمیرات سخت‌افزاری منجر به تعویض قطعه می‌گردد. قطعات جایگزین حتماٌ باید اورجینال باشند تا گوشی بتواند به درستی کار کند و با ایرادات دیگر مواجه نشود.

2) تعمیر نرم افزاری گوشی آیفون

چه در دستگاه‌های اندرویدی و چه سیستم‌های کامپیوتری مشکل نرم افزاری ممکن است اتفاق افتد. مشکلات نرم افزاری برخلاف مشکلات سخت افزاری، پیچیدگی خاصی ندارند و صرفا با یک برسی، ایرادات رفع شده و مشکلات جدی در قطعات ایجاد نخواهند کرد. بهتر بگوییم، حل مشکلات نرم افزاری بدست یک متخصص به راحتی قابل انجام است اما در مشکلات سخت افزاری، تنها راه چاره تعویض قطعه می باشد.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

از خود شاید بپرسید چرا تعمیرات 118 را برای تعمیر گوشی خود انتخاب کنیم. بد نیست سری به دیگر مراکز تعمیر گوشی بزنید و از مراجعه مشتری گرفته تا نحوه برخورد پرنسل و میزان تجربه کاری آن ها اطلاعات کسب کنید. مطمئناً وجه تمایز این مجموعه را با مراکز دیگر پیدا خواهید کرد. تعمیرات 118 از قدیمی ترین مراکز تعمیرات انواع دستگاه های دیجیتالی، گوشی، تبلت و … است. سابقه طولانی این مرکز باعث شده مشتریان زیادی جهت تعمیر گوشی اپل به ما مراجعه کنند. در واقع ما به رضایت مشتریان‌مان اهمیت داده به همین خاطر با گردآوری کارشناسان و تعمیرکاران ماهر و نامی کشور، این امر را محقق کرده‌ایم.

یکی از امکاناتی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، تحویل گوشی‌تان با استفاده از پست رایگان شرکت است. اگر شرایطی این را ندارید تا بصورت حضوری مراجعه کنید، گوشی‌تان را می‌توانید با پست مرکز به دست ما برسانید. دستگاه شما اگر با هر مشکلی رو به رو باشد، ما این مشکل را حل خواهیم کرد. نگران نباشید. فرآیند تعمیر به این صورت است که ابتدا گوشی شما برسی دقیق می‌شود اگر مشکل سخت افزاری بود و نیاز به تعویض قطعات گوشی آیفون داشت، با استفاده از قطعه اورجینال آن را جایگزین می‌کنیم و اگر مشکل نرم افزاری بود، پس از عیب‌یابی دقیق در سریع ترین زمان آن را تعمیر خواهیم کرد. کلیه خدمات ما از تعویض گرفته تا تعمیر موبایل ایفون، با ضمانت نامه معتبر همراه است و پس از تعمیر، مهلت تست یک هفته ای به شما عزیزان داده می شود، تا هرگونه مشکلی در این بازه برای دستگاه‌تان رخ داد، گوشی تان را جهت تعمیر و برسی مجدد برای ما ارسال کنید. عزیزانی که در این باره می‌خواهند اطلاعات بیشتری کسب نمایند می‌توانند با واحد خدمات ما تماس بگیرند تا همکاران راهنمایی های لازم را به آن‌ها بگویند.

ساکنان محترم شهر تهران که می‌خواهد دستگاه خود را برای تعمیرات به ما تحویل دهند،می‌توانند درخواست تعمیرات موبایل را نیز تکمیل کنند.  همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

 

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی آیفون

 

 

آسیب دیدگی‌های رایج سخت افزار گوشی آیفون

همانطور که گفتیم گوشی آیفون از گزند آسیب‌ها در امان نیست. در این قسمت اصلی‌ترین و متداول‌ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری را در گوشی‌های اپل بررسی می‌کنیم. در صورت مواجه با این آسیب دیدگی‌ها، گوشی خود را به یک تعمیرکار مطمئن نشان دهید.

عمده آسیب دیدگی های نرم افزاری گوشی آیفون

آسیب دیدگی هایی که به بخش نرم افزاری مربوط می شوند، نسبت به تعمیرات دیگر به سادگی قابل انجام هستند و بیشتر آن ها با یک عیب یابی رفع خواهند شد. مشکلات رایج نرم افزاری را می تواند به 3 دسته تقسیم کرد که در ادامه به برسی آن ها می پردازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.