سرآغاز یک ایده

داستان ریپر ۱۱۸ از دورانی شروع شد که مجبور بودیم برای تعمیر موبایل و گوشی‌های همراه، کل خیابان‌های شهر را زیر و رو کنیم. زمانی که پیدا کردن یک متخصص قابل اطمینان و حرفه‌ای کار سختی به حساب می‌آمد و عاقبت گوشی‌های تعمیر شده خیلی مشخص نبود.
اما این مشکلات مانع حرکت روبه‌جلوی ما در حوزه تعمیرات موبایل نشد و در عوض نطفه یک آینده جدید را در ذهن‌مان شکل داد. بنابراین با وجود تمام فراز و نشیب‌هایی که در مسیرمان با آن‌ها مواجه شدیم تصمیم گرفتیم سفارش تعمیرات موبایل را به یک تجربه کاملا غیرحضوری و ساده تبدیل کنیم. همین‌جا بود که ایده راه‌اندازی سایت تعمیرات ۱۱۸ شکل گرفت. ایده‌ای که سبب شد تا بتوانیم با برقراری ارتباطی موثر بین مشتری و متخصص، به فرایند تعمیر گوشی موبایل سرعت ببخشیم و تمام چالش‌هایی را که پیش از این در تعمیر حضوری موبایل وجود داشت، از میان برداریم.
سایت تعمیرات ۱۱۸ | Repair 118‌ از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و با بیش از ۷ سال سابقه یکی از پیشتازان عرصه تعمیرات غیرحضوری موبایل در ایران به شمار می‌رود.

بررسی مشکل و هزینه

هدفی که ما در تعمیرات ۱۱۸ دنبال می‌کنیم، تسریع فرایند تعمیر موبایل و غیرحضوری کردن آن است. این رویکرد می‌تواند هر مجموعه‌‌ای را با چالش‌هایی روبه‌رو کند که بدون داشتن زیرساخت‌های قوی نمی‌توان به راحتی از پس‌شان برآمد. به همین دلیل ریپر ۱۱۸ بخش زیادی از موفقیتش را در این حوزه مدیون متخصصان ماهری‌ است که با هدف تامین رضایت مشتری، همواره بهترین خدمات خود را ارائه کرده‌اند.
ما در تعمیرات ۱۱۸ شما را به بهترین متخصصان حوزه تعمیر گوشی موبایل وصل می‌کنیم. تنها کافیست فرم اینترنتی مربوط به مشکل گوشی را پر کنید تا برای برآورد هزینه و مشکل با شما تماس گرفته شود.

تعمیرات از درب منزل

چالش دومی که خیلی از کاربران در تعمیر موبایل با آن مواجه هستند، مراجعه حضوری به تعمیرگاه است. اما با ریپر ۱۱۸ تعمیرات گوشی از درب منزل شروع می‌شود! فرقی نمی‌کند کجا باشید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید تا بقیه کارها را خودمان انجام دهیم.

ارسال پیک
در صورتی که متخصصین ما تشخیص دهند که گوشی نیاز به بررسی فیزیکی دارد، یک راننده پیک از سمت شرکت فرستاده می‌شود تا موبایل را تحویل بگیرد. پس از دریافت رسید، گوشی آسیب‌دیده‌ی شما به متخصص ارجاع داده شده و در نهایت پس از تعمیر با پیک رایگان بازگردانده می‌شود.

اعزام تکنسین
خبر خوب اینکه اگر در تهران زندگی می‌کنید، گزینه اعزام تکنسین نیز برای‌تان فعال می‌شود. در این حالت دیگر نیازی نیست گوشی را برای ما بفرستید، چون متخصصان ما خیلی زودتر خودشان را به محل حادثه می‌رسانند!

ارسال با پست
در مورد کاربرانی که در تهران نیستند، ارسال گوشی باید از طریق پست انجام شود. بنابراین فقط کافیست با پشتیبانی ما در تماس باشید تا پس از اعلام مشکل گوشی، زمان ارسال پست تعیین شود. بسته پس از رسیدن به تهران در اختیار متخصصان ما قرار می‌گیرد و در اسرع وقت صحیح و سالم به شما برگردانده می‌شود.

تحویل سریع با ضمانت

چالش دیگری که تعمیر حضوری گوشی را دردسرساز می‌کند، مشخص نبودن زمان تحویل است. خیلی از تعمیراتی‌ها ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها گوشی ما را در صف بررسی قرار دهند و از پاسخ‌گویی صریح سر باز بزنند. از این رو هدف دیگر ما در تعمیرات ۱۱۸ دور زدن این مشکل و تضمین تحویل سریع و به موقع گوشی است. به طور کلی بسته به نوع تعمیراتی که گوشی‌ نیاز دارد، زمان تحویل موبایل می‌تواند از چند ساعت تا چند روز متغیر باشد. به علاوه تمام دستگاه‌ها پس از تعمیر یا تعویض قطعه، گارانتی می‌شوند تا خیال‌تان از بابت کیفیت قطعه به کار رفته راحت باشد.
لازم به ذکر است که تمام نیروهای متخصصی که در تعمیرات ۱۱۸ به کار گرفته می‌شوند دارای تجربه و مهارت بالا در زمینه تعمیرات قطعات گوشی موبایل هستند و گواهینامه بین‌المللی این حوزه را کسب کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.