021-62935 خ انقلاب، بین حافظ و میدان فردوسی، جنب نوین چرم، پلاک 816 طبقه 3 واحد 12 و 13
دسته بندی محصولات

ماژول هارد 64 -32 BIT

تماس بگیرید 62935-021

ماژول پروگرامر هارد 32-64 بیت برای برخی از محصولات اپل مانند آیفون های مدل 4s/5/5s/6/6 plus پشتیبانی شده است. کاربران و تعمیرکارانی که به دنبال خرید ماژول پروگرامر هارد 32-64 BIT  هستند می توانند محصول ذکر شده را با گارانتی معتبر از فروشگاه ما خریداری کنند. البته شما می توانید جهت دریافت تمامی اطلاعات و جزئیات مورد نیازتان درباره ماژول هارد با همکاران ما در فروشگاه ابزارآلات موبایل 118، تماس گرفته و اطلاعات موردنیازتان را دریافت کنید.

blank
blank

توضیحات

خرید ماژول هارد 64 -32 BIT

ماژول پروگرامر هارد 32-64 BIT برای برخی از محصولات اپل مانند آیفون های مدل 4s/5/5s/6/6 plus پشتیبانی شده است. یکی از نکات مهمی که باید در مورد ماژول پروگرامر هارد 32-64 BIT به آن توجه داشته  باشیم این است که برای استفاده از این ماژول باید دستگاه PRO 1000 را در اختیار داشته باشیم.تعمیرکاران و حرفه ای دنیای گوشی های همراه می توانند از ماژول پروگرامرهارد  برای پشتیبانی از انجام برخی از فعالیت ها برای انواع مدل های گوشی های آیفون استفاده کنند.

ماژولی برای سرعت بخشیدن به فعالیت تعمیرکاران

این ماژول که در دسته محصولات JC Repair قرار دارد همانند ماشین JC که برای مدیریت ماژول ها به کار برده می شود تا حد زیادی توانسته است به ساده تر شدن کار تعمیرکاران کمک کند. کاربران و تعمیرکارانی که به دنبال خرید ماژول پروگرمر هارد هستند می توانند محصول ذکر شده را با گارانتی معتبر از فروشگاه تعمیرات 118 خریداری کنند. البته شما می توانید جهت دریافت تمامی اطلاعات و جزئیات مورد نیازتان و همچنین اطلاع از قیمت ماژول هارد 32-45 BIT با همکاران ما در فروشگاه ابزارآلات موبایل 118، تماس گرفته و اطلاعات موردنیازتان را دریافت کنید.

قبل از استفاده از ماژول ذکر شده لازم است که دستگاه JC PRO 1000  را در اختیار داشته باشید. البته باید به این نکته نیز  اشاره کنیم که فروشگاه تعمیرات موبایل 118، ماژول پروگرامر هارد 32-64 BIT  را با گارانتی معتبر در اختیار کاربران قرار میدهد.با توجه به این موضوع که ماژول ذکر شده، گستره ای از محصولات آیفون را تحت پوشش قرار می دهد تا حد زیادی می تواند فعالیت تعمیرکاران را ساده تر کرده و در عین حال سرعت زیادی به کار آنها می بخشد.

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماژول هارد 64 -32 BIT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *