آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آنر نوت 9 احتمالا با تراشه کرین 670 معرفی خواهد شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه فبلت آنر نوت ۹ با نمایشگر بدون حاشیه و چیپ‌ست جدید کرین 670 مجهز خواهد شد.

شایعات متفاوتی از فبلت آنر نوت ۹، پیش از معرفی رسمی آن منتشر شده است و آخرین گمانه‎زنی‌ها به پردازنده‌ی این محصول اشاره دارند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، تراشه های‌سیلیکون کرین 670، روی این گوشی از سری آنر هواوی قرار می‌‌گیرد. این در حالی است که پیش‌تر گفته می‌شد آنر نوت ۹ با نسخه جدیدتر تراشه کرین 960، با نام کرین 965 راهی بازار می‌شود.

بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی کرین Kirin منتشر شده است، این تراشه بر اساس معماری ۱۲ نانومتری توسعه یافته و گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که چهار هسته پردازشی Cortex A53 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز برای هر هسته آن در نظر گرفته شده است. این سیستم-روی-یک-چیپ با واحد پردازشگر گرافیکی Mali G72 MP4 همراه خواهد بود. در حال حاضر، اطلاعات بیشتری در مورد این چیپ‌‏ست به دست نیامده است و مشخص نیست که شرکت سازنده، چه زمانی از تراشه‌ی جدید خود رونمایی خواهد کرد.

عرضه آنر نوت 9 با Kirin 670

بر اساس تصویری که از این گوشی منتشر شده، ظاهرا به بدنه‌ی فلزی مجهز است و سنسور اثر انگشت در بدنه‌ی پشتی جای خواهد گرفت؛ البته این تصویر جزئیات چندانی درباره‌ی پنل جلوی آنر نوت ۹ ارائه نمی‎دهد.

مقاله‌های مرتبط:

گفته می‌شود که آنر نوت ۹ در لبه‌ها فاقد حاشیه خواهد بود و حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر به دلیل قرار نگرفتن دکمه‌ی هوم، بسیار کم هستند. هم‏چنین، روی نمایشگر از یک لایه‌ شیشه ۲.۵ بعدی استفاده خواهد شد و به همین جهت، انحنای کمی در لبه‏‌های پنل جلو وجود دارد. دکمه‌‌ی تنظیم صدا و پاور مانند محصولات دیگر هواوی، روی لبه سمت راست آنر نوت ۹ جای گرفته است.

احتمالا این مدل به نمایشگر ۶.۶ اینچی Quad HD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل مجهز خواهد شد. همچنین، یک مدل با ۶ گیگابایت رم از این گوشی به بازار عرضه می‌شود. بااین‌حال بعید نیست که مدل‏‌های دیگری از آنر نوت ۹ نیز معرفی شود که حافظه رم بیشتری داشته باشند. حافظه داخلی دستگاه، حداقل ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

آنر نوت ۹ به دوربین دوگانه اصلی مجهز می‎‏شود؛ چینش دو سنسور ۱۲ یا ۱۳ مگاپیکسلی دوربین عقب، افقی خواهد بود و یک فلاش LED دوگانه (با دو رنگ متفاوت) برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است. ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی بر عهده شاتر ۸ مگاپیکسلی در جلوی گوشی و در حاشیه بالای نمایشگر است. انتظار می‎رود باتری این دستگاه ۴۶۰۰ یا ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی باشد.

این دستگاه احتمالاً با سیستم‏‌عامل اندروید نوقا ۷.۱.۱ راهی بازار خواهد شدو رابط کاربری سیستم‌عامل اندروید با جدیدترین نسخه از پوسته EMUI هواوی شخصی‏‌سازی می‌‏شود. گفته می‌شود اوایل سال آینده، آنر نوت ۹ به اندروید O بروزرسانی خواهد شد؛ البته، نسخه نهایی این سیستم‌عامل هنوز معرفی نشده است.

آنر نوت ۹ به‌عنوان نسخه جدید فبلت رده‌بالای آنر نوت ۸ عرضه خواهد شد و انتظار می‎رود که این مدل اوایل ماه آگوست معرفی شود. هرچند، اکنون احتمال بیشتری وجود دارد تا ساب‌برند آنر، فبلت جدیدش را در یک رویداد اختصاصی اوایل ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA برلین معرفی کند؛ در این صورت، بعید نیست آنر نوت 9 در ماه اکتبر (مهرماه) راهی بازار شود.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.