آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آپلود تصاویر روی گوگل فوتوز برای کاربران پیکسل ۲۰۱۶ محدودیتی ندارد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

 پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، همچنان به کاربران اجازه می‌دهند بدون محدودیت زمانی تصاویر خود را با بالاترین کیفیت روی گوگل فوتوز بارگذاری کنند.

مدتی پیش در زومیت خواندید که شرکت گوگل برای خریداران گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال برای بارگذاری تصاویر و ویدیوها بدون افت کیفیت روی سرویس ابری گوگل فوتوز، محدودیت زمانی در نظر گرفته است. در صورتی‌که یکی از گوشی‏‌های پرچم‌دار جدید این سازنده ساکن مانتین‌ویو را خریداری کنید، می‌توانید تا پایان سال ۲۰۲۰ تصاویر و ویدیوها را بدون کاهش کیفیت و کاهش حجم و اندازه، در گوگل فوتوز بارگذاری کنید.

در واقع گوگل پس از تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۱، کاربران را مجاب خواهد کرد به منظور امکان بارگذاری تصاویر و ویدیوها بدون افت کیفیت، اشتراک خریداری کنند یا در غیر این‌ صورت، تصاویر با افت حجم و کاهش اندازه بارگذاری خواهد شد؛ گوگل به کاهش کیفیت و حجم تصاویر با عبارت High-Quality اشاره کرده است که بر این اساس، ویدیوها با رزولوشن بالاتر از 1080p و تصاویر با رزولوشن بالا شامل محدودیت حجمی خواهند شد. البته گوگل اعلام کرده است که تصاویر و ویدیوهای پیش‌تر بارگذاری شده با این محدودیت حجمی مواجه نیستند و کاربران همچنان خواهند توانست به آن‌ها با بالاترین کیفیت ممکن دسترسی داشته باشند.

مقاله‌های مرتبط:

در حال‌‏حاضر نیز امکان بارگذاری تصاویر و ویدیوها بدون افت کیفیت و بدون نیاز به خرید پرچم‌داران جدید گوگل در سرویس ابری گوگل فوتوز وجود دارد؛ البته با محدودیت ۱۵ گیگابایتی مواجه خواهید بود. پس از به اتمام رسیدن حجم مذکور، باید ۲ دلار در هر ماه پرداخت کنید.

با اینکه خریداران پرچم‌داران جدید گوگل با محدودیت زمانی در بارگذاری تصاویر و ویدیوهای خود مواجه خواهند شد، گوگل به‌صورت رسمی اعلام کرده است که خریداران پیکسل و پیکسل ایکس‌ال (مدل‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶) برای بارگذاری تصاویر و ویدیوها روی فضای ابری گوگل فوتوز نگرانی نخواهند داشت؛ زیرا تا زمانی‌که همچنان از این گوشی‌ها استفاده کنید، امکان بارگذاری آنچه با دوربین گوشی ثبت شده باشد؛ «بدون افت‌ کیفیت» میسر خواهد بود.

هنوز مشخص نیست چرا گوگل چنین سیاستی در پیش گرفته است؛ آن هم در شرایطی که این سازنده ساکن در مانتین‌ویو باید تلاش کند تا فروش گوشی پرچم‌دار جدید خود را افزایش دهد.

در رابطه با گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال، باید گفت که عرضه پرچم‌داران جدید گوگل هنوز آغاز نشده است. شرکت گوگل با اینکه گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را در یک روز معرفی کرده است، پیکسل ۲ ایکس‌ال را با تأخیر یک‌ماهه به بازار عرضه می‏‌کند؛ این در حالی است که پیکسل ۲ از هفته آینده به فروش خواهد رسید. گوشی پیکسل ۲ در تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) به بازار عرضه می‌شود و همان‌طور که گفته شد، پیکسل ۲ ایکس‌ال با تأخیر در ۱۶ نوامبر (۲۴ آبان) به فروش خواهد رسید.

قیمت مدل پایه گوشی پرچم‌دار پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال گوگل با ۶۴ گیگابایت حافظه، به ترتیب ۶۴۹ و ۸۴۹ دلار است و اگر به علت عدم پشتیبانی این دو مدل از کارت حافظه میکرو SD به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، باید ۷۴۹ و ۹۴۹ دلار برای مدل رده‌بالای پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال با ۱۲۸ گیگابایت حافظه پرداخت کنید.

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.