وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : آپلود تصویر روی اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن آن

به گزارش تعمیرات موبایل 118 به نقل از شفاف، برای انجام این کار کافیست کاربران از طریق مرورگر موبایل خود وارد وب سایت اینستاگرام شده و به حساب کاربری خود وارد شوند. کاربران پس از آن می توانند با استفاده از مرورگر عکس های جدید ثبت کرده و یا تصویری را از گالری تصاویر گوشی خود انتخاب نموده و پس از اضافه کردن توضیحات آن را روی اکانت خود آپلود کنند. تنها قابلیت هایی که از این روش قابل استفاده نیست، امکان فیلتر گذاشتن بر روی تصاویر و آپلود کردن چند تصویر در یک پست است.

این به روز رسانی جدید که از ماه مارس در اختیار کاربران قرار گرفته می تواند برای افرادی که دارای اینترنت کم سرعت هستند بسیار مفید باشد.
به گفته یکی از سخنگویان اینستاگرام، هدف از ارائه این قابلیت فراهم کردن تجربه ای بهتر و کامل تر برای کاربران در هنگام استفاده از اینستاگرام، صرف نظر از دستگاه و نوع شبکه اینترنتی مورد استفاده آنان است.
پیش از این، نسخه مرورگر موبایلی اینستاگرام تنها اجازه مشاهده پست ها، دنبال یا عدم دنبال کردن افراد، مشاهده نوتیفیکیشن ها و مرور پست ها و تصاویر در تب Explore را می داد.
با این حال، هنوز هم کاربران توانایی استفاده از قابلیت پیغام رسانی دایرکت و یا ارسال فیلم با استفاده از نسخه مرورگر موبایلی اینستاگرام را ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.