آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصاویر فاش شده از گوشی هوشمند آنر نوت 9

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

اخیراً تصاویری تحت عنوان گوشی آنر نوت ۹، اسمارت‎فون بعدی شرکت هواوی، فاش شده است.

برند آنر که از گوشی پرچم‎دار آنر ۹ رونمایی کرده بود، به نظر می‌رسد به‌زودی پرچم‎دار جدیدی وارد بازار خواهد کرد که در جدیدترین شایعات با نام آنر نوت ۹ از آن یاد شده است. اگر شایعات درست باشند، این دیوایس، اسمارت‎فون بعدی شرکت هواوی خواهد بود.

بنابر اطلاعات فاش شده، سری آنر آماده‌ی عرضه‌ی گوشی نوت ۹ است که از رم ۶ گیگابایتی، پردازنده ۹۶۵ کرین، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دستگاه مطابق عکس دارای صفحه‌نمایش بزرگ خواهد بود که از جزییات دقیق آن خبری در دسترس نیست. همچنین در حاشیه‎ی پایین، لوگوی «Honor» دیده می‌شود. ازآنجایی‌که هیچ حسگری در جلوی گوشی وجود ندارد، به نظر می‌رسد که سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شده باشد. 

honor note 9

مقاله‌های مرتبط:

اگر تصاویر فاش شده درست باشند، صفحه‌نمایش آنر نوت ۹، مانند محصولات پرچم‌دار سایر برندها، نظیر ال‎جی، سامسونگ و اسنشل بدون حاشیه و بی‎نهایت نخواهد بود.

البته باید تا زمان عرضه‌ی این دستگاه صبر کرد و دید چه محصولی عرضه‌ی بازار می‌شود. جذاب‌ترین بخش، باتری سخاوتمندانه‎ی این گوشی است. بنابر اطلاعات موجود، آنر نوت ۹، از باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد. جزییات بیشتری از این اسمارت‎فون در دسترس نیست.

گوشی آنر نوت ۹ در تاریخ ۹ سپتامبر امسال معرفی خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.