آموزش تعمیرات گوشی, موبایل, وبلاگ

آموزش تعمیرات موبایل : تصویری واقعی منتسب به می میکس 2 شیائومی فاش شد

[ad_1]
آموزش تعمیرات تلفن همراه

پس از آنکه در روزهای اخیر تصاویر رندر و عکس‌هایی از بسته‌بندی می میکس ۲ شیائومی فاش شد، حال تصویری واقعی منتسب به این گوشی منتشر شده است.

در روزهای اخیر اخبار، شایعات و تصاویر رندر مختلفی منتسب به می میکس ۲ شیائومی فاش شد. روز گذشته نیز لی جون، مدیرعامل شیائومی، تصویری از بسته‌بندی این گوشی هوشمند منتشر کرد. انتظار می‌رود می میکس ۲ شیائومی روز ۱۱ سپتامبر (۲۰ شهریور) رونمایی شود. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، می میکس ۲ از سه جهت بالا و طرفین تقریبا هیچ حاشیه‌ای ندارد و تقریبا می‌توان حاشیه‌ی کم این گوشی را در پایین مشاهده کرد.

از جمله‌ی مشخصات فنی می میکس ۲ باید به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در کنار نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی از نوع امولد، حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی و همچنین باتری ۴۴۰۰ یا ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

مدیرعامل شیائومی روز گذشته علاوه بر انتشار تصاویری از بسته‌بندی می میکس ۲، این نکته را نیز تأیید کرد که تولید انبوه این گوشی هوشمند آغاز شده است. باید تا ۲۰ شهریور منتظر بود و دید شیائومی یک روز پیش از رونمایی آیفون جدید توسط اپل، چه محصولی را معرفی خواهد کرد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

آموزش تعمیرات موبایل

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.