آموزش تعمیرات موبایل: منابع اینترنتی

آموزش تعمیرات موبایل: منابع اینترنتی. به احتمال زیاد با انواع سایت ها در فضای مجازی پیرامون تعمیرات موبایل آشنا هستید و آنها را مشاهده نموده اید. سایت هایی که منابع مختلفی را پیرامون این حوزه در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در تعمیرات 118 تصمیم به معرفی یکی از این سایت ها داریم که از مهمترین سایت های تعمیرات موبایل می باشد و آن را مورد بررسی قرار می دهیم و با عملکرد و محتوای آن آشنا می شویم.

وب سایت iFixit.com

وب سایت iFixit یکی از شناخته شده ترین وب سایت های حوزه تعمیرات موبایل می باشد که با قرار دادن منابع مختلفی در خود توانسته است به یک مرجع جهت تعمیرات برای افراد تبدیل بشود. در این وب سایت اطلاعات مختلفی در حوزه تعمیرات قرار داده شده است که مختص تعمیرات موبایل نیز نمی باشد و سایر قطعات الکترونیکی نیز در این وب سایت قرار داده شده است. این وب سایت با بررسی دستگاه های دیجیتال و نمایش چگونی تعمیر آنها، می تواند کمک شایانی به کلیه فعالان این حوزه نماید. این وب سایت در واقع یک جامعه بین الملی می باشد که افراد را برای تعمیرات به دور یکدیگر جمع نموده است و به آنها کمک می نماید. در ادامه با بخش های مختلف این وب سایت آشنا می شویم.

Teardowns

در این قسمت شما شاهد انواع دستگاه الکترونیکی می باشید که از ابتدا شروع به باز نمودن آن می نمایند و قطعه به قطعه آنها را باز می نمایند و از دستگاه اصلی جدا می نمایند. در این قسمت افراد با قطعات مختلف موجود در انواع گوشی ها و سایر وسایل آشنا می شوند. از نکات این بخش می توان به انجام این عمل در گوشی های پرچمدار شرکت های مختلف اشاره نمود که توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نماید. از دیگر ویژگی های این قسمت می توان به مرحله مرحله بودن ان اشاره نمود که به همراه تصور به کاربر توضیح داده می شود.

در این بخش کلیه افراد می توانند قطعات مختلف و محل آنها را بر روی برد دستگاه مشاهده نمایند و اگر خود چنین وسایلی را نداشته باشند با مشاهده این قسمت و قطعات آن می توانند اطلاعات لازم را کسب نمایند و با دستگاه مورد نظر و قطعات آن به طور کامل آشنا بشوند.

Repair Guides

به احتمال زیاد مهمترین قسمت این وب سایت، بخش راهنمای تعمیرات می باشد. در این قسمت دستگاه ها مختلفی همانند، گوشی های اپل، گوشی های اندروید، کنسول های بازی، کامپیوتر خانگی، دوربین عکاسی دیجیتال، تبلت قرار گرفته است. که هر فرد با توجه به نیاز خود وارد این بخش ها می گردد. اگر شما وارد قسمت مربوط به گوشی های هوشمند بشوید، می توانید نوع سیستم عامل گوشی خود را انتخاب نماید که می تواند شامل ویندوز، اندروید، بلک بری، آیفون و … باشد. با انتخاب هر یک از این سیستم عامل ها با انواع گوشی های موجود در آن اشنا می شوید که برای آنها عمل تعمیر انجام شده است.

اگر در این قسمت یک گوشی را انتخاب نمایید. می توانید تعمیر قسمت های مختلف آن همانند، دوربین، نمایشگر، اسپیکر، باتری و … آن را در صورت وجود انتخاب نمایید و مراحل تعمیر را به همراه تصور و توضیحات مشاهده نمایید. این قابلیت این امکان را به تعمیرکاران می دهد که از اطلاعات یکدیگر استفاده نمایند و تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

Answers Forum

قسمت دیگر این وب سایت بخش فروم یا انجمن آن می باشد که افراد عضو آن می توانند سوالات و مشکلات خود را در حوزه تعمیرات بیان کنند و افراد ماهر و با تجربه در این زمینه از نقاط مختلف دنیا بتوانند به آنها پاسخ بدهند. روزانه بیش از 100 سوال در حوزه تعمیرات در این فروم مطرح می گردد و به اکثریت آنها نیز پاسخ داده می شود و افراد می توانند با این پاسخ ها به حل مشکل خود بپردازند.

قسمت دیگر این وب سایت فروشگاه آن می باشد که به فروش وسایل و تجهیزات مورد نیاز تعمیرات به علاقه مندان و تعمیرکاران می پردازد.

وب سایت iFixit.com به عنوان منبعی مناسب در امر تعمیرات، بویژه گوشی های هوشمند و تبلت می باشد. که تعمیرکاران و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آن از امکانات این وب سایت بهره ببرند.

تعمیرات 118

مرکز تعمیرات 118 با بکارگیری مهندسان با تجربه و تعمیرکاران حرفه ای توانایی تعمیر انواع گوشی ها و تبلت را دارا می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن تعمیرگاهی مجهز می تواند در کمترین زمان ممکن، مشکل گوشی را پیدا و آن را برطرف نماید. تعمیرات 118 همواره در تلاش است که خدمات مناسبی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهد و کسب رضایت آنان از اولویت های این مرکز می باشد. همچین این مرکز دوره های اموزش تعمیرات موبایل و تبلت را نیز برگزار می نماید.

آموزش تعمیرات موبایل: منابع اینترنتی، آموزشگاه تعمیرات موبایل