آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار بخش دیگری در دوره های آموزش تعمیرات موبایل می باشد که در آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 برگزار می گردد. در این دوره آموزشی، کارورزان با انواع باکس های تعمیراتی آشنا می شوند و با بکارگیری آنان می توانند انواع مشکلات نرم افزاری گوشی های هوشمند و تبلت را بر طرف نمایند. در دوره ی آموزش تخصصی نرم افزار موبایل کارورز می آموزد که ایرادات نرم افزاری گوشی های برندهای مختلف را با بهترین روش ها مرتفع سازد. کار با باکسهای بروز، قلق های نرم افزاری گوشی ها، حل مشکلات شبکه و بیس باند و … از مباحثی است که در این دوره به کارورز آموزش داده می شود. همچنین آرشیوی از کاملترین فایلهای بروز و مورد نیاز تعمیرکار پس از اتمام دوره به او ارایه می شود.

تعمیرات 118 علاوه بر داشتن آموزشگاه مجهز خود، از یک تعمیرگاه موبایل و تبلت با فناوری های نوین نیز بهره می برد. این تعمیرگاه با در اختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در امر تعمیرات، می توانند انواع گوشی ها و تبلتهای برندهای مختلف را تعمیر نمایند. این تعمیرگاه می تواند به تعمیر آیفون، تعمیر گوشی سامسونگ، تعمیر گوشی سونی، تعمیر گوشی HTC، تعمیر گوشی هواوی و … بپردازد.

دوره آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار

دوره آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار را به جرات می توان یکی از کاملترین دوره های آموزش موبایل در سراسر کشور نامید چرا که کلیه ی مباحث نرم افزاری از فلش گرفته تا ترمیم و تغییر IMEI، ترمیم بوت تخصصی، آنلاک شبکه، فارسی سازی، روت و ده ها مبحث مربوط به کلیه ی برندهای فعال موبایل در این دوره به کارآموزان آموزش داده می شود. همانطور که مشاهده می نمایید موارد ذکر شده، از مباحثی است که کارورز در طول دوره با آنها آشنا شده و با فراگیری آنها می تواند به تعمیر مشکلات نرم افزاری گوشی های هوشمند و تبلت بپردازد.

فلش انواع گوشی ها

در این دوره آموزشی کارورز با فلش انواع گوشی های هوشمند برندهای مختلف نظیر سامسونگ، هواوی، اچ تی سی، سونی، ایسوس، شیائومی و … آشنا می شود. گوشی هایی که با مشکل نرم افزاری مواجه می شوند را می توان با انجام یک فلش تعمیر نمود. ولی انجام این فلش نیازمند تجربه و تشخیص درست تعمیرکار باشد که در این دوره نکات مهم و ضروری به کارآموز ارائه می گردد تا بتواند به تعمیر گوشی و تبلت بپردازد.

در دوره آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار، با فلش، ریستور و آپدیت تمامی مدل های آیفون کارورز آشنا می شود و این موارد را فرا می گیرد تا بتواد در مواجه با این مشکلات آنها را برطرف نماید و آیفون را تعمیر نماید. همچنین آموزش فلش و آپدیت گوشی های ویندوز فون نیز در این دوره آموزشی به کارورزان اموزش داده می شود تا انجام کار با انواع گوشی های ویندوز فوت خراب را داشته باشند.

رفع ارورهای گوشی بلک بری نیز در دوره آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار به کارورز آموزش داده می شود تا بتواند به رفع این مشکلات در گوشی های بلک بری بپردازد تا بتواند این برند را نیز تعمیر نمایند. آشنایی با ارورهای بلک بری نیازمند تجربه مناسب می باشد که مدرسین آموزشگاه تعمیرات 118 با اشراف به این موضوع، نهایت تلاش خود را می نمایند تا این اطلاعات را به کارورز خود آموزش بدهند.

ترمیم سریال گوشی

آموزش ترمیم سریال گوشی ها و تبلت های چینی نیز از مباحثی است که در این دوره به کارآموز آموزش داده می شود تا این گوشی ها و تبلت های چینی را نیز بتوانند تعمیر نمایند. در بازار کشور انواع گوشی و تبلت چینی وجود دارد که یک فرصت مناسب برای کارآموزان تلقی می گردد که با یادگیری این موضوع به تعمیر آنها بپردازد. البته این ترمیم و تعویض سریال گوشی مختص به گوشی های چینی نمی باشد و این مورد را در گوشی و برندهای مختلف نیز به کاروز آموزش داده می شود تا بتواند انواع برندها را نیز تعمیر نماید.

باکس های نرم افزاری

باکس های نرم افزار و کار نمودن اصولی با آنها از مباحث مهم این دوره آموزش می باشد که به کارورز آموزش داده می شود که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. کار با انوع باکس: هواوی و چینی (Hua Dongle, ZZ-Key Dongle)، سامسونگ (BST Dongle, Z3X Pro Box)، نوکیا (Infinity Best Dongle, ATF Box)، ترمیم بوت (riff Box, Medosa)، ال جی (Octupos Box)، ترمیم بوت (Octuplus, Riff)، اج تی سی (Diamond Dongle, BST)

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار در آموزشگاه تعمیرات 118 دارای رویکردی آموزش محور و عملی می باشد که در طول دوره کارورز با فراگیری نکات و مباحث این دوره توانایی تعمیر انواع برندهای گوشی های هوشمند را دارا می باشد. تعمیرات 118 همواره در تلاش است که خدمات مناسبی را به کارورزان خود ارائه بدهد با رویکرد آموزش تا یادگیری کامل، توانسته است نظر بسیاری از کارورزان خود را جلب نماید. آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار از دوره های مهم آموزش تعمیرات موبایل می باشد که کارورز با فراگیری آنها می تواند گوشی های مختلفی را تعمیر نماید.

آموزش تعمیرات موبایل نرم افزار، آموزشگاه تعمیرات موبایل 118