وبلاگ

انتشار بازی های کنسول سگا برای پلتفرم های موبایل

به گزارش تعمیرات موبایل 118 به نقل از شفاف، شرکت سگا به تازگی پکیجی از بازی های کنسول سگا را برای پلتفرم های موبایل (iOS و اندروید) عرضه کرده است که شامل بازی های Sonic the Hedgehog ،Phantasy Star II ،Kid Chameleon و Comix Zone می شود.

در حال حاضر بازی های HD زیادی برای گوشی های هوشمند با تنوع زیادی منتشر شده است، اما اگر می خواهید بازی های کنسول های قدیمی را دوباره تجربه کنید و از آن ها لذت ببرید، باید این نوید را به شما بدهیم که شرکت سگا پکیجی برای پلتفرم موبایل منتشر کرده است که دربردارنده پنج عنوان بازی از بازی های کنسول سگا است. این پکیچ خاطرات افراد علاقه مند به کنسول های قدیمی را دوباره زنده می کند. این پکیج که به تازگی عرضه شده است دارای نسخه ۱۹۹۱ بازی Sonic the Hedgehog، بازی پر طرفدار Phantasy Star II که در آن بازیکنان در نقش شخصیت های داستان قرار می گیرند، بازی Comix Zone که بازیکنان در آن می بایست با تعداد زیادی از دشمنان خود به صورت تن به تن مبارزه کنند، بازی پلتفرم Kid Chameleon و بازی Altered Beast  اشاره است که موضوع آن یکی از افسانه های یونانی است و همانند بازی Comix Zone بازیکنان باید با دشمنان خود به صورت تن به تن مبارزه کنند.
این بازی ها به زودی بر روی iTunes و گوگل پلی استور قرار می گیرند. این بازی ها رایگان هستند؛ اما یکی سری از تبلیغات در آن ها نمایش داده می شود. اگر صاحب آیفون یا آیپد هستید، باید این نوید را به شما بدهیم که بسته های استیکرهای موجود در سرویس iMessages نیز به همراه بازی ها عرضه خواهند شد.
بازی Sonic از سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و شما هم اکنون می توانید نسخه بدون تبلیغات این بازی را تنها با ۲ دلار بخرید. قیمت سایر بازی های این پکیچ نیز به همین میزان است. کاربران می توانند این بازی ها را به صورت آفلاین بازی کنند و نام خود را در قسمت Leaderboard ذخیره کنند؛ حتی اگر در حال استفاده از نسخه رایگان دارای تبلیغ باشید. شرکت سگا اعلام کرده است که هر دو هفته یک بار، بازی های جدیدی را به پکیج خود اضافه خواهد کرد که شامل بازی های port games (بازی هایی که تنها بر روی یک پلتفرم قابل اجرا هستند، اما می توان با ایجاد تغییراتی در آن ها، آن ها را بر روی پلتفرم موبایل نیز اجرا کرد) و بازی های شبیه سازی شده می شوند؛ بنابراین در آینده شاهد انتشار بازی های بیشتری از کنسول سگا بر روی پلتفرم های موبایل خواهیم بود.
شرکت سگا به تازگی بازی رایگان Crazy Taxi را برای پلتفرم موبایل ایجاد کرده است و شما می توانید تبلیغات این بازی را تنها با پرداخت ۲ دلار حذف کنید. هنوز مشخص نیست که چرا این بازی در پکیج بازی های سگا برای پلتفرم موبایل قرار دارند؛ اما به احتمال زیاد بازی Crazy Taxi در آینده ای نزدیک بخشی از این پکیج خواهد بود. شما می توانید این بازی ها را از طریق لینک های زیر از گوگل پلی استور دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.