تعمیرات لپ تاپ ایسر

آیا به دنبال تعمیر لپتاپ خود هستید؟ آیا از این‌که لپ‌تاپ ایسر شما آسیب دیده است بسیار نگرانید و فکر و ذکرتان برطرف کردن این موضوع شده است؟ آیا می‌خواهید هر چه زودتر مشکل لپتاپ ایسر شما حل شود؟ خوشبختانه به صفحه درستی هدایت شده‌اید. تعمیر لپتاپ ایسر یکی از تخصصی ترین کارهایی است که در مجموعه ما قابل انجام است. لپتاپ‌های ایسر با وجود کیفیت بسیار بالا در معرض آسیب و خرابی قرار دارند. ایسر یک شرکت چند ملیتی می‌باشد که مرکز آن در تایوان است. این شرکت در زمینه رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپتاپ و سرور فعالیت می‌کند. به هر حال لپتاپ ایسر شما آسیب دیده است و می‌خواهید هرچه زودتر از شر این مشکل رهایی یابید. کلیه قطعاتی که در ساخت لپتاپ به کار می‌رود ممکن است روزی آسیب ببیند و از کار بیافتد. شما نباید از این آسیب نگران شوید و فکر کنید که دیگر کار لپتاپ تمام است. اصلا قضیه این‌گونه نیست. مراکز بسیار زیادی هستند که به تعمیر لپتاپ ایسر می‎‌‌پردازند. شما باید به یک مرکز معتبر برای تعمیر لپتاپ خود مراجعه کنید. پس از تعمیر قطعه مورد نظر می‌توانید به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی از لپتاپ خود به طور مجدد استفاده کنید.

تعمیرات تخصصی لپتاپ‌های Acer

کیفیت و نوع ساخت لپتاپ‌ها با یکدیگر متفاوت است. از آنجایی که برندهای تولید کننده لپتاپ دائما به دنبال افزودن ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برای برطرف کردن نیاز‌های مشتریان خود هستند، طبیعی است که نحوه تعمیر لپتاپ‌ها با یکدیگر متفاوت باشد. بنابراین تعمیر تخصصی لپتاپ ایسر بدین معناست که باید فرد تعمیرکار با تمام ظرایف و ویژگی‌های آن لپتاپ آشنایی داشته باشد. آشنایی تعمیرکار با نوع خاص لپتاپ‌، مزیت‌های زیادی را برای شما دارد. اول از همه اینکه کیفیت تعمیر لپتاپ ایسر بسیار بالا می‌رود و با تعمیر‌ افراد معمولی بسیار متفاوت است. دومین موضوع نیز کم شدن هزینه نهایی شماست. از آنجایی که تعمیرات تخصصی است قطعا فرد تعمیرکار می‌تواند به نحوی مشکل شما را برطرف کند که هزینه کم‌تری به شما تحمیل شود. بنابراین با مزیت‌های تعمیرات تخصصی لپتاپ ایسر آَشنا شدید. همانطور که می‌دانید هر لپتاپ، از دو جز اصلی سخت افزار و نرم افزار تشکیل شده است. بنابراین تعمیرات تخصصی لپتاپ ایسر نیز به دو بخش یا به دو دسته اصلی تعمیرات تخصصی سخت افزار لپتاپ ایسر و تعمیرات تخصصی نرم افزار ایسر تقسیم می‌شود. در ادامه شما را با رایج ترین مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید آشنا می‌‎کنیم. چنانچه درگیر این مشکلات هستید می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و از آنها اطلاعات بیشتری بخواهید. گرچه که در ادامه همین بخش راهکارهایی را برای برطرف کردن مشکل مورد نظر مطرح خواهیم کرد. رایج ترین مشکلات لپتاپ ایسر عبارت است از:

  1. تعمیرات انواع CHARGER لپ تاپ ایسر
  2. تعمیرات تخصصی آداپتور لپ تاپ ایسر
  3. تعمیرات صفحه کلید و تعویض صفحه کیبورد لپ تاپ ایسر
  4. نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی ایسر
  5. سرویس کامل داخل لپ تاپ  ایسر
  6. بررسی کلیه‌ی اتصالات، فن‌ها، درایوهای نوری، کابل‌های اتصال لپ تاپ ایسر
  7. تعویض LED شکسته لپ تاپ ایسر
  8. تعمیر و تعویض تخصصی چیپ شمالی و جنوبی و … لپ تاپ ایسر با دستگاه فوق پیشرفته BGA
  9. تعمیر، بازسازی و ترمیم بسیاری عیوب دیگر در بخش تعمیر لپ تاپ ایسر مزکز تعمیرات 118
  10. بررسی و رفع همه جانبه‌ی ایرادات LCD و LED از جمله سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و…
  11. تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث لپ تاپ ایسر
  12. ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ ایسر
  13. تعویض انواع CPU FAN لپ تاپ ایسر
  14. تعمیر و تعویض کامل مادربرد لپ‌تاپ ایسر
  15. ترمیم و تعمیر هارد دیسک لپ تاپ و جراحی هارد
  16. تعمیرات و ترمیم و تعویض سلول باتری لپ تاپ ایسر
  17. و …

در ادامه به مهم ترین بخش‌های تعمیر لپتاپ ایسر می‌پردازیم.

تنها در یک صورت نیاز به ارتقا حفظه رم در لپتاپ ایسر حس می‌شود:

احساس کندی در لپتاپ. چنانچه لپتاپ شما در هنگام استفاده کردن از آن بسیار کند عمل می‌کند و شما وقت زیادی را برای انجام یک عمل معمولی پشت لپتاپ می‌گذرانید وقت تعویض و ارتقا حافظه رم لپتاپ ایسر است. تنها در اینصورت است که باید حتما رم لپتاپ خود را ارتقا دهید. البته اگر می‌خواهید از کندی سرعت لپتاپ فرار کنید.

ارتقا و تعویض رم در لپتاپ‌های ایسر هزینه و وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت. در ادامه نحوه ارتقا رم لپتاپ‌های ایسر به طور کامل آورده شده است. امیدواریم بتوانید مشکل خود را برطرف کنید.

گام اول: ببینید به چه میزان RAM احتیاج دارید

کمبد حافظه رم در لپتاپ‌ها اغلب باعث به وجود آمدن bottlenecks یا (گلوگاه) در لپتاپ شما می‌شود. حتی ممکن است شرایط بدتر شود و پایداری لپتاپ به خطر بیافتد. می‌توانید با رفتن به بخش Task Manager سیستم عامل خود میزان رم مصرفی لپتاپ را مشاهده کنید. کافی‌ست بر روی نوار وظیفه کلیک راست کرده و گزینه مدیر وطیفه یا همان Task Manager را انتخاب کنید. بعد از رفتن به این بخش وارد زبانه Performance شوید. در این بخش مشاهده خواهید کرد که چه مقدار از حافظه رم لپتاپ ایسر شما درگیر است. هم‌چنین می‌توانید تعداد اسلات‌های فیزیکی خالی و پر را مشاهده کنید. با کلیک روی گزینه “Open Resource Monitor” در پایین پنجره Task Manager و رفتن به زبانه Memory‌، نمای دقیق تری نیز مشاهده خواهید کرد. توجه داشته باشید که صفحه نمایش در ویندوز 7 کمی متفاوت به نظر می‌رسد. اگر میزان رم مصرفی بسیار بالاست، خب قطعا نیاز به ارتقا رم لپتاپ ایسر است.

گام دوم: ببینید آیا سیستم شما از ارتقا رم پشتیبانی می‌کند یا خیر؟

متاسفانه بسیاری از لپتاپ‌ها از ویژگی ارتقا رم محروم اند. ممکن است یکی از دلایل آن عدم پیش‌بینی اسلات رم توسط کارخانه برای لپتاپ موردنظر باشد. برای اینکه تشخیص دهید که آیا سیستم شما از ویژگی ارتقا رم پشتیبانی می‌کند یا خیر می‌توانید از ابزار Crucial’s Memory Advisor استفاده کنید. استفاده از این ابزار بسیار ساده است و تنها کافی‌ست پس از نصب وارد آن شوید. سپس از صفحه ظاهر شده برند و مدل دقیق لپتاپ خود را انتخاب کنید. پس از انتخاب این موارد خود ابزار حداکثر میزان رم مصرفی و تعداد  اسلات‌های آنرا به شما نمایش می‌دهد. Crucial همچنین ماژول‌های حافظه‌ای را که می‌توانید برای لپ تاپ خود خریداری کنید لیست می‌کند. با این وجود می‌توانید DIMM های مشابه را از مارک‌های دیگر نیز تهیه کنید. به سرعت و نوع رم مورد نیاز خود توجه کنید که معمولاً DDR2 ، DDR3 یا DDR4 با سرعت خاصی در کنار آن است (به عنوان مثال: “DDR3 PC3-12800”).

گام سوم: پنل را برای یافتن مکان حافظه خود باز کنید

با در اختیار داشتن حافظه اضافی‌ رم، زمان آن رسیده است که حافظه لپ تاپ خود را ارتقا دهید، روندی کاملاً ساده. ابتدا لپ تاپ خود را خاموش کرده و آداپتور شارژ را از برق بکشید. سپس پنلی را در پایین لپ تاپ خود باز کنید که حافظه‌های رم را پوشش می‌دهد. (بسته به سیستم خود‌، ممکن است مجبور شوید برای دسترسی به حافظه و سایر اجزای سازنده‌، لپ تاپ را از پشت باز کنید).

گام چهارم: خود را زمین گیر کنید تا از تخلیه الکترواستاتیک جلوگیری کنید

قبل از لمس هر بخش در رایانه‌، سطح فلزی داخل رایانه را لمس کنید (به عنوان مثال‌، پشت هارد دیسک یا یک اتصال دهنده فلزی برای یک قطعه دیگر). با این کار هرگونه الکتریسیته ساکن بالقوه مخرب از بدن تخلیه می‌شود.

گام پنجم: در صورت لزوم حافظه را Remove کنید

اگر همه اسلات‌های حافظه رم لپتاپ شما از قبل پر شده است‌، برای جایگزینی آنها باید DIMM‌های موجود را بیرون بیاورید. برای حذف ماژول حافظه‌، گیره‌های نگهدارنده را در جای خود قرار دهید. ماژول حافظه باید با زاویه باز شود. سپس ماژول حافظه را در لبه‌های آن نگه دارید. در اانتها ماژول را به سمت بیرون هدایت کنید.

گام ششم: ماژول‌(های) حافظه جدید را نصب کنید

در این مرحله که آخرین مرحله ارتقا رم لپتاپ‌های ایسر می‌باشد، ماژول‌های جدید را با زاویه 45 درجه درون اسلات‌های باز شده قرار دهید. دقت کنید که رنگ طلایی آن به سمت پایین باشد. با انگشتان خود بر روی آنها فشار نرمی بیاورید تا صدای قرار گرفتن آنها را بشنوید. در این حالت مطمئن شوید که آنها در سر جای خود به درستی و محکمی نصب شده اند. مراحل کار تمام است و شما موفق به ارتقا رم لپتاپ ایسر خود شده‌اید. لپ تاپ را روشن کرده و به پنجره System Information یا Task Manager برگردید تا تأیید کنید حافظه جدید شما اضافه شده است یا نه. از حافظه به روز شده خود لذت ببرید! در صوتی‌که در انجام هر یک از این مراحل به مشکلی برخورد کرده‌اید سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. چنانچه به هر دلیلی موفق به ارتقا رم لپتاپ ایسر خود نشده‌اید می‌توانید لپتاپ خود را به مرکز ارسال کنید. ارتقا حافظه رم لپتاپ‌های ایسر یکی از چندین خدمت ما به شما عزیزان است.

خراب شدن فن لپتاپ موضوعی کاملا طبیعی است و اگر به موقع برای تعمیر و یا تعویض فن لپتاپ خود اقدام نکنید، ممکن است با مشکلات بسیار زیاد دیگری روبرو شوید. خوشبختانه مراحلی وجود دارد که می‌توانید برای بهبود یا رفع کامل مشکل فن لپتاپ خود از آنها استفاده کنید.

  • مشکل صدای فن لپتاپ را برطرف کنید

یک فن پر سر و صدا یعنی لپ تاپ شما به حداکثر میزان استفاده پردازشی خود رسیده است. معمولاً این اتفاق در حین استفاده از برنامه‌های گرافیکی سنگین رخ می‌دهد. این علامت شاید به این معنی باشد که فن لپتاپ نیاز به توجه دارد. برخلاف فن‌های کامپیوترها که فضای بیشتری برای عملکرد دارند، فن‌های لپ تاپ کوچکتر هستند. بنابراین آنها بیشتر تحت فشارند. راهکارهایی برای برطرف کردن مشکل سروصدای فن لپتاپ‌های ایسر موجود است. در ادامه آنها را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

  • لپ تاپ خود را بلند کنید

بیایید با یک کار اساسی شروع کنیم. بالا بردن لپ تاپ باعث می‌شود تا هوا بتواند بسیار موثرتر در گردش باشد. این کار هوای بیشتری را فن و اجزای لپتاپ شما می‌رساند. زیا همانطور که می‌دانید در اکثر لپتاپ‌ها فن در قسمت پائینی جای دارد و نگه داشت لپتاپ بر روی زمین بدون هیچگونه ارتفاعی می‌تواند باعث درآمدن صدای فن شود. بنابراین در اولی اقدام لپتاپ خود را بالا بیاورید و اجازه دهید کمی نفس بکشد.

  • گرد و غبار فن را پاک کنید

چنانچه راهکار اول کارساز نبوده است می‌توانید اقدام به تمیز کردن فن لپتاپ خود کنید. گرد و غبار یکی از عواملی است که می‌تواند باعث بروز مشکلات فراوانی برای شما خصوصا فن آن شود. بنابراین ممکن است که سر و صدای فن بخاطر مسدود شدن پره‌های آن باشد. مقداری هوای فشرده را بگیرید و کمی هوا را به طرف فن ها بکشید. البته اگر می‌توانید پنل پشتی را بردارید بهتر خواهد بود. این‌کار باعث می‌شود که گرد و غبار از لپ تاپ خارج شود. پس از اینکه مطمئن شدید که دیگر خبری از گرد و غبار نیست لپتاپ خود را مجددا روشن کنید تا ببینید مشکل شما برطرف شده است یا نه؟ چنانچه برطرف نشده بود به سراغ راهکار بعدی بروید.

  • برخی از برنامه ها را ببندید

استفاده همزمان از چند برنامه قطعا فشار زیادی را متوجه لپتاپ و خصوصا فن آن می‌کند. هرچه از برنامه‌های بیشتر و سنگین ترین استفاده کنید، فن لپتاپ مجبور است با سرعت بسیار بیشتری کار کند تا بتواند گرمای ایجاد شده را از بین ببرد. ممکن است لپتاپ شما نتواند استفاده همزمان از چند برنامه را تحمل کند. برای تعیین اینکه کدام برنامه‌ها RAM و CPU شما را درگیر کرده‌اند، می‌توانید از Windows Task Manager استفاده کنید. برای باز کردن Task Manager، بر روی نماد Start کلیک راست کرده و Task Manager را از لیست برنامه‌ها انتخاب کنید.

چنان‌چه تمامی راه‌کارهای بالا را اجرا کردید ولی نتیجه‌ای حاصل نشد اصلا نگران نباشید. باید بررسی‌های بیشتری انجام شود تا مشکل دقیق فن لپتاپ ایسر شما مشخص شود. برای اینکار می‌توانید از خدمات مجموعه ما استفاده کنید.

آیا تاکنون تجربه کرده اید که اتصال WiFi شما به طور ناگهانی هنگام فعال شدن دستگاه بلوتوث کند شود؟ ظاهراً این مشکل در عصر اینترنت بسیار رایج است. دلیل این اتفاق این است که دستگاه‌های WiFi و بلوتوث شما از فرکانس 2،4 گیگاهرتز استفاده می‌کنند. در نتیجه ممکن است که سیگنال‌ها با یکدیگر تداخل پیدا کنند. خوشبختانه در اینجا برخی از راهکارها وجود دارد که می‌توانید از انها استفاده کنید.

  1. WiFi خود را قطع و دوباره متصل کنید

این کار شاید زیاد منظقی به نظر نرسید ولی در بعضی موارد به شدت کاربردی است. وقتی WiFi را قطع و وصل کنید‌، به طور خودکار بهترین کانال را جستجو می‌کند،  معمولاً کانالی که با بلوتوث تداخل ندارد. با این حال‌ این یک راه حل دائمی نیست. به خصوص پس از راه اندازی مجدد لپتاپ. بنابراین چنانچه مشکل وایرلس و یا یلوتوث لپتاپ ایسر پابرجا بود به سراغ مورد بعدی بروید.

  1. سعی کنید عیب یابی شبکه را اجرا کنید

ساده ترین راهی که می‌توانید برای رفع تداخل بلوتوث و WiFi انجام دهید‌، اجرای راه حل‌های عیب یابی Windows است. کافی‌ست روی نماد WiFi کلیک راست کنید‌، عیب یابی را انتخاب کنید و منتظر دستورالعمل های مبتنی بر مشکلات شناسایی شده باشید. این روش از روش اول بسیار کاربردی تر است.

امیدواریم با انجام این موارد مشکل خرابی و یا تداخل وایرلس و بلوتوث لپتاپ ایسر مرتفع شده باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در این مورد می‌توانید از کارشناسان مجموعه راهنمایی بگیرید.

صفحه نمایش ال سی دی در واقع پرکاربردترین قطعه لپتاپ است. با این وجود ممکن است مشکلات متعددی برای صفحه نمایش لپتاپ‌های ایسر به وجود بیاید که باعث نگرانی شما شود. در ادامه می‌خواهیم شما را با رایج ترین مشکلات صفحه نمایش لپتاپ ایسر آشنا کنیم. احتمالا مشکل شما با این راهکار‌ها مرتفع گردد.

  1. پیکسل سوختگی

پیسکل سوختگی شامل پیکسل‌های سوخته و یا پیکسل‌هایی است روشن با کارایی نامناسب است. پیکسل سوختگی مشکل رایجی است که ممکن است در تمامی LCDهای لپتاپ ایسر به وجود بیاید. پیکسل‌های سوخته در واقع پیکسل‌هایی هستند که اصلا روشن نمی‌شوند و به صورت مربع‌های کوچک و سیاه روی صفحه ظاهر می‌شوند. قطعا راهکارهایی برای برطرف کردن مشکل پیکسل سوختگی صفحه نمایش لپتاپ ایسر وجود دارد.

  1. کثیف شدن صفحه نمایش

گرد و غبار و رطوبت و آلودگی به راحتی می‌توانند بر روی ال سی دی لپتاپ بنشینند. کثیف شدن صفحه نمایش به راحتی می‌تواند برطرف شود.

  1. روشنایی صفحه نمایش لپتاپ

تاریک شدن و عدم روشنایی مناسب صفحه نمایش لپتاپ ایسر می‌تواند یکی از مشکلاتی باشد که شما ممکن است با آن روبرو شوید. با گذشت زمان، صفحه‌های ال سی دی می‌توانند کمرنگ یا کم نور شوند. ممکن است سیستم شما به طور خودکار و برای صرفه جویی هرچه بیشتر نور پس زمینه را محدود کرده باشد. شاید مشکل کم نور شدن صفحه نمایش لپتاپ بخاطر تنظیمات اشتباه باشد. در هر صورت چنانچه مشکل شما با انجام این مورد برطرف نشد، نا امید نشوید و با همکاران ما در ارتباط باشید. قطعا مشکل شما قابل برطرف شدن است.

مادبرد قطعه ای است که تمامی قطعات دیگر استفاده شده در لپتاپ بر روی آن قرار می‌گیرند. مادربرد لپتاپ قطعه بسیار مهمی است که اگر خرابی شود مشکل بزرگی برای شما به وجود می‌آید. تعمیرات مادربرد لپتاپ ایسر یکی از اصلی ترین بخش تعمیرات سخت افزاری لپتاپ است. مادربردها به عنوان یک سخت افزار بیشترین میزان خرابی را در مقایسه با نرخ خرابی سایر قطعات سخت افزاری دارند. ما به عنوان یک مرکز تعمیر مادربرد لپ تاپ هر روزه با مشکل مادربرد لپ تاپ ایسر مواجه می شویم. نه تنها تعمیر‌، بلکه تعویض مادربرد لپ تاپ نیز یکی از قسمتهای اصلی کار ماست. از نظر آماری، میزان خرابی مادربرد در سطح جهانی در حدود 2.1٪ است. حال‎، دلایل اصلی مشکلات خرابی مادربرد چیست؟ بیایید برخی از مشکلات مادربرد لپ تاپ را در بخش بعدی مشاهده کنیم.

دلایل خرابی مادربرد لپتاپ

مادربرد لپ تاپ معیوب یا خراب می‌تواند چندین مشکل را برای شما به وجود بیاورد. منبع تغذیه معیوب دلیل اصلی آسیب رساندن به مادربردهای لپ تاپ ایسر است. نوسانات و جهش های منبع تغذیه به راحتی می توانند به مادربرد لپتاپ شما آسیب برسانند. همچنین ممکن است یک لپ تاپ به دلیل گرم شدن بیش از حد و تجمع گرد و غبار علاوه بر سایر مشکلات مادربرد نوت بوک‌، به طور تصادفی خاموش شود. همچنین ممکن است به دلیل نقص در تولید مانند نشت خازن‌های الکترولیتی مشکلاتی وجود داشته باشد. در برخی شرایط مادربرد شما آسیب دیده و قابل تعمیر نیست. در چنین شرایطی تنها گزینه تعویض مادربرد لپ تاپ ایسر است.

مشکلات رایج مادربرد لپ تاپ

  • لپ تاپ روشن نمی‌شود
  • اصلاً قدرت ندارد
  • شکست تراشه BIOS
  • خطاهای صفحه آبی
  • لپ تاپ به طور تصادفی خاموش می‌شود
  • قطعات لپ تاپ کار نمی‌کنند
  • لپ تاپ عملکرد غیرمعمولی دارد

چنانچه درگیر این مشکلات هستید می‌تواید با همکاران ما در ارباط باشید و برای راهنمایی‌های بیشتر با آنها گفتگو کنید. خدمات تعمیرات مادربرد لپ تاپ ایسر در سطح کامپوننت را برای همه مدل‌های این برند انجام می‌دهیم.

هر قطعه الکترونیکی‌ای نهایتا روزی خراب می‌شود. بنابراین نباید از خراب شدن باتری لپتاپ ایسر خود ناراحت شوید. هر باتری لپتاپ به طور معمول در حدود دو سال عمر می‌کند. یعنی عمر مفید باتری لپتاپ‌ها در حدود دو سال است. پس از این مدت باتری شروع به شعیف شدن می‌کند و هیچوقت مانند گذشته نمی‌تواند سرویس دهی کند. بنابراین ار خرابی باتری لپتاپ خود نترسید. در ادامه شما را با علام خرابی باتری لپتاپ آشنا می‌کنیم.

  1. دریافت هشدار

برخی از لپ تاپ‌ها با ویژگی‌های به روز شده قطعاً در مورد ظرفیت بحرانی باتری به شما هشدار می‌‌دهند. روی نماد باتری یک علامت X قرمز دریافت خواهید کرد. پیام توسط ویندوز ارسال می‌شود و اگر شما در چنین حالیت به سر می‌برید تعویض باتری لپتاپ راهکار پیش روی شماست.

  1. ظرفیت کاهش می‌یابد

فرض کنید باتری لپتاپ شما در حدود ده ساعت مقاومت می‌کند. اما چنانچه شما کمتر از ده ساعت از لپتاپ استفاده کردید و ظرفی باتری تمام شد، بدانید که باتری شما به آخر عمر خود رسیده است. کاهش عملکرد باتری ممکن است به چندین عامل از جمله میزان زمان استفاده از آن و همچنین گرما باشد. تمام این عوامل منجر به کاهش ظرفیت باتری لپتاپ می‌شود. در اینجا نیز تنها راه تعویض باتری لپتاپ ایسر است.

  1. باتری لپ تاپ شارژ نمی‌شود
  2. خاموش شدن ناگهانی ممکن است اتفاق بیفتد
  3. بیش از حد گرم شدن باتری

تمامی این موارد خبر از خرابی باتری لپتاپ ایسر می‌‎دهند. چنانچه درگیر این موارد هستید حتما به فکر تعویض باتری لپتاپ خود باشید. با تعویض باتری تمامی این مشکلات برطرف می‌شود و شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی از لپتاپ خود استفاده کنید.

چرا تعمیرات 118؟

احتمالا ذهن شما با این سوال که چرا باید به مجموعه تعمیرات 118 برای تعمیر اعتماد کنیم و تعمیر لپتاپ ایسر خود را به این مجموعه بسپاریم. حتما از وجود اجناس درجه چند و تقلبی در بازار قطعات لپتاپ‌ها اطلاع دارید. استفاده از قعطعات کاملا اصل و اورجینال یکی از ویژگی‌های مجموعه ماست. تعمیرات Laptop ایسر  در این مجموعه با بکارگیری قطعات اصل و اورجینال انجام می‌شود. برای اطمینان خاطر شما عزیزان این قطعات به همراه گارانتی و ضمانت نامه تقدیم شما می‌شود. بنابراین از بایت کیفیت تعمیر لپتاپ ایسر خیالتان کاملا راحت باشد. مورد دوم تجربه و مهارت تعمیرکاران مجموعه است. قطعا از برترین تعمیرکاران کشور در مجموعه خود استفاده می‌کنیم تا مشکلات شما به بهترین نحو ممکن رفع و رجوع شود. با این‌کار هزینه تعمیر لپتاپ ایسر شما به شدت کاهش پیدا می‌کند و کیفیت کار نیز به مراتب افزایش خواهد داشت. می‌توانید هم اکنون لپتاپ خود را برای تعمیر به مجموعه ما ارسال کنید. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر انواع لپتاپ‌های ایسر است.

هم اکنون می توانید تعمیر لپ تاپ خود را به ما بسپارید. برای این کار کافیست دکمه زیر را کلیک نمایید.

0
مشتری رضایتمند از تعمیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.