تعمیرات تخصصی گوشی ایسوس

در هنگام شنیدن نام برند ایسوس به یاد چه چیزی می‌افتید؟ لپتاپ‌های گیمینگ و بسیار عالی؟ درست است. برند ایسوس بیشتر بخاطر تولید و عرضه لپتاپ‌های قدرتمند و با کیفیت معروف شده است. ولی این برند مدتی است که به عرضه  و تولید گجت‌های هوشمند روی آورده است. گوشی و تبلت‌های ساخت این برند نیز از کیفیت و کارایی بسیار بالایی برخوردار است. اما به هر حال این محصولات نیز ممکن است روزی آسیب ببینند و به تعمیر نیاز پیدا کنند. تعمیر گوشی ایسوس در مجموعه ما انجام می‌شود. تعمیرات موبایل ایسوس به دو دسته اصلی سخت افزار و نرم افزار تبدیل می‌شود. بنابراین اگر گوشی ایسوس شما نیز آسیب دیده است و به دنبال برطرف کردن این مشکل هستید اصلا نگران نباشید. تعمیرات انواع مختلف گجت‌های هوشمند ساخت برند Asus را به ما واگذار کنید. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شما را با بهترین کیفیت ممکن برطرف سازد. بنابرین از آسیب دیدگی گوشی‌‎تان نترسید و حل آنرا بر عهده این مرکز بگذارید.

تعمیرات تخصصی گوشی ایسوس

آیا می‌دانید منظور از تعمیرات تخصصی گوشی‌های ایسوس چیست؟ چرا بر روی تخصصی بودن تعمیرات تاکید داریم؟ وقتی گفته می‌شود تعمیرات تخصصی موبایل ایسوس منظورمان این است که فرد تعمیرکار به تمام مشکلات و ظرایف گوشی‌های ساخت برند Asus آشنایی داشته باشد. از آنجایی که این برند سهم کمی در بازار گوشی‌های هوشمند کشورمان دارد پیدا کردن فردی که واقعا مسلط به تعمیر گوشی ایسوس باشد کمی مشکل  و سخت است. اما اصلا نگران نباشید. برای این موضوع در مجموعه ما چاره‌ای اندیشیده شده است. ما در تعمیرات 118 به طور کاملا تخصصی به تعمیر انواع گوشی Asus می‌پردازیم. تعمیرات تخصصی در هر دو حوزه سخت افزار و نرم افزار قابل انجام است. تعمیرات سخت افزاری به تعمیر و تعویض قطعات ایسوس مربوط می‌شود. بنابراین اگر یک قطعه از دستگاه‌تان خراب شده است مشکل از سخت افزار گوشی است و باید برطرف گردد. در سوی دیگر مشکلات نرم افزاری هیچ‌گونه ربطی به قطعات گوشی ندارد و بیشتر به مشکلات پیرامون سیستم عامل و هسته آن ربط پیدا می‌کند. هر دوی نوع تعمیرات در مرکز ما انجام می‌شود. در صورتی‌که برای گوشی ایسوس شما مشکلی به وجود آمده است اصلا نگران نباشید و حل آنرا به ما بسپارید. تعمیرات 118 میزبان مناسبی برای تعمیر گوشی Asus شماست.

تعمیرات سخت افزاری گوشی‌های ایسوس

همانطور که قبلا اشاره کردیم مشکلات سخت افزاری مربوط به تعمیر و تعویض قطعات گوشی ایسوس است. گوشی‌های هوشمند از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند. امکان این‌که هر یک از این قطعات روزی خراب شود وجود دارد. بنابراین تصور اینکه گوشی‌های هوشمند ضد آسیب و خرابی هستند کاملا اشتباه است. تعویض تاچ و ال سی دی موبایل ایسوس، تعویض باتری گوشی Asus، تعویض سوکت شارژ، آی‌سی شارژ، فلت مادربورد و … همه جزو مشکلات سخت افزاری اسمارت فون‌های ایسوس است. خوشبختانه امکان برطرف شدن تمامی این مشکلات وجود دارد. البته شرط آن مراجعه به یک مرکز معتبر و مطمئن می‌باشد. در ادامه به طور کامل تر و مفصل تر به بررسی مشکلات سخت افزاری گوشی Asus می‌پردازیم.

تعمیرات نرم افزاری گوشی ایسوس

اگر در کارکرد گوشی و سیستم عامل اختلالی ایجاد شده است باید بدانید که این مشکل به نرم افزار گوشی Asus بر می‌گردد. مشکلات نرم افزاری غالبا کم هزینه‌اند و مدت زمان برطرف شدن آنها نیز بسیار کمتر از بخش سخت افزار است. کند شدن گوشی، هنگ کردن‌های متوالی و این چنین موارد به حوزه نرم افزار گوشی مربوط است. به هر حال برای این مشکلات نیز راه‌حلی وجود دارد. دو ابزار بسیار قوی برای برطرف کردن مشکلات نرم افزاری وجود دارد که در پایین تر آنها را معرفی کرده‌ایم.

  1. Miracle Thunder Box
  2. SP Flash Tool

این دو ابزار بسیاری از مشکلات نرم افزاری را برطرف می‌کنند. فلش کاستوم رام، فلش شماره IMEI، باز کردن قفل الگوی فراموش شده، فلش (سیستم عامل) و سایر مشکلات با این دو ابزار انجام می‌شود. برای برطرف شدن مشکلات نرم افزاری گوشیتان با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بیشتری بخواهید.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

مجموعه تعمیرات 118 با تکیه بر اعتماد شما عزیزان توانسته است در طول این چندسالی که از فعالیت‌اش می‌گذرد نیاز بسیاری از شما عزیزان را برطرف کند. رضایت شما مشتریان عزیز تنها عاملی بوده است که بتوانیم این چندسال را در کنار شما باشیم و با افتخار به شما خدمت رسانی کنیم. خدمات مجموعه تعمیرات 118 بسیار گسترده و در عین حال منحصر به فرد است. کلیه قطعات گوشی ایسوس موجود در مجموعه ما اصل و اورجینال است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا نیز تقدیم شما خواهد شد. دانش فنی تعمیرکاران مجموعه ما در کنار استفاده از تحهیزات اصل و اورچینال کیفیت تعمیرات گوشی Asus را بسیار بالا می‌برد. از طرفی هر چه دانش تعمیرکار بیشتر باشد هزینه نهایی شما نیز کاهش پیدا می‌کند. بنابراین از کیفیت خدمات تعمیرکاران ما خاطر جمع باشید. هم‌چنین ما به شما عزیزان مهلت تست می‌دهیم. مهلت تست ویژگی بسیار خوبی است که در اختیار شما قرار می‌گیرد. در طول مهلت تست اگر گوشی تعمیر شده شما مشکل مجدد پیدا کرد می‌توانید به راحتی آنرا برای ما ارسال کنید تا مورد بازیابی مجدد قرار بگیرد. بنابراین با خیال آسوده گوشی خود را برای ما ارسال کنید. تعمیرات 118 آماده است تا مشکلات شما را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن برطرف سازد. هم اکنون نسبت به ارسال گوشی‌تان اقدام کنید.

ارسال درخواست تعمیر گوشی ایسوس

آسیب دیدگی های رایج سخت افزار گوشی ایسوس

در این بخش شما با مهم‌ترین و رایج‌ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری گوشی Asus آشنا می‌کنیم. اگر به مشکل شما در این بخش پرداخته نشد بود اصلا نگران نباشید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

 

بسیاری از کاربران با مشکل خرابی باتری مواجه می‌شوند. زیرا خراب شدن باتری اسمارت فون‌های Asus یک مشکل عادی و طبیعی است. شما در خراب شدن باتری گوشی‌تان نقشی ندارید. چه بخواهید و چه نخواهید این مشکل برای شما به وجود می‌آید. زیرا باتری دارای طول عمر مفید دو ساله است و پس از این مدت ضعیف می‌شود و کارکرد سایق خود را ارائه نمی‌دهد. تعویض باتری گوشی Asus تنها راه پیش روی شماست. با تعویض باتری Asus تمامی مشکلات شما مرتفع شده و همانند گذشته می‌توانید از گوشی‌تان استفاده کنید. برخی از علائم خرابی باتری ایسوس به قرار زیر است:

  • گوشی فقط در زمان اتصال به شارژ روشن می‌ماند: اگر تنها زمانی می‌توانید از گوشیتان استفاده کنید که در شارژ است قطعا به تعویض باتری Asus نیاز دارید.
  • گوش در زمان کوتاهی خاموش می‌شود: گاهی اوقات گوشی خود را با شارژ 100درصد از برق جدا می‌نمایید ولی طولی نمی‌کشد که این شارژ به شدت افت کرده و به 70درصد و پایین‌تر می‌رسد. اگر چنین حالتی برای شما به وجود آمده است به تعویض باتری موبایل ایسوس خود اقدام کنید. یکی از علائم اصلی خرابی همین مورد است.

آیا تاچ و ال سی دی گوشی شما آسیب است؟ احتمالا گوشی‌تان در آب افتاده است و یا اینکه ضربه شدیدی باعث این اتفاق شده است. به هر حال آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی موبایل ایسوس اتفاقی است که ممکن رخ دهد و شما را ناراحت کند. اما نگران نباشید. این مشکل در مجموعه ما قابل برطرف شدن است. تعویض تاچ و ال سی دی اسمارت فون‌ ایسوس در کمترین زمان ممکن و با حداقل قیمت صورت می‌پذیرد. در ادامه شما را با علائم اصلی خرابی تاچ و ال سی دی موبایل Asus آشنا می‌کنیم.

  • کارنکردن لمس صفحه نمایش: اگر تاچ گوشی ما کار نمی‌کند و یا در ساتفاده زا ان به مشکلی برخورد کرده‌اید قطعا تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس باید تعویض شود.
  • سوسوزدن صفحه نمایشگر: در صورتی‌که صفحه نمایش گوشی‌تان در بعضی موارد سوسو می‌‎زند این احتمال وجود دارد که تاچ و ال سی دی آسیب دیده و باید تعویض شود.
  • وجود شکستگی روی صفحه نمایش: یکی از طبیعی ترین علائم خرابی تاچ و ال سی است. بنابراین اگر صفحه نمایش گوشیتان شکسته است سریعا به تعویض آن اقدام کنید.

آبخوردگی جز دسته مشکلاتی است که مشکلات متعددی را برای شما به وجود می‌آورد. آب دشمن اصلی گوشی‌های هوشمند است. آب از راه‌های مختلفی وارد گوشی شما می‌شود. هیچوقت نباید از این موضوع غفلت کنید. حتی گوشی‌هایی که از خاصیت ضد آب بهره می‌برند نیز ممکن است با این مشکل روبرو شوند. تنها کاری که بعد از آبخوردگی گوشی Asus باید انجام دهید این است که آنرا با یک دستمال نرم خشک کنید. البته مواظب باشید که در این حین گوشی خود را زیاد تکان ندهید. زیرا با انجام این‌کار ممکن است به گوشی خسارات بیشتری وارد شود. پس از انجام اینکار گوشی ایسوس آبخورده خود را به مجموعه ارسال کنید. تعمیرات 118 آماده است تا به تعمیر گوشی Asus آبخورده بپردازد. نگران نباشید. زیرا مشکل شما قابل برطرف شدن است.

خاموش شدن گوشی مشکلی است که ممکن است برای هرکسی به وجود بیاید. ممکن است روزی گوشی خود را در دست بگیرید و بخواهید آنرا روشن کنید. ولی تلاش‌هایتان برای روشن کردن گوشی به جایی نرسد و با مشکل خاموشی موبایل ایسوس روبرو شوید. در آن زمان هزاران فکر می‌کنید که چرا این اتفاق افتاده است. در حقیقت برای مشکل خاموشی گوشی Asus دلایل مختلفی مطرح است. خرابی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری و چندین دلیل دیگر. تنها با ارسال گوشی به مجموعه است که دلیل اصلی آن مشخص می‌شود. در صورتیکه گوشی‌تان با مشکل خاموشی روبرو شده است نگران نشوید و گوشی‌تان را برای ما ارسال کنید. مشکلتان در کمترین زمان ممکن برطرف خواهد شد. تعمیرات 118 میزبان معتبری برای تعمیرات اسمارت فون‌های ایسوس است.

ممکن است روزی گوشیتان را به شارژ بزنید ولی گوشی شارژ نشود. شارژ نشدن گوشی دلایل مختلفی دارد. نباید نگران بود. زیرا این مشکل قابل برطرف شدن است و مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا اینکار را برایتان انجام دهد. بروز این مشکل ممکن است هم از سخت افزار گوشی و هم از نرم افزار گوشی است. ممکن است نصب یک برنامه غیر امن باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. برنامه‌هایی که از منابع نامعتبر و غیر رسمی دانلود می‌کنید ممکن است حاوی بدافزار و ویروس باشد. این بدافزارها ممکن است باعث بروز چنین مشکلی برای شما شده باشد. اگر دوست داشته باشید می‌توانید سریعا به ریست فکتوری و فلش زدن گوشی اقدام کنید. احتمالا مشکلتان برطرف شود. اگر پس از انجام اینکار مشکلتان پابرجا یود احتمالا مشکلتان سخت افزاری باشد. خرابی سوکت شارژ یا سایر قطعات گوشی ممکن است همچین مشکلی را برای شما به وجود بیاورد. گوشی خود را به مجموعه ارسال کنید تا مشکل شارژ اسمارت فون‌های ایسوس برطرف شود. مشکل شما قطعا قابل برطرف شدن است.

در درون هر گوشی هوسمندی دو نوع اسپیکر موجود است. اسییکر صدا و اسپیکر مکالمه. اسپیکر صدا مسئول پخش صدای خارجی گوشی است. صدایی که در هنگام پخش موسیقی و یا فیلم از گوشی‌تان پخش می‌شود از همین قطعه است. اگر در هنگام پخش موزیک و یا فیلم صدایی از گوشیتان پخش نمی‌شود تعویض اسپیکر صدا Asus تنها راه حل پیش روی شماست. تعویض اسپیکر موبایل ایسوس در مجموعه ما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. اسپیکر مکالمه مسئول پخش صدا در هنگام مکالمه است. بنابراین اگر صدای شما در هنگام مکالمه رد وبدل نمی‌شود باید به تعویض اسپیکر مکالمه موبایل Asus اقدام کنید. تعویض اسپیکر اسمارت فون‌های ایسوس در مجموعه تعمیرات 118 انجام می‌شود. سریعا با همکاران ما تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید. بنابراین از خرابی اسپیکر گوشی‌تان ناراحت نشوید و به جای ان بر روی برطرف کردن مشکل خود تمرکز کنید.

به چه میزان با هارد گوشی آشنایی دارید؟ آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که اطلاعات گوشیتان در کجا ذخیره می‌شود؟ هارد در گوشی‌های هوشمند مسئول ذخیره سازی و سازماندهی اطلاعات است. تمامی اطلاعات بلند مدت شما بر روی هارد گوشی ذخیره می‌شود. بنابراین اگر هارد گوشیتان آسیب دیده است و از طرفی اطلاعات شما برایتان مهم است به تعمیر هارد اسمارت فون‌های ایسوس خود اقدام کنید. تعمیر هارد موبایل Asus در مجموعه ما قابل انجام است. وقتی می‌گوییم که هارد آسیب دیده است منظور این است که این قطعه از نظر الکترونیکی صدمه دیده است. در نتیجه با تعمیر آن اطلاعات‌تان بر می‌گردد و نباید نگران این موضوع باشید. البته شدت آسیب وارد شده به هارد نیز مسئله مهمی است.ممکن است تعمیر هارد جواب ندهد و به تعویض هارد گوشی Asus اقدام شود. در هر صورت مشکل خرابی هارد پروگرم شده Asus قابل برطرف شدن است. نگران نباشید و هم اکنون گوشیتان را به مجموعه ارسال نمایید.

آسیب دیدگی های رایج نرم افزاری گوشی ایسوس

آسیب دیدگی‌های نرم افزاری دسته دیگری از مشکلاتی است که ممکن است برای هر گجت هوشمندی رخ دهد. آسیب دیدگی‌های نرم افزاری اسمارت فون‌های ایسوس مربوط به سیستم عامل و هسته آن است. کند شدن گوشی، هنگ کردن، و… جزو این دسته از مشکلات است. در ادامه شما را با آسیب دیدگی‌های نرم افزاری رایج موبایل ایسوس آشنا می‌کنیم.

چنان‌چه تمامی شرایط ایده آل باید باشد گوشی‌های هوشمند بدون کندی سرعت و هنگ کردن به شما سرویی دهی می‌کنند. اما به محظ اینکه مشکلی در گوشی رخ دهد، گوشی شروع به اذیت کردن شما می‌کند. بنابراین اگر گوشیتان کند شده یا اینکه مدام هنگ می‌کند یک مشکل نرم افزاری وجود دارد که باید بر طرف شود. در ادامه بعضی از دلایلی که باعث کندشدن و هنگ کردن موبایل Asus می‌شود را با یکدیگر مرور می‌کنیم. سعی کنید که این موارد را برطرف کنید تا بتوانید از گوشی‌تان با شرایط ایده آل استفاده کنید.

 

  • مقدار رم ناکافی: وجود رم در گجت‌های هوشمند بسیار ضروری و حیاتی است. اطلاعات شما در رم به سرعت پردازش می‌شود. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در رم بسیار بالاست. هرجه میزان رم شما بیشتر باشد کارایی و سرعت گوشی نیز بیشتر است. حتما دیده‌اید که گوشی‌های پرچمدار بر سر حافظه رم جنگ دارند و به طور مداوم به دنبال افزایش این حافظه هستند. بنابراین اگر گوشی شما کند شده یا هنگ می‌کند به خرید یک گوشی با ظرفیت رم بالاتر فکر کنید.
  • فضای ذخیره سازی کم: یکی دیگر از مشکلاتی که باعث کند شدن و هنگ کردن گوشی‌های Asus می‌شود داشتن فضای ذخیره سازی کم است. هرچه میزان حافظه داخلی گوشی شما آزادتر باشد برنامه‌های درون گوشی با آسودگی خاطر بیشتر به شما سرویس دهی می‌کنند و کمتر هنگ می‌کنند. هم اکنون برنامه‌های قدیمی و بلااستفاده خود را پاک کنید. برنامه‌های زیادی برای انجام این‌کار وجود دارد.
  • برنامه‌های مخرب: گاهی اوقات شما برنامه‌هایی را از منابع نامعتبر و غیر رسمی دانلود و بر روی گوشی‌تان نصب می‌کنید. این برنامه‌ها از آنجایی که از منابع نامعتبر بارگری شده‌اند ممکن است حاوی بدافزار و یا ویروس باشند. بنابراین به طور پیوسته از نصب برنامه‌های مشکوک و غیر مطمئن اجتناب کنید. اگر هم که چنین برنامه‌ای را بر روی گوش خودتان نصب کرده‌اید سریعا به حذف آن اقدام کنید.
  • گرم شدن بیش از حد گوشی: گرما برای گوشی‌های هوشمند مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد. یکی از این مشکلات هنگ کردن و کاهش سرعت گوشی ایسوس است. در صورت استفاده زیاد گوشیتان داغ می‌شود. اگر شدت گرما بسیار زیاد باشد ممکن است گوشیتان خاموش هم شود. بنابراین مطمئن شویدکه گوشیتان دمای متعادل و نرمالی دارد.
  • آپدیت نکردن گوشی و برنامه‌ها: گاهی اوقات هنگ کردن و کاهش سرعت گوشی به دلیل عدم آپدیت کردن گوشی است. اگر اخیرا برای گوشی‌تان آپدیتی آمده است ولی از دانلود و نصب آن خودداری کرده‌اید هم اکنون اقدام به بارگیری و نصب آن کنید. ممکن است که مشکل هنگ کردن و کند شدن سرعت اسمارت فون‌های Asus با این مشکل برطرف شود.

راهکارهای بسیار زیادی را در این قسمت برای شما آوردیم. اگر با استفاده از راهکارهای زیر کماکان مشکلتان پابرجا بود با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید.

طرح رجیستری چدسالی است که راه اندازی شده است. منظور از ریجستری گوشی Asus ثبت شناسه یا کد IMEI آن در سامانه همتا است. تمامی گوشی‌‌هایی که از مبادی رسمی وارد کشور می‌شوند شماره IMEI آنها در سامانه‌ای ثبت می‌شود. پس از آنکه شما گوشی‌تان را خریداری کردید 30 روز مهلت دارید تا شماره IMEI را در این سامانه ثبت کنید. در غیر اینصورت گوشی شما تقلبی محسوب شده و برای همیشه از کار می‌افتد. در حالت کلی طرح رجیستری برای مبارزه و کاهش واردات قاچاق و غیر رسمی گوشی‌های هوشمند است. بنابراین اگر به ریجستری اسمارت فون‌های ایسوس خود اقدام نکرده‌اید سریعا اینکار را انجام دهید.

بوت در اصطلاح به معنای بالا آمدن گوشی بدون هیچگونه مشکلی است. بنابراین اگر گوشی شما روشن می‌شود ولی به طور کامل بالا نمی‌آید و یا بر روی لوگو سازنده می‌ماند با مشکل در بوت اسمارت فون‌های ایسوس روبرو هستید. موارد زیادی دست به دست هم می‌دهند تا این مشکل برای شما به وجود بیاید. بنابراین اگر موفق به برطرف کردن مشکل خود نشده‌اید با همکاران ما تماس بگیرید و مشکلتان را با آنها در میان بگذارید. قطعا مشکل شما قابل خل شدن است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.