وبلاگ

تعمیر آیفون : نخستین همایش ملی کامپوتر در سپیدان برگزار می شود

به گزارش تعمیرات موبایل 118 به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛احمد مصلی نژاد معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان در گفتگو با خبرنگارما گفت: این همایش با هدف ارائه ایده های نو در رشته کامپیوتر و برقراری ارتباط مناسب با متخصصین این رشته و انتقال تجربیات به دانشجویان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: این همایش نخستین همایش بین المللی  در جنوب کشوردرزمینه کامپیوتر است روزپنج شنبه 22 تیرماه سال جاری در دانشگاه ازاد اسلامی واحد سپیدان برگزار می شود.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان یاد آور شد: تا کنون بیش از 220 مقاله با موضوعات مختلف در زمینه  کامپیوتر به دبیرخانه همایش رسیده است که از این تعداد 135 مقاله  پذیرفته شده است.

مصلی نژاد گفت: اهداف این همایش شامل تبادل یافته‌های جدید در رشته مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات با تشکیل دبیرخانه دائمی همایش‌های ملی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در دانشگاه ازاد اسلامی واحد سپیدان، تشویق محققان و دانشجویان بر پژوهش، معرفی مرزهای دانش در حوزه‌های مختلف مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات بوده است.

وی ازاستقبال بسیار خوب اساتید، پژوهشگران و دانشجویان از همایش خبر دادند و اظهار داشتند که تا اکنون 226 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که تقریبا نیمی از این مقالات توسط کمیته داوری اعلام نتیجه شده و نیمی دیگر در دست داوری است. این کنفرانس در سامانه تخصصی کنفرانس های معتبر کشور CIVILICA همچنین در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC نمایه شده است.

براساس این گزارش نخستین همایش بین المللی در جنوب کشوردرزمینه کامپیوترروزپنج شنبه 22 تیرماه سال جاری درسالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.