تعمیر تبلت سونی

آیا می‌دانید تعمیرات گجت‌های هوشمند به چند بخش تقسیم می‌شوند؟ با خرابی‌های رایج تبلت سونی به چه اندازه آشنایی دارید؟ چه عواملی باعث آسیب دیدگی تبلت می‌شود؟ امروزه گجت‌های هوشمند بخشی جدا نشدنی از زندگی ما شده اند. به طوری که استفاده بیش از حد با آن ها در طول روز داریم. استفاده نادرست می‌تواند این دستگاه ها را با خرابی زودرس مواجه کند. آسیب دیدگی باتری، ترک خوردگی تاچ و ال سی دی و … از جمله آسیب دیدگی‌هایی هستند که بر اثر استفاده نادرست کاربران به وجود می‌آیند. تبلت سونی از وجود قطعات بسیار خوب و باکیفیت بهره می‌برد. اما تجربه ثابت کرده هنوز برندهای امروزی نتوانسته اند، همانطور که کیفیت ساخت قطعه را بالا می‌برند، به همان نسبت مقاومت آن ها در برابر خرابی ها هم افزایش بدهند. تا به اکنون پیشرفت‌هایی را شاهد بوده ایم، اما هنوز به اندازه مطلوب تبلت‌های هوشمند نمی‌تواند از پس تست مقاومت بر بیایند. در صورتی که دستگاه شما علائمی مانند: از کار افتادگی تاچ، شارژ نشدن، شکستگی دوربین، باد کردن باتری و … داشت. در اسرع وقت آن را به نمایندگی‌های معتبر یا مراکز با سابقه نشان دهید. اگر به دنبال تعمیر تبلت سونی با کم ترین قیمت با بهترین کیفیت هستید، مرکز تعمیرات 118 را می‌توانید انتخاب نمایید. این مجموعه تمامی خدمات را در کوتاه ترین زمان، ارزان ترین قیمت با گارانتی معتبر ارائه می‌‌دهد. پس با خیالی راحت می‌‌توانید تعمیر تبلت سونی خود را به ما بسپارید. بسته به نوع مشکل، دستگاه شما پس از عیب یابی در 48 ساعت تعمیر خواهد شد.

تعمیر تخصصی تبلت سونی

به نظر شما پیش نیاز تخصص چیست؟ آیا هر شخص تعمیرکار را می‌‌توان متخصص دانست؟ مسلماً خیر! پیش نیاز تخصص دانش و مهارت است که تعداد معدودی تعمیرکار از آن بهره مند اند. تعمیرات تخصصی به دو تعمیر کاملاً متفاوت تقسیم می‌‌شوند. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری. سخت افزاری بیشتر با قطعات داخلی تبلت سر و کار دارد اما نرم افزاری به مشکلات درون سیستم عامل. هرکدام از این تعمیرات، دریایی از مشکلات دارند که فرد تعمیرکار باید با هریک از آن ها آشنایی کامل داشته باشد. اگر مرکزی را می‌‌خواهید که در تمام خدمات خود متخصص باشند، تعمیرات 118 را به یاد داشته باشید. تعمیر تبلت سونی تخصص ماست.

تعمیرات سخت افزاری تبلت سونی

اگر مشکلاتی از قبیل خرابی باتری، شکستگی lcd، آسیب دیدگی سوکت سیم کارت، شکستگی شیشه دوربین و … در دسته تعمیرات سخت افزاری قرار می‌‌گیرند. اینگونه تعمیرات اکثراً منجر به تعویض قطعات می‌‌شود. هزینه‌های نسبتاً بالایی دارند به این خاطر که مهارت در تعمیر و تعویض باید بسیار بالا باشد. تعمیرکاری که نتواند به درستی قطعات معیوب را تعویض کند می‌‌تواند آسیب‌های دیگری به قطعات دیگر یا دستگاه وارد کند. پس در تحویل تبلت خود برای تعمیرات سخت افزاری حتما دقت کنید به چه شخصی آن را واگذار می‌‌کنید.

تعمیرات نرم افزاری تبلت سونی

بروز مشکلات در هسته سیستم عامل، باگ‌های نرم افزاری که نتیجه آن کندی دستگاه، خاموشی، پریدن اطلاعات و … می‌‌شود در دسته تعمیرات نرم افزاری قرار می‌‌گیرند. معمولاً این تعمیرات در کم ترین زمان نسبت تعمیرات سخت افزاری صورت می‌‌گیرد و هزینه کم تری هم دارند. اما باز نباید از این اصل غافل بود که هر تعمیرکاری می‌‌تواند اقدام به تعمیر نرم افزاری تبلت سونی کند. تعمیرکاران برجسته و حاذق می‌‌توانند این گونه تعمیرات را برعهده بگیرند زیرا دانش و تسلط کافی به دی باگ کردن نرم افزار ها با دستگاه‌های مدرن و پیشرفته را دارند. اگر تبلت شما مشکلات رایج مانند هنگ کردن، ارورهای بی دلیل، بوت نشدن و … را داشت می‌‌توانید با بخش خدمات ما تماس بگیرید تا همکاران بهتر شما را راهنمایی نمایند. تعمیر تبلت سونی با بهترین متد در تعمیرات 118 انجام می‌‌شود.

پروسه تعمیر تبلت سونی

چرا تعمیرات 118؟

همانطور که پیش تر به عرض تان رسانیدم، تعداد زیادی از تعمیرکاران هستند که توانایی در انجام امورات محوله نداشته و دانش کافی برای حل و رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری هر دستگاهی ندارند. تسلط بر انجام تعمیرات دستگاه‌های دیجیتالی امری ضروری است. قطعاً هر فردی که دستگاه اش دچار ایراد شده به دنبال مرکزی با سابقه و خوش نام است. مرکزی که بتواند مشکلات به وجود آمده را در کوتاه ترین زمان از بین ببرد. پیدا کردن این مراکز کار بسیار سختی است. پس گول تبلیغات الکی را نخورید و به سابقه مرکز نگاه کنید. اگر به دنبال مکانی هستید که بتواند مشکلات وارد شده به تبلت تان را با ارزان ترین قیمت انجام دهد، تعمیرات 118 در خدمت شماست. ما از خود تعریف نمی‌‌کنیم، مشتریان مان ما را انتخاب می‌‌کنند. هدف ما، خدمت رسانی و رضایت حداکثری به شما عزیزان است. تمامی خدمات در مجموعه با ضمانت و گواهی معتبر همراه است بدان معنی که دیگر نگرانی از بابت خرابی قطعه یا تعمیر تبلت سونی خود نباشید. تعمیرات 118 از مدرن ترین دستگاه ها و ابزارآلات روز دنیا در عملیات تعویض و تعمیر تبلت sony شما استفاده می کند. پرسنل این مجموعه را افراد حرفه ای، معتمد، خوش برخورد و آشنا به تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تشکیل می‌‌دهند. در صورتی که تبلت شما با هر مشکلی رو به رو باشد، تعمیرکاران مرکز آن را به راحتی تعمیر خواهند کرد. مجموعه ما در تمامی سال‌هایی که به مشتریان اش خدمت رسانی کرده است هیچگونه گله یا نارضایتی از سوی این عزیزان نداشته است. ما هموراه کوشیده ایم بهترین مرکز تعمیرات موبایل و گجت‌های هوشمند باشیم. تاکنون هم توانسته ایم به این هدف نزدیک شویم. خدمات در مجموعه ما شامل، گارانتی پس از تعمیر، ارسال و تحویل دستگاه با پیک رایگان مرکز و مهلت تست است. شما می‌‌توانید جهت تعمیر تبلت سونی خود، دستگاه را به وسیله پیک رایگان، تحویل مرکز ما دهید. تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان اقدام به تعمیر تبلت شما خواهند نمود. پس از اتمام تعمیر و انجام تست‌های نهایی، دستگاه شما با ضمانت نامه معتبر مجدد با پیک به شما عزیزان ارسال می‌‌شود. از این طرف شما امکان تست یک هفته ای را دارید از این جهت که اگر دستگاه با کوچیک ترین مشکل مواجه شد آن را به مرکز مرجوع نمایید. عزیزانی که می‌‌خواهند بصورت غیر حضوری قطعات تبلت سونی را خریداری کنند. سایت مرکز تعمیرات 118 بهترین و امن ترین راه خرید محصولات مورد نظر است. بیش از 7000 قطعه در سایت وجود دارد با جستجو قطعه خود می‌‌توانید آن را دیده و جهت خرید، آن را ثبت سفارش کنید. همکاران پیگیری‌های مربوطه را انجام داده و مرسوله شما را در اسرع وقت به نشانی ذکر شده ارسال می‌‌نمایند. هر گونه سوال، پیشنهاد، انتقاد از مجموعه دارید می‌‌توانید با ما در میان بگذارید، ما را خوشحال خواهید کرد.

 

مفتخریم رضایتمندی مشتریان همواره با ما همراه بوده است.

شما عزیزان هم اکنون می توانید دستگاه خود را جهت تعمیر به ما واگذار نمایید.

برای درخواست خود دکمه زیر را کلیک کنید.

0
مشتری رضایمتمند

آسیب دیدگی‌های رایج سخت افزار تبلت سونی

آسیب دیدگی اتفاقی است که روزی برای دستگاه ما افتاده است. می‌‌دانم حس بدی است. ولی چاره ای نیست و فقط شما نیستید که با این خرابی ها مواجه می‌‌شوید. اکثر آسیب دیدگی‌های سخت افزاری به خاطر سهل انگاری ما کاربران رخ می‌‌دهد. افتادن از دست، باعث شکستگی ال سی دی خواهد شد. خرابی اسپیکر، سوختگی هارد و … همگی می‌‌تواند از استفاده نامناسب ایجاد شود. بگذریم، در این قسمت به آسیب دیدگی‌های رایج تبلت سونی اشاره می‌‌کنیم و در ادامه به برسی آن ها می‌‌پردازیم.

این قطعه به دلیل تعامل بیش از حد لمس دستان، می‌‌تواند آسیب دیده شود. افتادن از ارتفاع و ضرب دیدگی می‌‌تواند بیش ترین آسیب را به صفحه نمایش بزند. لحظه ای که تبلت مان به روی زمین می‌‌خورد، دردناک ترین صحنه برداشتن آن از روی زمین و مشاهده ترک خوردگی ال سی دی است. این اتفاق ذهن ما را درگیر هزینه خسارت احتمالی می‌‌کند. در این زمان با خود مرور می‌‌کنیم آیا شکستگی تاچ و ال سی دی تبلت سونی ترمیم خواهد شد یا خیر. جوابی خوشحال کننده برای تان داریم! مرکز ما تمام این مشکلات را حل می‌‌کند. دیگر نگران ترک خوردگی صفحه نمایشگرتان نباشید. تعویض ال سی دی تبلت سونی در مجموعه قابل انجام است. تعمیرکاران ابتدا تشخیص می‌‌دهند که گلس آسیب دیده یا ال سی دی. اگر گلس باشد که به راحتی با تعویض ساده، تبلت تان مانند سابق خواهد شد. اما اگر آسیب از تاچ و ال سی دی باشد تعویض آن کمی زمان بر است و نیاز به مهارت دارد که این موضوع هم به سادگی زیر نظر متخصصین انجام می‌‌شود. علائم خرابی تاچ و ال سی دی تبلت سونی را می‌‌توان به چند دسته تقسیم نمود

  • 1. کار نکردن تاچ

اگر بر اثر ضربه تاچ دستگاه نتواند مانند قبل، دستورات لمسی را به طور دقیق و منظم اجرا کند. باید کلاٌ تاچ و ال سی دی تبلت تعویض شود

  • 2. لکه سیاه رنگ روی LCD

این علامت نشان دهنده سوختگی پیکسل‌های زیر نمایشگر است. تنها راه برای بازگشت به حالت قبل، تعویض تاچ و ال سی دی تبلت سونی sony می‌‌باشد

  • 3. ایجاد هاله بر روی ال سی دی

این مورد بر اثر گرمای زیاد اتفاق می‌‌افتد. می‌‌تواند خرابی باتری مقصر باشد زیرا نزدیک ترین فاصله را به نمایشگر دارد. داغی بیش از حد باعث بروز لک و هاله روی نمایشگر می‌‌شود. تنها راه چاره هم تعویض ال سی دی تبلت سونی است

اگر با این علائم رو به رو بودید. می‌‌توانید با همکاران ما جهت ارسال گوشی خود صحبت کنید تا در بهترین فرصت تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی خود را به ما بسپارید.

باتری‌های مورد استفاده در تبلت ها سایز بزرگ و ظرفیتی بیشتری از سایر گجت‌های هوشمند دارند. اما تفاوتی در عمر مفید ندارند. همه این باتری ها عمرشان از 18 ماه تا دو سال است. پس اگر بعد از این دوره تبلت شما با علائمی مانند: تخلیه سریع شارژ، کم شدن درصد شارژ، تورم باتری، خاموشی ناگهانی و … مواجه شد. تعجب نکنید. زمان تعویض باتری تبلت سونی فرا رسیده است. باتری استفاده شده در تبلت سونی از نوع داخلی است و باید با ابزار خاص خودش از بدنه دستگاه خارج شود. به هیچ عنوان اقدام به باز کردن بدنه پشت تبلت نکنید. زیرا قطعات زیادی وجود دارند که شاید بر اثر بی دقتی آسیب ببینند. انجام عمل تعویض باتری تبلت هوشمند سونی در مرکز تعمیرات 118 در کم تر از 48 ساعت صورت می‌‌گیرد.

آب خوردگی بسیار قطعات درونی دستگاه را تحت تاثیر قرار می‌‌دهد. همواره سعی کنید تبلت خود را کنار رودخانه، برکه یا در کل جایی که امکان خیس شدن دستگاه تان وجود دارد نبرید. به طور قطع می‌‌توان گفت آبخوردگی عامل اصلی خرابی کلیه قطعات الکترونیکی دستگاه است. پس کاری را انجام دهید تا تبلت تان دچار خیسی نشود. حال اگر دستگاه مان در آب افتاد و خیس شد چه کاری انجام دهیم؟ مهم ترین کار این است که تبلت را خاموش کرده و بگذاریم خود به خود توسط هوا خشک شود. بعد به آرامی با دستمال پارچه ای نم روی صفحه نمایش را می‌‌گیریم. دستگاه را به شارژ نزنید یا روشن نکنید، در اولین فرصت به یک تعمیرکار آن را نشان دهید تا از خرابی احتمالی جلوگیری نمایید.

عوامل مختلف و متعددی می‌‌تواند سبب بروز این مشکل شود. مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری در این مشکل نقش دارند. دقیق نمی‌‌توان گفت ایراد از چه قسمتی است. تنها با عیب یابی توسط دستگاه مخصوص می‌‌توان درباره علت خاموشی تبلت سونی نظر داد. به هر صورت اگر تبلت شما دچار این مشکل شده، می‌‌توانید با ما در تماس باشید. اگر ایراد سخت افزاری باشد، قطعه باید تعویض شود اما اگر مشکل نهفته در نرم افزار باشد، حتماً برنامه ای مخرب پشت ماجرا خواهد بود.

اسپیکرها سیگنال‌های محیط را گرفته و تبدیل به خود گرفته و تبل با گذشت زمان آسیب خواهند دید و شما راهی برای تعویض آن ها نخواهید داشت. اسپیکر مکالمه اگر آسیب ببیند. می‌‌تواند بر عملکرد خروجی صدا هنگامی که در حال صحبت با طرف دیگر هستید تاثیرگذار باشد. در این موقع، صدا هنگام مکالمه یا ویس برای طرف مورد نظر نمی‌‌رود. مورد دیگر آسیب دیدگی اسپیکر بلندگو شماست. اگر هنگام پخش آهنگ یا فیلم، صدا ضعیف یا با خش همراه بود. ایراد در سنسور بلندگو است. برای رفع دو مشکل باید اسپیکرها تعویض شوند. تعمیر و تعویض اسپیکر تبلت سونی با بهترین قیمت در مجموعه انجام می‌‌شود.

یکی از قطعه‌های مهم و ضروری هارد است. سلامت این قطعه سبب سهولت در پردازش اطلاعات و ذخیره آن ها می‌‌شود. اما آسیب دیدگی هارد پروگرم شده تبلت سونی موجب پاک شدن فایل ها، عکس ها یا … می‌‌شود. در صورتی که اطلاعات موجود در دستگاه تان از بین رفته و دیگر به آن دسترسی ندارید. مشکلی ندارد. نگران نباشید! تعمیرات 118 با بهترین روش می‌‌تواند تمامی اطلاعات شما را بازگرداند. تعمیر هارد پروگرم شده تبلت سونی با بکار گیری تجهیزات مدرن انجام می گیرد. حذف شدن سریال IMEI، خاموشی‌های متعدد، تغییر در ظاهر آیکون برنامه ها نشانه خرابی هارد تبلت سونی است. برای بازیابی عملکرد سابق دستگاه تان می‌‌توانید با ما در تماس باشید.

با اتصال تبلت به برق، جریان شارژ رخ نمی‌‌دهد؟ مطمئناً ایرادی از چند جانب دارید. مورد اول، شاید پریز اتاقی که در آن هستید برق ندارد. مورد دوم، مشکل از کابل شارژر است. تست کنید کابل می‌‌تواند جریان شارژ را در سایر دستگاه‌های دیگر عبور دهد یا نه. مورد سوم این است که شاید خرابی از سخت افزار باشد، خرابی سوکت شارژ مهم ترین عامل شارژ نشدن تبلت سونی است. اگر از مورد سوم مطمئن شدید حتما دستگاه تان را برای ما ارسال نمایید. تعویض سوکت شارژ تبلت سونی در مرکز ما انجام می‌‌شود.

آبخوردگی عاملی است که می تواند قطعات داخلی تبلت را نابود کند. قطعات بسیار حساس به آب و رطوبت هستند به همین علت نفوذ قطره ای آب می‌تواند آن ها را از کار بیاندازند. اگر این مطلب را زمانی می‌خوانید که هنوز دستگاه آبخورده نشده از یک سری کارها اجتناب کنید. مثلاً از بردن تبلت خود در مکان‌هایی که امکان خیس شدن اش وجود دارد اجتناب کنید یا با دستان خیس به دستگاه خود دست نزنید. اما اگر تبلت مان خیس شد یا در آب افتاد چه کنیم؟ اولاً فوراً دستگاه را از آب بیرون بکشید. دوماً آن را خاموش کنید. روشن ماندن باعث اتصالی خواهد شد و آسیب را شدیدتر می‌سازد. بهتر است بگذارید دستگاه خودش با هوای بیرون خشک شود. مورد بعدی این است که به هیچ عنوان تبلت را تکان ندهید شاید مقداری آب درون بدنه نفوذ کرده باشد. تکان دادن می‌تواند آب را به سایر قطعات سالم برساند و آن ها را بسوزاند. در صورتی که با آبخوردگی تبلت سامسونگ مواجه هستید، آرامش داشته باشید و قبل از تعمیر دستگاه خود، کارهایی که گفتیم را انجام دهید. تعمیر تبلت سامسونگ آبخورده در مرکز تعمیرات 118 با بهترین کیفیت صورت می‌گیرد. بدون استرس، تعمیر تبلت خود را به متخصین ما بسپارید.

آسیب دیدگی‌های رایج نرم افزاری تبلت سونی

این مشکلات با هزینه کم‌تری رفع و حل می‌‌شوند. وجود اختلال در عملکرد و کارایی سیستم عامل باعث بروز باگ‌های نرم افزاری می‌‌شود که مهم ترین آن ها را در زیر برای شما آورده ایم.

شناسایی شدن رم توسط دستگاه گاهی اوقات به دلایل نامعلومی صورت نمی‌‌گیرد. به همین علت به راحتی تبلت فرمت یا فلش نخواهد شد. ارور cant format micro sd card هر بار که می‌‌خواهید اقدام به فرمت کنید برای تان ظاهر می‌‌شود. برای برطرف کردن این مشکل دو راه معمول است که می‌‌توانید آن را انجام دهید.

  • 1. ری استارت کردن تبلت

خاموش و روشن کردن سیستم عامل‌های اندروید می‌‌تواند راندمان کارایی دستگاه را مانند سابق کند. ری استارت برنامه‌هایی که هنوز باز هستند را می‌‌بندد. این برنامه ها مانع جلوگیری از فرمت دستگاه می‌‌شوند.

  • 2. عمل فرمت و فلش تبلت به وسیله کامپیوتر

در این حالت با کابل دستگاه را به سیستم وصل می‌‌کنیم. پس از چند ثانیه اگر رم توسط سیستم شناسایی شد، می‌توانید رم را فرمت کنید

اگر موارد فوق برای تان بی اثر بود نگران نباشید، با ما تماس بگیرید تا مشکلاتان را در کوتاه ترین زمان حل نماییم. همکاران ما به دقت چرایی پروسه فرمت نشدن تبلت سونی را توضیح می‌‌دهند.

در دستگاه‌های اندرویدی برنامه ای پیش فرض وجود دارد که می‌‌تواند سیستم عامل دستگاه را پس از روشن شدن، فعال نماید. نام این برنامه بوتلودر است. در اصل این برنامه می‌تواند با مدیریت هارد پروگرم یعنی حافظه داخلی، راندمان دستگاه را به جریان بیاندازد. برنامه بوتلودر بسیار برای گجت‌های هوشمند مهم است. این برنامه حاوی یکسری قفل است که بر روی سیستم عامل دستگاه شما قرار می‌‌گیرد. شما برای ارتقا تبلت خود باید ابتدا قفل این برنامه را بشکنید بعد کاستوم رام را نصب نمایید. اما توجه داشته باشید این کار باید با مهارت خاصی انجام شود زیرا اگر بی دقتی در روند آنلاک بوتلودر تبلت سونی شود، دستگاه به کلی خاموش شده و باید آن را با هزینه‌های گزاف تعمیر نمایید. اگر نتوانستید قفل بوتلدور را غیر فعال کنید. متخصصین ما این کار را با کم ترین قیمت انجام خواهند داد. مشکل آنلاک بوت لودر تبلت سونی در کم تر از دو ساعت صورت می‌‌گیرد.

اگر می‌‌خواهید دستگاه خود را فلش کنید باید با قفل frp آشنا باشید. این قفل توسط گوگل طراحی شده که وظیفه اش جلوگیری از انتشار اطلاعات کاربران است. حتی اگر دستگاه شما سرقت شود. این قفل مانع دستیابی افراد متجاوز به اطلاعات مهم شما می‌‌شود. برای فعال شدن frp کافیست حساب جیمیل خود را در این برنامه ست کنید. در صورتی که دستگاه خود را به حالت کارخانه بازگردانده اید، پس از بالا آمدن با قفل frp مواجه خواهید شد. اگر نتوانستید قفل را باز کنید، عجلخ نکنید زیرا بیش از حد وارد کردن حساب اشتباه، تبلت شما به طور کامل قفل خواهد شد. رفع مشکل قفل frp تبلت سونی را به ما بسپارید.

هارد پروگرم شده یکی از اصلی ترین قطعات داخلی دستگاه شماست که آسیب پذیری بالایی دارد. پاک شدن اطلاعات یا پریدن فایل ها، هنگ کردن طولانی مدت، حذف شدن سریال نامبر IMEI می‌‌تواند مهم ترین علائم نشان دهنده خرابی هارد پروگرم شده تبلت سونی شما باشد. برای تشخیص خرابی هارد خود می‌‌توانید، رم را از تبلت خارج کرده و آن را به سیستم (کامپیوتر یا لپتاپ) بزنید. اگر ram شناسایی شد که مشکلی وجود ندارد. اما اگر شناسایی نشد، حتما هارد خراب شده است. در این حالت کاری از دست شما بر نمی‌‌آید. باید رم تبلت پروگرم شود. انجام این عمل با دستگاهی به نام easy jtag انجام می‌‌شود. در صورتی که فایل ها، عکس ها یا هر چیز مهمی که درون هاردتان بوده، پریده است نگران نباشید. تمام اطلاعات شما بازیابی خواهد شد. متخصصین ما می‌‌توانند پروگرم هارد تبلت سونی انجام دهند.

فلش کردن یا نصب رام جدید می‌‌تواند باعث پریدن سریال IMEI شود. اگر این اتفاق برایتان افتاد، با همکاران ما در تماس باشید، تا اطلاعات لازم را به شما عزیزان بدهند. همانطور که مطلع هستید طرح IMEI برای جلوگیری از قاچاق گوشی، تبلت صورت گرفت و در صورت پریدن سریال، دستگاه شما پس از چند ماه دیگر کارایی در کشور ایران نخواهد داشت. پس وجود سریال نامبر IMEI برای دستگاه خیلی مهم است. پس اگر به سریال دسترسی نداشتید، فوراً آن را جهت ترمیم سریال سونی به ما بسپارید. این عمل با بهترین قیمت در کم ترین زمان انجام می‌‌شود. تعمیرات 118 ناجی تبلت سونی خواهد بود. هرگونه مشکل را برطرف خواهیم کرد. با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.