برند لنوو یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده گجت‌های هوشمند است که در سال 1984 آغاز به فعالیت کرده است. بحث امروز ما درباره تبلت این کمپانی می‌باشد. تبلت ها از ویژگی‌های بیشتری نسبت به گوشی ها بهره می‌برند. نمایشگر با کیفیت و بزرگ، باتری ای با ظرفیت بالا و مهم ترین آن ها وجود قلم می‌تواند کاربران زیادی را به سمت خرید تبلت سوق دهد. اما باید توجه داشت این همه ویژگی یک عیب بزرگ دارد، آن هم آسیب پذیر بودن است. تبلت‌های لنوو کیفیت ساخت خوبی دارند اما به نسبت برندهای موفق تر مانند اپل یا سامسونگ حرفی برای گفتن نخواهند داشت. این بدان معنا نیست که تبلت‌های لنوو کیفیت پایین تری دارند. منظور ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهند کم تر از محصولات Samsung یا apple است. با این حال، لنوو در این چند ساله تبلت‌های خوبی را به بازار عرضه کرده است. بحثی که ما امروز می‌خواهیم درمورد آن بپردازیم، خرابی‌های تبلت لنوو، آسیب دیدگی‌های سخت افزاری، نرم افزاری و چگونگی تعمیر دستگاه خواهد بود. در صورتی که تبلت شما با علائمی مانند: خرابی باتری، شکستگی صفحه نمایش و … داشت. تعمیرات 118 می‌تواند کلیه این مشکلات را با بهترین قیمت انجام دهد. دیگر نگران تعمیر دستگاه خود نباشید چون ما متخصص در تعمیر تبلت لنوو هستیم. با همکاران ما تماس گرفته تا مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید.

تعمیر تخصصی تبلت لنوو

وقتی حرف از تخصص می‌شود. منظور این است که شخص تعمیرکار به طور عمیق با پیچیدگی‌های تبلت لنوو آشنایی کامل داشته باشد. زیرا قطعات بکار رفته در تبلت بسیار زیاد است و هر کدام تعمیری مجزا از هم دارند. به همین خاطر دستگاه خود را به افراد غیر حرفه برای تعمیر نسپارید، آن ها با تعمیر نادرست و غیر اصولی فقط به طور موقت می‌توانند تبلت شما را مانند سابق نمایند. اما با گذشت زمان مشکلات عمده تری گریبان دستگاه را خواهد گرفت. برای برطرف کردن چنین ایراداتی مرکز تعمیرات 118 آمادگی کامل دارد. متخصصین در این مجموعه با استفاده از تجهیزات مدرن، دستگاه شما را عیب یابی کرده و بهترین تصمیم را جهت تعمیر تبلت لنوو شما خواهند گرفت. تعمیرات تبلت به دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم می‌شود. اگر با این تعمیرات آشنا نیستید. در ادامه به توضیح کامل هر یک از آن ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید

تعمیر سخت افزاری تبلت لنوو

این تعمیرات به اجزای فیزیکی تشکیل دهنده دستگاه شما ارتباط دارد. یعنی اگر تبلت شما با مشکلاتی از قبیل شکستگی دوربین، خرابی مدار شارژ، آسیب دیدگی سوکت سیم کارت، شکستگی و ترک خوردگی ال سی دی و … رو به رو باشد. به تعمیر و تعویض آن ها تعمیرات سخت افزاری می‌گوییم. این نوع تعمیرات معمولاً با تعویض قطعه همراه هستند. مثلاً شیشه دوربین تبلت شما شکسته باشد فقط با تعویض است که دستگاه شما همانند روز اول می‌شود یا باتری زمانی که خراب می‌شود دیگر قابل تعمیر نیست و باید آن را تعویض نمود. هزینه‌های مربوط به تعویض قطعات تبلت لنوو هم قیمت بالایی دارد. زیرا قطعات اصلی باید جایگزین قطعات معیوب و خراب شده شوند. به هر صورت اگر دستگاه شما علائم ذکر شده را داشت با مرکز خدمات ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را با تعمیر سخت افزاری تبلت لنوو بیشتر آشنا نمایند.

تعمیر نرم افزاری تبلت لنوو

همانطور که از نامش پیداست با برنامه‌های کاربردی طرف هستیم. زمانی که ناهماهنگی بین سیستم عامل و برنامه‌های دستگاه رخ دهد. این مشکلات پدید می‌آید. در واقع اختلال در هسته سیستم عامل می‌تواند باعث بروز برخی باگ‌های نرم افزاری شود. این باگ ها بر عملکرد دستگاه تاثیری کاهشی دارند. طوری که کندی در اجرای برنامه ها، دیر عمل کردن دستورات لمسی و در شرایط بدتر بوت نشدن (بالا نیامدن دستگاه) می‌تواند علائم مشکلات نرم افزاری تبلت لنوو باشد. اگر علاقمند به بحث تعمیرات نرم افزاری تبلت لنوو هستید. ما را تا انتهای مطلب دنبال نمایید.

چرا تعمیرات 118؟

پیدا کردن مراکزی که از ویژگی‌هایی مانند: ارزان بودن تعمیرات، تخصص لازم، کیفیت کار، استفاده از ابزارهای مدرن و … برخوردار باشند واقعا کم است. به نظر ما مرکزی که بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد بسیار مورد استقبال است. بله! وجود خدماتی که بتواند یک مجموعه را با سایر مراکز متمایز کند می‌تواند باعث موفقیت اش شود. هر مرکز تعمیر موبایل خدماتی مانند: ارائه ضمانت نامه، مهلت تست، پشتیبانی حرفه ای و … را ندارد. گاهی دیده شده، کاربری دستگاه خود را جهت تعویض باتری به مرکزی سپرده اما بعد از مدتی مجدد باتری خراب شده است. پس اعتماد کردن به هر تعمیرکاری دشوار است. اما اگر دستگاه شما مشکلات مختلفی پیدا کرد هیچ نگرانی به خود راه ندهید زیرا به جای خوبی هدایت شده اید. تعمیرات 118 از سال 93 در خدمت رسانی به مشتریان دریغ نکرده است. بیشتر افراد تشکیل دهنده این مجموعه، افراد تحصیل کرده از دانشگاه‌های معتبر و اساتید حوزه تعمیرات موبایل هستند. تبلت لنوو شما با هرگونه مشکلی که رو به رو باشد تعمیرکاران مجموعه به بهترین نحو آن را برسی و در نهایت با روشی نوین آن را تعمیر خواهند کرد. شما می‌توانید با پیک (مخصوص تهرانی ها) یا پست (کسانی که ساکن تهران نیستند) دستگاه خود را بصورت رایگان برای مرکز ارسال کنید. پس از عیب یابی، تعمیرکاران هزینه‌های احتمالی را به شما می‌گویند. با اعلام موافقت، دستگاه بسته به نوع آسیب نرم افزاری یا سخت افزاری، تعمیر یا تعویض قطعه می‌شود. پس از اتمام فرآیند تعمیر، دستگاه با ضمانت نامه معتبر تحویل شما داده می‌شود. از بابت کیفیت قطعه هم خیال تان راحت باشد. کلیه محصولات ما اورجینال با لیبل (کد رهگیری) می‌باشد. کسانی هم که می‌خواهند بصورت غیر حضوری اقدام به خرید قطعات تبلت لنوو کنند. وبسایت ما مملو از قطعات انواع برندهای موبایل و تبلت است. اگر سوال و نظری داشتید ما در خدمت شما خواهیم بود. صدای شما ما را دلگرم می‌کند.

 

شما هم اکنون می توانید تعمیر تبلت خود را به ما بسپارید.

کافیست دکمه زیر را کلیک نمایید.

0
شمار مشتریان رضایتمند

آسیب دیدگی‌های رایج سخت افزار تبلت Lenovo

آسیب دیدگی ها همیشه در نزدیکی دستگاه ما قرار دارند. برخی اوقات نمی‌توان از خرابی ها جلوگیری کرد. برای مثال سهل انگاری یا بی توجهی می‌تواند باعث آسیب دیدگی‌هایی مانند ضرب دیدگی یا آب خوردگی شود. برخی از آسیب و خرابی متداول تبلت لنوو را در این قسمت جمع آوری کرده ایم.

موارد زیر بیشترین خرابی تبلت را به خود تخصیص می‌دهد. در صورتی که این علائم برای دستگاه شما رخ داد در اسرع وقت با ما تماس حاصل فرمایید

آسیب دیدگی‌های رایج نرم افزاری تبلت لنوو Lenovo

آسیب‌های نرم افزاری بر عکس ایرادات سخت افزاری با پیچیدگی کم تری همراه هستند و در مدت زمان کوتاه تری هم رفع خواهند شد. در این قسمت با متداول ترین مشکلات نرم افزاری تبلت لنوو آشنا می‌شویم. اگر هرگونه از این مشکلات دامن دستگاه شما را گرفت، با ما در تماس باشید. مشکل شما با بهترین راه حل رفع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.