تعمیر تبلت هواوی

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و ورود نسل های جدید دستگاه های تبلت، این وسیله سبب استفاده متنوع عموم مردم از آن شده است. گروه متنوعی از جامعه مثل پزشکان، مهندسان، دانش آموزان و به ویژه افراد گرافیست با تبلت ها تعامل بیشتر داشته و کارهای خود را جلو می‌برند. دستگاه تبلت نیز مانند گوشی های هوشمند یا همان اسمارت فون، بی شک ممکن است دچار انواع خرابی و ایرادات مربوط به خود شود.برفرض خیلی از آدم ها بابت شغل شان استفاده‌های بلند مدت از تبلت یا گوشی خود در یک بازه زمانی روزانه دارند. حال اینکه این دستگاه هوشمند بابت نوع طراحی و صفحه نمایش بزرگ و فوق العاده ای که دارد برای بازی کردن یا فیلم دیدن برای هر کاربری بشدت جذاب است. این خود عاملی هم می‌تواند برای آسیب دیدگی تبلت کاربر باشد.جدیداً برند هواوی با اتکا به تولید قطعات با دوام و مناسب و کیفیت بالا توانسته است تبلت‌های جذاب و خوبی را با توجه به نیاز مخاطب خود به بازار ارسال کند. برطرف ساختن نیاز سخت افزاری و نرم افزاری و یک کیفیت نمایش عالی می تواند یک برند را به بخشی بدون رقیب تبدیل کند. اما با این اوصاف خرابی یک تبلت بعد از این همه تعریف چه دلایلی دارد و آیا می‌توان واقعاً آن ها را تعمیر کرد و یا به فکر جایگزین باشیم؟ این دستگاه در طول کارایی خود با مشکلاتی مثل شکستگی و یا ترک ال سی دی، خرابی باتری و خاموش شدن ناگهانی، هنگ کردن و … ممکن است رو به رو ‌شوند. اگر تبلت هواوی ما خراب شد چه کنیم؟ آیا کارایی و شکل سابق را به آن می‌توان برگرداند؟ جواب این سوال و سوال دیگری که در پس ذهن شما ایجاد شد، بله است! تبلت برند هواوی شما اگر هر ایرادی داشته است، نگرانی ندارد چون بهترین جا انتخاب شماست و آن مرکز تعمیرات 118 برطرف کننده تمامی ایرادات به وجود آمده تبلت شما می‌باشد. این مرکز توسط عالی ترین و بهترین متخصصین به وجود آمده و آسیب دیدگی دستگاه هواوی  شما را در کم‌ترین زمان ممکن رفع می‌کنند. با مراجعه بصورت حضوری یا غیر حضوری می‌توانید دستگاه خود را به ما تحویل و بعد از تعمیر مناسب روی آن،به شما بازگردانیم. پس بدون استرس و دلواپسی، روی ما حساب کنید.

تعمیرات تخصصی تبلت هواوی

واژه تخصص یعنی دانش، مهارت، تجربه و کارایی، پیش زمینه یک فعالیت باشد. اگر یک تعمیرکار بدون تخصص و مهارت موردنظر باشد، آیا کسی به او اعتماد می‌کند تا دستگاه خود را برای تعمیر تحویل دهد؟ بی شک خیر. حال اگر درباره تعمیر تبلت هواوی سوالی دارید به راحتی می‌توانید با کارشناسان مجرب تعمیرات 118 صحبت و از تمامی قسمتهای تعمیراتی که باید روی دستگاه شما انجام شود آگاه شوید. بخاطر بسپارید که تعمیر تبلت بیشتر از اسمارت فون ها پیچیدگی و سختی دارد و در رفع آسیب آن قطعاً باید از وسایل و ابزار مخصوص استفاده کرد. در اصل مشکلات تبلت هواوی به دو قسمت تقسیم می‌شود. مشکلات سخت افزاری یا مشکلات نرم افزاری. با ما برای بررسی بیشتر این موضوعات همراه شوید تا پی به اکثر ایرادات موجود ببرید.

تعمیرات سخت افزاری تبلت هواوی

این قسمت از تعمیرات بحث اصلی قطعات و سخت افزار تبلت است. خرابی قطعات داخلی مثل: باتری، هارد، سوکت شارژ، شیشه و لنز دوربین و … در حوزه سخت افزاری طبقه بندی می‌شوند. به همین جهت تعمیرات سخت افزاری به رفع مشکلات اکثر این نوع قطعات می‌پردازد. نقش تجهیزات و مهارت کاری متخصصین در تعمیرات سخت افزاری بسیار اساسی است و به نوعی باهم در ارتباط هستند. اگر تعمیرکاری تخصص داشته باشد اما از ابزار بی بهره بماند نمی‌تواند دستگاه را تعمیر و درست کند. همچنین یک فرد متخصص باید شناخت و درک بسیار بالایی با انواع برندهای تبلت داشته باشد تا بتواند از پس تعمیرات آن برآید. این شناخت می‌تواند کیفیت تعمیر را بهبود ببخشد و هزینه آن را هم کم کند.

تعمیرات نرم افزاری تبلت هواوی

بعد از توضیح عامیانه و قابل درک درمورد سخت افزار و مشکلات آن، نوبت به ایراد نرم افزاری است. این نوع از تعمیرات تفاوت زیادی با تعمیرات بخش قطعاتی دارند و بیشتر هدف آن با سیستم عامل دستگاه تبلت است و با قطعات درونی هیچ کاری ندارد. مشکلات نرم افزاری از موانعی می‌باشند که نمی‌گذارند کاربر با دستگاه خود به راحتی کار کند. برای مثال، کند شدن دستگاه و هنگ کردن تبلت جزو این دست مشکلات هستند.

 

پروسه تعمیر تبلت هواوی

چرا تعمیرات 118؟

متأسفانه امروزه با توجه به شرایط بد اقتصادی و دیدگاهی که از نظر مالی بر جامعه حاکم شده است، باعث شده است مراکزی که متعهد به انجام کلیه خدمات باشند و خود را حامی مشتریان خود بدانند بشدت کاهش یافته است و بیشتر پی سودجویی خود شده اند. همین باعث عدم اعتماد مشتریان نیز می‌شود. اما مجموعه تعمیرات 118 با سال ها تجربه توانسته بهترین خدمات را از دیدگاه کاربران و مشتریان خود به مشتریانش ارائه دهد. مجموعه تعمیرات 118 پس از تعمیر دستگاه با استفاده از قطعات اورجینال، ضمانت نامه ای معتبر را به شما تحویل می‌دهد. موضوع تعمیر تبلت هواوی نیاز به دانش و مهارت مناسبی دارد که متخصصین مجموعه تعمیرات 118 با تسلط و مهارتی که دارند به سادگی می‌توانند آن را در کوتاه‌ترین بازه زمانی انجام دهند. تعمیرات 118 همیشه خود را متعهد به مشتریان خود در قبال بهترین عملکرد و خدمت رسانی به روزتر می‌داند. این مجموعه با بکارگیری کارشناسان کار درست و همچنین تعمیرکاران مجرب توانسته این امر را تا حدی از دیدگاه مشتری مداری خود محقق کند اما باز هم بر خود واجب می‌دانیم تا خدمت رسانی را گسترده‌تر کنیم. روش کاری در مجموعه تعمیرات 118 بدین صورت می‌باشد که بعد از تحویل دستگاه معیوب فرد توسط شرکت،کارشناسان شرکت بعد از بررسی های اولیه بسته به نوع توضیحات شما درمورد مشکل دستگاه خود، اقدامات لازم را انجام داده و بعد از رفع خرابی دستگاه،در یک عدد چک لیست با آرم مجموعه، تمامی کارهایی که روی دستگاه شما انجام گرفته است و یا تعویض قطعاتی که شده است را ثبت می‌کنند و به شما در کنار دستگاهتان تحویل می‌دهند.ضمن اینکه شما بعد از دریافت تبلت خود تا یک هفته مهلت تست خواهید داشت و در صورت مشاهده خرابی و ایراد دیگری می توانید مجدد آن را ارجاع داده و بصورت رایگان توسط مجموعه تعمیر تبلت هواوی انجام خواهد شد.

شما همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت تعمیرات 118،درصورتیکه فقط دنبال قطعه خاصی هستید یا موارد دیگری جهت خرید از این قبیل را در ذهن دارید، در سایت ما نیز مشاهده و به قیمت منصفانه خریداری کنید.

 

مفتخریم رضایتمندی مشتریان همواره با ما همراه بوده است.

شما عزیزان هم اکنون می توانید دستگاه خود را جهت تعمیر به ما واگذار نمایید.

برای درخواست خود دکمه زیر را کلیک کنید.

0
شمار مشتریان رضایمتمند تاکنون

آسیب دیدگی‌های رایج سخت افزار تبلت هواوی

آسیب دیدگی‌های زیادی در بخش سخت افزار گوشی وجود دارد و ما در این قسمت به مهم‌ترین آن ها اشاره کرده و به توضیح تک تک آن ها می‌پردازیم. اصلی‌ترین ایرادات و خرابی‌های سخت افزاری تبلت هواوی به این شرح است:

آسیب دیدگی‌های رایج نرم افزاری تبلت هواوی Huawei

مشکلات نرم افزاری در مقایسه با اشکالات سخت افزاری با هزینه کم‌تری حل می‌شوند. این مشکلات بیشتر با سیستم عامل درگیر هستند و اگر موردی در هسته آن ایجاد بشود باید دستگاه خود را برای تعمیرات نرم افزاری محیا کنید. رایج ترین مشکلات نرم افزاری تبلت هواوی به قرار زیر است :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.