تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

ایا شما از لپتاپ فوجیتسو استفاده می‌کنید؟ آیا اکنون لپتاپ شما آسیب دیده است و شما به دنبال برطرف کردن این مشکل هستید؟ خوشبختانه به صفحه درستی هدایت شده‌اید. فوجیتسو شرکت تجهیزات الکترونیکی، مخابراتی و فناوری اطلاعات ژا/پنی است که هم اکنون پس از IBM و HP مقام سوم در زمینه برترین ارائه کننده‌گان خدمات فناوری اطلاعات در جهان به حساب می‌آید. دفر مرکزی این برند در شهر توکیو ژاپن قرار دارد. کیفیت بالای محصولات این برند قطعا تاثیر زیادی در نظر مشتریان برای خرید لپتاپ‌های ساخت این برند داشته است. احتمالا یکی از دلایل خرید شما نیز کیفیت بالای محصولات فوجیتسو بوده است.موضوعی که بسیار مهم است و شما باید به آن توجه کنید این است که کیفت بالا دلیلی بر خراب شدن قطعات لپتاپ فوجیتسو نیست. تمامی قطعات بکار رفته در ساخت لپتاپ‌های فوجیتسو در معرض آسیب و خرابی قرار دارند. بنابراین اگر قطعه‌ای از قطعات لپتاپ شما آسیب دیده است اصلا نگران نباشید. مراکز تعمیر لپتاپ برای برطرف کردن مشکل شما موجود است. یکی از این مجموعه‌ها مرکز ماست. هم اکنون با همکاران ما تماس حاصل نمایید و مشکل خود را با آنها در میان بگذارید.

تعمیرات تخصصی لپتاپ فوجیتسو

برند فوجیتسو به نسبت سایر برندهای تولیدکننده لپتاپ فعالیت کمتری در ایران دارد. کم بودن فعالیت و فروش این برند در ایران باعث شده است تا تعمیرکاران بسیار کمی به طور تخصصی به تعمیرات لپتاپ فوجیتسو بپردازند. چنانچه نگران تعمیر لپتاپ خود هستید باید بسیار دقت کنید. زیرا ممکن است گیر افراد سودجو و ناآشنا با تعمیر لپتاپ فوجیتسو بیوفتید. تعمیرات تخصصی لپتاپ فوجیتسو شامل دو بخش سخت افزار و نرم افزار است. در بخش سخت افزار همان طور که احتمالا حدس زده‌اید تعمیر انواع قطعات سخت افزاری لپتاپ فوجیتسو نظیر باتری، ال سی دی، فن سی پی یو و مانند انجام می‌شود. بخش نرم افزار نیز مربوط به مشکلات نرم افزاری لپتاپ فوجیتسو نظیر هنگ کردن‌های متوالی، ارورهای بی جا و … است. البته دسته‌ای از ارورهایی که بر روی صفحه نمایش لپتاپ خود مشاهده می‌کنید باز هم به سخت افزرا مربوط است. بنابراین در صورت نداشتن دانش فنی افدام به برطرف کردن ارور به وجود آمده نکنید. می‌توانید از افراد نخبه و کاربلد این‌کار سوالات خود را بپرسید. قطعا این افراد می‌توانند شما را راهنمایی کنند. در ادامه می‌خواهیم شما را با تعمیرات رایج لپتاپ فوجیتسو که در مجموعه ما انجام می‌شود آشنا کنیم. امیدواریم با پرداختن به این موضوعات بتوانیم به شما کمک کنیم. گوشه‌ای از تعمیراتی که در مجموعه تعمیرات 118 انجام می‌شود به قرار زیر است:

شما هم اکنون می توانید لپ تاپ خود را جهت تعمیر برای ما ارسال نمایید. کافیست دکمه زیر را کلیک کنید.

0
شمار مشتریان رضایتمند

در ادامه به بررسی کامل و مفصل این موارد می‌پردازیم. شما می‌توانید در صورت مواجه با هر یک از این موارد سریعا با همکاران ما تماس حاصل نمایید و به گزارش مشکل خود بپردازید. آنها شما را راهنمایی خواهد کرد.

احتمالا ال سی دی لپتاپ شما آسیب دیده است و شما می‌خواهید هر چه زودتر از شر این مشکل رهایی یابید. ال سی دی لپتاپ در واقع بعنوان یک پل ارتباطی بین کاربر و بخش سخت افزار عمل می‌کند. در صورت خراب شدن ال سی دی لپتاپ فوجیتسو شما دیگر امکان استفاده از لپتاپ را نخواهید داشت. علائم بسیار مهمی می‌تواند خبر از خرابی یا بروز مشکل در ال سی دی لپتاپ دهند. پرش تصویر، خرابی لامپ کاتدی، جدا شدن کابل ویدئویی از برد معکوس، بهم ریختگی رنگ تصویر صفحه نمایش، خط افتادن ال سی دی لپتاپ فوجیتسو، کم نور شدن صفحه نمایش، سفید شدن آن و … از این دسته مشکلات اند. چنانچه درگیر هر یک از این موارد هستید می‌توان گفت که تعویض یا تعمیر ال سی دی لپتاپ تنها راه پیش روی شماست. قطعا تشخیص و سپس تعمیر یا تعویض ال سی دی می‌تواند یکی از مهم ترین کارهای موجود در این زمینه باشد. شرط تشخیص درست اینکه ال سی دی لپتاپ شما نیاز به تعویض یا تعمیر دارد مراجعه به یک مرکز مطمئن و معتبر است. به این مورد دقت فراوانی داشته باشید. در ادامه رهکارهایی را برای کمک به شما آورده‌ایم.

صفحه نمایش وجود ندارد

بیاید با یکی از رایج ترین مشکلاتی که در مورد صفحه لپتاپ وجود دارد صحبت کنیم. عدم نماییش فیلم‌ها‌ و تصاویر بر روی ال سی دی و نمایش صفحه کاملا سیاه باشد. خوشبختانه روش‌های عیب یابی زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را تست کنید بلکه مشکل‌تان برطرف شود. اول از همه باید از سلامت سایر اجزای لپتاپ مطمئن شوید. اطمینان حاصل کنید که لپتاپ شما مانند سابق بدون مورد خاصی روشن می‌شود، هارد سلامت است و فن نیز می‌چرخد. چنانچه این موارد مانند سابق است و مشکلی وجود ندارد دو گزینه اصلی پیش روی است.  اولین احتمال این است که مادربرد شما آسیب دیده است و باید مورد بررسی قرار بگیرد و دومین احتمال خرابی 100 درصدی LED یا LCD است. قطعا در صورت سلامت سایر اجزا یکی از این دو مورد باعث عدم نمایش تصاویر بر روی صفحه نمایش لپتاپ شده است. برای بررسی این موارد گام‌های زیر را طی کنید.

✔️ مرحله 1 – بررسی صفحه نمایش

برای بررسی ال سی دی لپتاپ می‌توانید ابتدا لپتاپ را به یک صفحه نمایش خارجی متصل کنید. کامپیوترهای خانگی یا تلویزیون گزینه بسیار مناسبی است. اگر تصویر در صفحه نمایش خارجی به نمایش درآمد به جرثت می‌توان گفت مشکل از ال سی دی یا مادربرد است. چنانچه از مهلت گارانتی لپتاپ نگذشته است، می‌توانید از گارانتی استفاده کنید و نگران موضوعی نباشید. در غیر ایتصورت باید به یک مرکز مطمئن و معتبر برای تعویض ال سی دی لپتاپ فوجیتسو مراجعه کنید. مراحل جایگزینی ال سی دی لپتاپ فوچیتسو به قرار زیر است:

  1. رایانه خود را خاموش کنید
  2. منبع تغذیه و باتری را جدا کنید
  3. حاشیه صفحه را بررسی کنید و تمام پیچ‌ها را پیدا کنید
  4. پیچ را باز کنید و به آرامی لبه را بردارید
  5. صفحه نمایش خراب را بردارید
  6. ال سی دی جدید و نو را نصب کنید
  7. باتری و منبع تغذیه را دوباره وارد کنید
  8. لپ تاپ خود را تست کرده و روشن کنید
  9. چنانچه همه موارد درست بود می‌توانید سایر اجزا را به جای خود برگردانید.

✔️ مرحله 2 – بررسی BIOS

اگر  مشکل صفحه نمایش لپتاپ شما با بکارگیری مورد اول مرتفع نگردید به سراغ مرحله دو بروید. در این مرحله به بررسی BIOS لپتاپ (سیستم ورودی-خروجی اصلی) بپردازیم. یک راه حل سریع و ساده برای تست بایاس تنظیم مجدد آن است. در ادامه راه حل آن آمده است.

  1. لپ تاپ خود را خاموش کنید
  2. باتری را از برق بکشید و جدا کنید
  3. دکمه روشن / خاموش را برای حدود 30 ثانیه فشار دهید تا باتری CMOS (نیمه هادی اکسید فلز مکمل) آن تخلیه شود
  4. کابل شارژ را بدون قرار دادن باتری وصل کنید
  5. لپ تاپ خود را روشن کنید

با انجام مراحل 6 گانه بالا BIOS لپتاپ مجددا تنطیم می‌شود. باید مشکل‌تان مرتفع گردد. چنانچه این‌گونه نبود به سراغ راه‌کار بعدی بروید.

✔️ مرحله 3 – بررسی RAM

یکی از علائم اصلی عدم نمایش تصویر بر روی ال سی دی لپتاپ فوجیتسو خطا در کارکرد رم است. ممکن است RAM لپتاپ شما خراب شده باشد یا از اسلات خود جدا شده باشد. برای بررسی این موضوع قدم‌های زیر را در نظر بگیرید.

  1. دستگاه خود را خاموش کنید
  2. منبع تغذیه و باتری را بردارید
  3. لپ تاپ خود را بچرخانید و اسلات RAM را پیدا کنید
  4. درپوش را باز کنید و باز کنید و سپس تراشه‌های حافظه را با دقت بردارید
  5. تراشه‌ها را تمیز کنید . می‌توانید این کار را با استفاده از پاک کن معمولی انجام دهید.
  6. همه چیز را سر جای خود قرار دهید
  7. لپ تاپ خود را روشن کنید

اگر لپ تاپ شما دارای دو اسلات حافظه و دو تراشه است و اگر متأسفانه باز هم با این روش مشکلتان رفع نشد، باید همزمان فقط از یک تراشه و یک اسلات استفاده کنید و یک تست انجام دهید. برای جزئیات بیشتر، فقط یک تراشه انتخاب کنید و از آن در یکی از اسلات‌ها استفاده کنید و سپس دستگاه خود را روشن کنید. در صورت عدم موفقیت، از همان تراشه استفاده کنید اما آن را در شکاف دیگر قرار دهید. مجدداً، اگر باز هم این مشکل به وجود آمد، از تراشه استفاده نشده استفاده کرده و مراحل قبلی را دوباره انجام دهید.

مادربرد معیوب / واحد پردازش گرافیک (GPU)

اگر سه مرحله بالا مشکل “عدم نمایش تصاویر” را حل نکرده است، احتمال زیادی وجود دارد که مشکل لپ تاپ شما در داخل مادربرد یا GPU باشد. در این صورت، شما نمی‌‌توانید کاری در این مورد انجام دهید. بهترین گزینه شما این است که لپ تاپ خود را به یک مرکز تعمیرات بیاورید و اجازه دهید افراد حرفه‌ای با آن کار کنند و به بررسی این موضوع بپردازند. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعویض ال سی دی لپتاپ فوجیتسو است.

هرچه قدر هم که شما با لپتاپ خود رفتار مناسبی داشته باشید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید باز هم امکان خرابی و ضعف باتری Laptop وجود دارد. خرابی باتری معمولا ناگهانی است و شما به یکباره متوجه خرابی این قطعه می‌شوید. با این حال سیستم عامل ویندوز در این خصوص گزارشاتی را به شما ارائه می‌دهد.

چگونه ظرفیت باتری لپ تاپ خود را بررسی کنیم؟

اگر کنجکاو هستید که از ظرفیت باتری لپ تاپ شما چه میزان کاسته شده است، می‌توانید از یک ابزار شخص ثالث برای مشاهده این مورد استفاده کنید. نرم افزار رایگان NirSoft نمایش اطلاعات باتری را به بهترین نحو انجام می‌دهد. استفاده از این مورد قطعا یکی از گزینه‌های موجود است. اگر لپ تاپ شما دارای یک باتری جداشدنی است، کاری که باید انجام دهید بسیار آسان است. تنها کافی‌ست درخواست خرید باتری لپتاپ فوجیتسو را داشته باشید. بعد از خرید باتری لپتاپ فقط باید آنرا با باتری معیوب تعویض کنید و بدون هیچ‌گونه مشکلی از لپتاپ خود استفاده کنید. چنانچه باتری لپ تاپ شما قابلبت جدایی توسط کاربر را ندارد و پرس کارخانه است، باید با یک مجموعه معتبر برای انجام اینکار ارتباط برقرار کنید. یکی از گزینه‌های شما می‌تواند مجموعه ما باشد. خوشحال می‌شویم بتوانیم مشکل شما را مرتفع سازیم

لپ تاپ‌ها به عنوان یک سیستم جمع و جور در حین کار و پردازش گرمای زیادی تولید می‌کنند و یکی از راه‌‌های کنترل و تنظیم دمای آنها استفاده از فن‌های کوچک است. این فن‌‌ها هوای گرم تولید شده توسط پردازنده‌های لپ تاپ یا سایر قطعات را دفع می‌کنند و همچنین هوای خنک تری را به داخل لپتاپ می‌کشند. از آنجایی که فن‌های لپ تاپ دمای حین کار را کنترل می‌کنند و عملکرد مستقیم پردازنده را تحت تأثیر قرار می‌‌دهند، لازم است بلافاصله فن خراب را تعویض یا تعمیر کنید. خراب شدن فن لپتاپ FUJITSU باعث یخ زدگی یا خاموش شدن لپ تاپ می‌شود و حتی می‌تواند آسیب جدی تری نیز به بار آورد. بنابراین خرابی یا عدم کارکرد فن لپتاپ فوجیتسو را دست کم نگیرید.

✔️ مرحله 1

قبل از شروع مراحل تعمیر فن، لپ تاپ خود را خاموش کنید.

✔️ مرحله 2

با برداشتن پوششی که از آن محافظت می‌کند به فن لپ تاپ خود دسترسی پیدا کنید. با استفاده از یک پیچ گوشتی کوچک، پیچ‌هایی را که درپوش را نگه داشته‌اند بردارید و سپس درپوش را بلند کنید.

✔️ مرحله 3

ظاهر و وضعیت فن خراب را بررسی کنید. اگر آسیب بیش از حد شدید باشد، بهتر است کل فن را تعویض کنید و به تعویض لبه‌های شکسته اکتفا نکنید.

✔️ مرحله 4

 با استفاده از یک قوطی هوای فشرده، داخل فن و اطراف آن را نیز تمیز کنید. توجه کنید که چگونه پرزها، خاک و گرد و غبار در اطراف فن و سایر اجزای داخلی جمع می‌شوند. تمام گرد و غبار و پرزها را با هوای فشرده شده بردارید و مطمئن شوید که در مجاورت فن باقی مانده‌ای از آنها وجود ندارد.

✔️ مرحله 5

 از یک پیچ گوشتی کوچک استفاده کنید تا درب قاب فن را بردارید. درپوش فن را به همراه پیچ‌های نصب شده برای بعدی کنار بگذارید.

✔️ مرحله 6

با بلند کردن آرام از محور، تیغه قدیمی فن را بردارید. به قسمت پایین قاب فن نگاه کنید تا ببینید قسمت‌های کوچکتر تیغه در داخل وجود دارد یا خیر. در صورت یافتن آنها را بردارید

✔️ مرحله 7

تیغه جدیدفن را روی محور قرار دهید و مطمئن شوید که کاملاً در قاب فن قرار گرفته است.

✔️ مرحله 8

با سفت کردن پیچ‌ها با پیچ گوشتی درب قاب فن را دوباره نصب کنید. درپوش فن لپ تاپ را نیز دوباره نصب کنید، مطمئن شوید که همه چیز را در همان مکان قبلی قرار دهید.

✔️ مرحله 9

لپتاپ خود را روشن کنید و ببینید که آیا صدای کار کردن فن لپتاپ فوجیتسو را می‌شنوید یا خیر؟ چنانچه مراحل 9 گانه بالا را به درستی طی کرده باشید هیچ مشکلی نباید برایتان به وجود بیاید. چنانچه در این مورد مشکلی دارید با همکاران ما تماس حاصل نمایید و از آنها راهنمایی بخواهید.

خرابی هارد دیسک یکی از رایج ترین و ناامیدکننده ترین مشکلات کاربران لپتاپ‌هاست، اما همچنین یکی از ساده ترین مشکلات برای برطرف کردن است. اگر شک دارید که هارد دیسک شما خراب شده است، اولین کار شما باید همیشه خاموش کردن سیستم باشد. مورد دوم شما باید مشاوره رایگان از تعمیرکاران حرفه‌ای باشد. از طرف دیگر اگر شک دارید که هارد دیسک شما خراب شده است، به هر حال تمام تلاش خود را برای تهیه نسخه پشتیبان از آن انجام دهید!

دلایل خاص خرابی هارد دیسک

درایوهای دیسک سخت (یا HDD) مکانیکی هستند. بیشتر آنها بر اساس یک سیستم ” spindle and platter” ساخته می‌شوند که بسیار به شیوه دستگاه پخش کننده کار می‌کند. platter داده‌های روی صفحه را می‌خواند و سیستم شما تقریباً برای همه کارها از این داده‌ها استفاده می‌کند.  نوع دوم هارد دیسک که بسیار محبوب تر می‌باشد، Solid State Drive یا SSD است. این نوع دیسک سخت از یک شبکه سلول الکتریکی برای نوشتن داده‌ها به طور مستقیم در یک ماژول حافظه استفاده می‌کند. این حافظه دقیقاً مانند RAM موجود در سیستم شما، خیلی سریع داده‌ها را می‌خواند و می نویسد و دلیل اصلی سرعت بالای رایانه های امروزی استفاده از هارد SSD است. با این حال، دلیل اصلی خرابی HDD یا SSD یک چیز است: خرابی مکانیکی. در مورد درایوهای HDD، این بدان معنی است که سیستم ” spindle and platter” به دلیل افزایش کارکرد و یا استفاده زیاد ممکن است فرسوده شده یا دقت خود را از دست بدهد. برای درایوهای SSD، “بلوکی” که داده در آن نوشته شده است فرسوده می‌شود. برخی دیگر از دلایل اصلی خرابی هارد دیسک لپتاپ فوجیتسو به قرار زیر است:

گرمای بیش از حد

 در صورت استفاده مداوم در یک محیط گرم یا سیستم خنک کننده نامناسب از لپتاپ، هر دو شکل درایو از کار می‌افتد.

Water Damage

هاردها جزو قطعات الکترونیکی هستند و یکی از اصلی ترین دلایل خرابی هارد لپتاپ آبخوردگی است.

الکترسیته ساکن

یک محیط خشک می‌تواند مقادیر زیادی الکتریسیته ساکن را ایجاد کند.

رعد و برق یا افزایش قدرت

یک ضربه شدید به لپتاپ شما می‌تواند به سرعت باعث خرابی هار دیسک شود.

میدان های مغناطیسی بالا

آهن ربا و هارددیسک‌ها از هر نوع که باشند ترکیب بدی هستند.

ضربه

قطعات داخل هارد دیسک بسیار حساس هستند. افتادن هارد یا لپ تاپ می‌تواند باعث خرابی فوری هارد دیسک شود

با این حال چنان‌چه هارد لپتاپ شما آسیب دیده،  می‌توانید با تکنسین‌های ما ارتباط بگیرید. آنها به شما کمک می‌کنند تا این خطاهای منطقی را از طریق تلفن عیب یابی کنند و با یک تماس صرفه جویی اقتصادی داشته باشید. چنانچه مشکل شما جدی باشد تنها راه پیش روی تعویض هارد لپتاپ Fujitsu است.

چنانچه اسپیکرهای لپتاپ شما از کار افتاده است و تلاش‌های شما برای برطرف کردن مشکل انها بی فایده بوده است مراحل زیر را طی کنید. امیدواریم مشکل شما مرتفع گردد.

  • درایورهای صوتی خود را دوباره نصب کنید
  • کلید‌های Windows Key + X را فشار دهید تا منوی Win + X باز شود. اکنون Device Manager را از لیست انتخاب کنید.
  • درایورهای صوتی خود را در لیست پیدا کنید، روی آن کلیک راست کرده و Uninstall device را از فهرست انتخاب کنید.
  • در صورت موجود بودن، حذف نرم افزار درایور را برای این دستگاه بررسی کنید اکنون برای ادامه کار بر روی دکمه حذف نصب کلیک کنید.
  • پس از حذف درایور، برای نصب درایور پیش فرض روی نماد Scan for hardware changes کلیک کنید. پ
  • اگر بلندگوهای لپ تاپ کار نمی‌کنند، ممکن است گاهی اوقات بروز چنین مشکلی از درایورهای شما باشد. بعضی اوقات ممکن است درایورهای صوتی خراب شوند و برای رفع مشکل، پیشنهاد می‌شد آنها را مجددا نصب کنید. همانطور که در مراحل بالا نشان داده شده است، انجام این کار کاملاً ساده است.

    • درایور صوتی خود را به روز کنید
    1. از وب سایت سازنده لپ تاپ خود بازدید کنید.
    2. به قسمت Drivers بروید و به دنبال مدل لپ تاپ خود باشید.
    3. اکنون جدیدترین درایورهای صوتی دستگاه خود را پیدا کرده و بارگیری کنید.
    4. پس از بارگیری درایورها، برای نصب آنها فایل Setup را اجرا کنید.

    اگر در صدای بلندگوهای لپ تاپ فوجیتسو مشکلی دارید، ممکن است این مشکل مربوط به عدم آپدیت درایورها باشد. بعضی اوقات ممکن است درایور پیش فرض با نسخه نرم افزارهای موجود در لپتاپ همخوانی نداشته باشد و برای رفع این مشکل توصیه می‌شود درایورهای خود را به روز کنید. همانطور که در بالا می‌بینید، آپدی کردن درایوهای صدا کار سختی نیست. اما اگر به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید، همیشه می‌توانید از ابزارهای شخص ثالث مانند TweakBit Driver Updater استفاده کنید تا تمام درایورهای خود را فقط با چند کلیک به روز کنید.

    • رجیستری خود را اصلاح کنید
    1. Windows Key + R را فشار دهید و regedit را وارد کنید. حالا Enter را فشار دهید یا OK را بزنید.
    2. پس از باز شدن ویرایشگر رجیستری ، به کلید زیر بروید:
    3. در پنجره سمت چپ روی Render کلیک راست کرده و از فهرست گزینه Permissions را انتخاب کنید.
    4. اکنون Users را از لیست حساب‌ها انتخاب کنید. کنترل کامل را در ستون مجاز بررسی کرده و برای ذخیره تغییرات روی اعمال و تأیید کلیک کنید.

    پس از انجام این تغییر، بررسی کنید که آیا مشکل هنوز وجود دارد یا خیر؟ کاربران گزارش دادند که این راه حل مشکل دستگاه Realtek آنها را برطرف کرده است.

     اطمینان حاصل کنید که سنسور صوتی شما کار می‌کند

    همه لپ تاپ‌ها دارای یک جک خروجی صدا هستند. گاهی اوقات ممکن است مشکلات مربوط به جک صدا وجود داشته باشد و همین موضوع باعث شود تا بلندگوهای لپ تاپ شما کار نکنند. جک های صوتی سنسورهای خاص خود را دارند و اگر هدفون خود را متصل کنید سنسور آنها را تشخیص می‌‌دهد و به طور خودکار بلندگوهای شما را خاموش می‌کند. با این حال، گاهی اوقات ممکن است اشکالات با حسگر صوتی رخ دهد و ممکن است سنسور شما مسدود شود. در نتیجه، بلندگوهای داخلی لپتاپ را غیرفعال می‌کند.

    چنانچه با انجام مراحل بالا مشکل اسپیکر لپتاپ فوجیتسو شما پابرجا بود اصلا نگران نباشید. همکاران ما می‌توانند در این زمینه شما را یاری کنند.

چرا تعمیرات 118؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما به وجود بیاید  این است که چرا برای تعمیر لپتاپ فوجیتسو خودمان به مرکز تعمیرات 118 مراجعه کنیم. در پاسخ می‌توان گقت کیفیت تعمیر لپتاپ عامل بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. همانطور که در مطالب قبلی گفته شد ما این تضمین را به شما می‌دهیم پس از تعمیر لپتاپ فوجیتسو یا تعویض قطعات آن، هیچگونه مشکلی برای شما به وجود نمی‌آید. ما بر این حرف خود پای‌بندیم. کیفیت کار تعمیرکاران مجموعه تعمیرات 118 بسیار بالاست. در ضمن برای اطمینان خاطر شما مشتریان عزیز از این بابت، مهلت تست نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. بدین معنی که اگر حتی 1 درصد پس از تعمیر لپتاپ برای شما مشکلی به وجود آمد، می‌توانید بدون هیچ‌گونه نگرانی لپتاپ خود را به مجموعه ارسال کنید. همکاران ما مجددا با دقت بسیار بیشتری به بررسی و عیب یابی لپتاپ می‌پردازند. هدف ما جلب رضایت حداکثری شماست. بنابراین همواره به فکر راحتی و رفاه شما عزیزان هستیم. می‌توانید از پیک رایگان مرکز برای ارسال لپتاپ خود به مجموعه تعمیرات 118 استفاده کنید. این مورد مخصوص پایتخت نشینان است. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیرات لپتاپ FUJITSU است.

پروسه تعمیر لپ تاپ فوجیتسو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.