آیا از لپتاپ ساخت شرکت لنوو استفاده می‌کنید؟ آیا لپتاپ شما آسیب دیده است و  می‌خواهید هرچه زودتر از این مشکل رهایی یابید؟ نگران نباشید. لپتاپ‌ها همانند سایر وسایل الکترونیکی در معرض خرابی و آسیب هستند. دروغ بزرگی است اگر بگوییم که لپتاپ‌ها به هیچ وجه خراب نمی‌شوند. هرچه قدر هم که شما از لپتاپ خود به درستی استفاده کنید و نکات ایمنی را رعایت کنید باز هم امکان خرابی لپتاپ لنوو وجود دارد. لنوو یک شرکت چند ملیتی چینی است. این برند از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع کننده لپتاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. این برند حضور بسیار فراگیری در کشورمان دارد. همانطور که می‌دانید لپتاپ‌ها از قطعات بسیار زیادی تشکیل شده اند. در واقع تمامی این قطعات در کنار یک‌دیگر باعث به وجود آمدن یک سیستم یکپارچه به نام لپتاپ شده اند. در صورت آسیب یک قطعه، سایر قطعات نیز ممکن است با عدم کارکرد مواجه شوند. در صورتی‌که لپتاپ شما آسیب دیده است باید به یک مرکز معتبر و مطمئن برای تعمیر مراجعه کنید. در ادامه نسبت به تعمیرات لپتاپ لنوو بیشتر می‌پردازیم.

تعمیرات تخصصی لپتاپ لنوو

مدل و سال ساخت لپتاپ شما در نحوه تعمیر آن بسیار متفاوت است. لپتاپ‌ها هر ساله با یک سری مشخصات و تکنولوزی‌های خاصی تولید و عرضه می‌شوند. بنابراین تعمیرات آنها نیز می‌تواند متفاوت باشد. به این موضوع باید دقت کنید. تعمیرات تخصصی لپتاپ لنوو به دو دسته اصلی سخت افزار و نرم افزار تقسیم می‌شود. تعمیرات تخصصی سخت افزار لپتاپ لنوو شامل تعمیر تمامی قطعات لپتاپ نظیر ال سی دی، فلت ال سی دی، باتری و … می‌شود. تعمیرات نرم افزاری لپتاپ‌های Lenovo نیز می‌تواند برطرف کردن آسیب‌هایی باشد که ویروس‌ها و تروجان‌ها برای شما به وجود می‌آورند. ما در مجموعه تعمیرات 118 آماده‌ایم تا تعمیرات انواع لپتاپ را به طور کاملا تخصصی انجام دهیم. در ادامه به مهم ترین و اصلی ترین تعمیرات لپتاپ لنوو اشاره شده است.

این موارد و موارد بسیار دیگری در مجموعه ما انجام می‌شود. چنانچه لپتاپ شما با یکی از این مشکلات روبرو است می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. همچنین اگر به مشکل شما در لیست بالا اشاره نشده بود اصلا جای نگرانی نیست. قطعا مشکل شما قابل برطرف شدن است. در ادامه به بعضی از این آسیب‌ها که بسیار رایج تر است به طور کامل می‌پردازیم. امیدواریم با راهکارهای ارائه شده در پایین مشکلات شما بدون ارسال لپتاپ به تعمیرگاه مرتفع گردد.

شما هم اکنون می توانید تعمیر لپتاپ لنوو خود را به تعمیرکاران ما بسپارید. کافیست دکمه زیر را کلیک کنید

0
مشتری راضی از تعمیر لپ تاپ

وقتی رایانه شروع به کار می‌کند یا راه اندازی می‌شود، سیستم عامل ویندوز شروع به لود شدن می‌کند. پرونده‌های زیادی وجود دارد که در هنگام بالا آمدن اجرا می‌شوند و طبیعتا اجرا شدن این پرونده‌ها، پردازش‌هایی را برای سیستم عامل به وجود می‌آورد. اگر لپتاپ لنوو با مشکل No-Boot روبرو شده است، چند دلیل می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل شده باشد. دلایل احتمالی و راهکارهایی را برای برطرف کردن مشکل بوت لپتاپ لنوو در زیر آورده‌ایم. امیدواریم مشکل شما با این راهکارها مرتفع گردد.

سخت افزار تازه نصب شده

نصب سخت افزار جدید بر روی لپتاپ مثلا ارتقای کارت گرافیک و نظیر آنها گاهی اوقات باعث می‌شود که سیستم عامل ناقص اجرا شود و یا اصلا بالا نیاید. اگر اخیراً سخت افزار جدیدی بر روی لپتاپ خود نصب کرده‌اید، در ابتدا لپتاپ را خاموش کنید.در صورت توان قطعه تازه تعویض شده را با نسخه قبلی جایگزین کنید و دوباره تست کنید. احتمالا مشکل برطرف شود. چنانچه مشکل برطرف نشد، قطعا وجود سخت افزار معیوبی باعث بروز مشکل بوت نشدن لپتاپ لنوو شده است. توصیه می‌کنیم به سراغ مرحله دوم بروید.

درایورهای سخت افزاری شما قدیمی یا خراب هستند

سیستم عامل ویندوز برای درک نحوه برقراری ارتباط و کار با سخت افزار در لپتاپ و رایانه‌های خانگی، به درایورهای خود متکی است. اگر یک درایو به روز نباشد یا خراب شده باشد، می‌تواند در بوت نشدن لپتاپ لنوو تاثیر گذار باشد. یکی از گزینه‌ها برای تلاش در جهت به روزرسانی یا نصب مجدد درایور، راه اندازی رایانه در حالت ایمن است (گزینه Safe Mode with Networking را انتخاب کنید). پس از ورود به حالت ایمن، به Windows Device Manager دسترسی پیدا کرده و بخش‌های دارای علامت تعجب زرد یا X قرمز در کنار آنها را بررسی کنید. اگر هر بخشی دارای علامت تعجب یا X قرمز است، روی آن بخش کلیک راست کرده و گزینه Update driver را انتخاب کنید تا به دنبال جدیدترین درایور اراده شده بگردد. اگر موفق به پیدا کردن نسخه جدیدی نشد، روی بخش مربوطه کلیک راست کنید و گزینه حذف نصب را انتخاب کنید و لپتاپ خود را راه اندازی کنید. با حذف نصب و راه اندازی مجدد لپتاپ، ویندوز مجبور می‌شود خودش به دنیال درایور حذف شده بگردد و در این راه سعی می‌کند آخرین نسخه درایور را نصب کند. اگر با به روزرسانی درایورها یا حذف نصب و نصب مجدد، مسئله بوت لپتاپ لنوو برطرف نشد، به بخش بعدی بروید.

پرونده‌های سیستم خراب است

هنگام بالا آمدن ویندوز، بسیاری از پرونده‌های سیستم شروع به اجرا می‌کنند. اگر یک یا چند مورد از فایل‌های سیستمی معیوب باشد، در بوت شدن کامل لپتاپ لنوو تاثیر خود را خواهد گذاشت. با فعال کردن یک نقطه بازیابی ویندوز یا اجرای مراحل تعمیر از طریق خود ویندوز، می‌توانید پرونده‌های خراب شده سیستم را بررسی کنید.

نقطه بازیابی را فعال کنید

از آنجایی که ویندوز به طور عادی بوت نمی‌شود، می‌توانید برای فعال کردن یک نقطه بازیابی، به حالت Safe Mode دسترسی پیدا کنید.

  1. منوی Safe Mode را باز کنید.
  2. گزینه Safe Mode with Command Prompt را در فهرست انتخاب کنید.
  3. در خط فرمان exe را تایپ کرده و Enter را فشار دهید.
  4. قبل از شروع به کار ویندوز، دستورالعمل‌های ارائه شده برای یافتن و فعال کردن یک نقطه بازیابی را دنبال کنید.

اگر فعال کردن یک نقطه بازیابی برای رفع مشکل بوت شدن لپتاپ لنوو کارساز نبود، یا هیچ نقطه بازیابی در دسترس نیست، روند تعمیر ویندوز را امتحان کنید.

 

صفحه نمایش لپتاپ رابط اصلی ما در جهت استفاده از خدمات لپتاپ است. در صورتی‌که ال سی دی لپتاپ لنوو شما آسیب دیده است، نگران نباشید. مشکل شما قابل حل شدن است. در ادامه می‌خواهیم شما را با بعضی از مشکلاتی که ممکن است برای صفحه نمایش لپتاپ لنوو به وجود بیاید آشنا کنیم. شاید مشکل شما در این بین برطرف شود.

نقص Pixel

نقص پیکسل شامل پیکسل‌های مرده و پیکسل‌های روشن یا عملکرد نامناسب است. نقص پیکسل اغلب در صفحه نمایش‌های کاملاً جدید لپ تاپ لنوو و مانیتورهای LCD وجود دارد. پیکسل‌های مرده پیکسل‌هایی هستند که اصلاً روشن نمی‌شوند و به صورت مربع‌های کوچک و سیاه روی صفحه ظاهر می‌شوند. تولیدکنندگان لپ تاپ و صفحه نمایش LCD سیاست‌های مختلفی برای نقص پیکسل دارند.

کثیفی

 صفحه نمایش لپ تاپ می‌تواند آهن ربا برای آلودگی، گرد و غبار، لکه‌های رطوبت و سایر موارد باشد. لکه‌های آلودگی تا زمانی که پاک نشوند می‌توانند مانند پیکسل‌های مرده به نظر برسند.

تصویر مبهم یا تار

 صفحه‌های لپ تاپ ممکن است گاهی اوقات دارای صفحه نمایش‌های مبهم یا تار با رنگ‌‌ها یا خطوط تحریف شده روی صفحه باشند. این نوع مشکلات می‌تواند استفاده از لپ تاپ را دشوار یا غیرممکن کند. به روزرسانی نرم افزار درایور نمایشگر یا BIOS سیستم ممکن است به رفع این مشکلات کمک کند

روشنایی صفحه

 روشنایی نامناسب صفحه یکی دیگر از مشکلات رایج ال سی دی لپ تاپ لنوو است. با گذشت زمان، صفحه های LCD و پلاسما می‌توانند کمرنگ یا کم نور شوند. صفحه‌های لپ تاپ اغلب در سطح روشنایی کم برای صرفه جویی در انرژی تنظیم می‌شوند. افزایش روشنایی صفحه ممکن است مشکل را برطرف کند، اما گاهی اوقات حتی حداکثر روشنایی نیز ناکافی به نظر می‌رسد. در بعضی موارد ممکن است صفحه کاملاً سیاه یا خالی باشد. این مشکل ممکن است در نتیجه آسیب فیزیکی سیم کشی منبع تغذیه یا اطلاعات ویدئویی نمایشگر باشد.

اندازه‌ های شی

مشکل احتمالی دیگر در صفحه نمایش لپ تاپ اشیا و آیکون هایی است که خیلی بزرگ، خیلی کوچک یا تار به نظر می‌رسند. بروز این مسائل اغلب به سادگی نتیجه تنظیمات اشتباه وضوح ال سی دی لپتاپ Lenovo هستند.

صفحه پشتیبان گیری صفحه

تمامی لپ تاپ‌ها غالباً دارای تنظیمات داخلی هستند که در صورت عدم استفاده از رایانه برای مدت زمان مشخصی، صفحه نمایش لپتاپ را مجبور به خاموشی یا خواب زمستانی می‌کند. اگر چند دقیقه است که کلیدی از کیبرد لپتاپ خود را لمس نکرده‌اید و هم‌چنین از ماوس استفاده نکرده‌اید، اینکار باعث می‌شود صفحه لپ تاپ در حین استفاده سیاه شود. تنظیمات خواب و خواب زمستانی روی صفحه معمولاً برای رفع این مشکلات قابل تنظیم است. به راحتی می‌توانید این‌کار را انجام دهید.

چنانچه مشکل شما جزو 6 دسته بالا قرار نداشت و یا اینکه با انجام راهکارهای بالا نتیجه‌ای نگرفته‌اید اصلا جای نگرانی نیست. می‌توانید لپتاپ خود را برای تعمیر به مرکز ما ارسال کنید. برطرف کردن مشکل ال سی دی لپتاپ لنوو در کمترین زمان ممکن مرتقع خواهد شد.

مانند تمامی قطعات الکترونیکی باتری‌های لپتاپ لنوو نیز یک طول عمر مشخص دارند. چنانچه طول عمر باتری لپتاپ شما بیش از 2 سال است بدانید خرابی باتری امری طبیعی است. در خوشبینانه ترین حالت، طول عمر مفید هر باتری لپتاپ لنوو در حدود دو سال است. بعد از گذشت این مدت باتری به تدریج شروع به ضعیف شدن و ارائه عملکرد نامناسب می‌کند. در ادامه شما را با علائم تشخیص خرابی باتری لپتاپ‌های لنوو آشنا می‌کنیم.

قدرت دادن به باتری لپتاپ

 آیا می خواهید بدانید که باتری لپ تاپ شما واقعا از کار افتاده است؟ برای مطمئن شدن ابتدا لپتاپ را از طریق کابل شارژ به پریز برق وصل کنید. می‌توانید مدت زمان 30 دقیقه را در نظر بگیرید تا شارژ انجام شود. حالا لپتاپ را روشن کنید و ماوس را روی نماد باتری قرار دهید. در صورتی‌که باتری در حال شارژ بود و شما درصد باتری را مشاهده می‌کردید احتمالا هنوز ار باتری می‌توانید استفاده کنید، اما اگر بر عکس پیغام” به برق متصل است‌، شارژ نمی‌شود ” را دریافت کردید، بدانید که این نشانه مطمئنی از خرابی باتری لپ تاپ است. اگر نماد X قرمز بر روی نماد باتری لپتاپ مشاهده کردید، عمر باتری لپتاپ لنوو شما تمام شده و باید تعویض شود.

زمان استفاده از لپتاپ بسیار کم شده است

یکی از بارزترین علائم خرابی باتری این است که نسبت به گذشته بسیار کمتر از لپتاپ خود می‌توانید استفاده کنید. به طور متوسط، یک شارژ کامل بسته به برنامه های استفاده شده باید حدود شش ساعت انرژی یا بیشتر تولید کند. اگر لپ تاپ شما بیش از دو ساعت نمی‌تواند سرویس دهی کند قطعا تعویض باتری نیاز است و باتری فعلی شما به آخر خط رسیده است.

شارژ آهسته

علاوه بر مواردی که از شارژ ناشی می‌شود، اگر لپ تاپ شما فوق العاده آهسته شارژ شود‌، ممکن است یک هشدار مبنی بر خرابی باتری باشد. باتری لپ تاپ سالم در صورت قطع شدن از شارژر به سرعت شارژ می‌شود و انرژی خود را حفظ می‌کند. اگر باتری لپ تاپ لنوو شما با سرعت حلزونی یا حتی بدتر از آن شارژ می‌شود یا  فقط هنگام اتصال به پریز برق می‌توانید از لپتاپ استفاده کنید، شاید لازم باشد باتری لپ تاپ خود را تعویض کنید.

گزارش سیستم

علاوه بر مشکلات عملکرد، اکثر لپ تاپ‌های امروزی از قبل به فناوری بررسی سلامت کلی مجهز شده‌اند. برای کاربران Mac‌، انتظار می‌رود در صورت نیاز به سرویس، هشدار خدمات باتری را دریافت کنید. برای کاربران ویندوز‌، تهیه گزارش باتری برای بررسی سلامت باتری لپتاپ را در نظر بگیرید. بسته به پیام‌‌های سیستم گزارش دهی ویندوز، به راحتی می توانید از زمان تعویض باتری لپ تاپ Lenovo اطمینان حاصل نمایید.

بنابراین اصلا جای نگرانی نیست. تنها کاری که باید انجام دهید ارسال لپتاپ آسیب دیده لنوو به مجموعه است. بعد از ارسال لپتاپ بقیه کار را بر عهده ما بگذارید. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیرات لپتاپ Lenovo است.

آیا لپتاپ شما نسبت به انجام پردازش‌ها کند عمل می‌کند؟ اگر درگیر چنین مشکلی هستید به طور کلی نیازی به خرید لپتاپ قوی تر نیست. ارتقا حافظه رم ساده ترین و موثرترین روش برای افزایش و بهبود عملکرد لپتاپ لنوو است. افزودن یا به روزرسانی RAM در یک لپ تاپ به هیچ یک از مهارت‌های رایانه‌ای‌ متکی نیست و تنها وجود یک پیچ گوشتی کافی است. فقط یک پیچ گوشتی نیاز دارید. ابتدا مشخص کنید که می‌خواهید چه مقدار حافظه اضافه کنید. روش دیگر برای بهبود عملکرد لپتاپ لنوو، ارتقا درایو دیسک سخت به درایو حالت جامد یا همان SSD است. لپ تاپ‌ها با نیازهای خاص RAM طراحی شده‌اند. تعداد ماژول‌ها‌، پیکربندی ماژول‌ها‌، فناوری حافظه و اندازه فضای ذخیره سازی در هر مدل لپتاپی متفاوت است. با توجه به منحصر به فرد بودن هر لپ تاپ‌، باید بدانید چه چیزی با سیستم شما هماهنگ است. افزودن رم‌، سرعت رایانه شما را سریعتر کرده‌، پاسخگویی سیستم را افزایش داده و انجام فرآیندهای چند وظیفه‌ای را بدون مشکل می‌کند. نصب رم می‌تواند در عرض چند دقیقه انجام شود، اما نباید در انجام آن بیش از حد عجله کنید. به صورت کاملا جمع و جور مراحل  ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ لنوو را در ادامه آورده‌ایم.

1- وسایل را جمع کنید. فضای نصب خود را خلوت کنید و مطمئن شوید که در یک محیط بی خطر کار می‌کنید. برای انجام این کار، هر کیسه پلاستیکی یا کاغذی را از فضای کار خود خارج کنید. بعد از انجام این مراحل، به موارد زیر احتیاج دارید. 1) لپ تاپ 2) Crucial® حافظه لپ تاپ 3) پیچ گوشتی 4) کتابچه راهنمای کاربر

2- لپ تاپ خود را خاموش کنید.
3- باتری را بردارید. برای راهنمایی‌های خاص با کتابچه راهنمای کاربر مخصوص لپتاپ خود پیش بروید. اگر لپ تاپ شما باتری قابل جابجایی ندارد‌، نیازی به این کار ندارید.
4- دکمه روشن / خاموش را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. با این کار دشارژ باتری را به طور کامل انجام می‌دهید. اگر باتری شما قابل جابجایی نیست‌، نیازی به نگه داشتن دکمه روشن / خاموش نیست.
5- ماژول های حافظه موجود را حذف کنید. گیره‌های جانبی را از ماژول دور کنید تا آزاد شود. سپس ماژول‌های RAM را از شکاف‌‎ها خارج کنید.
6- حافظه رم جدید را نصب کنید. ماژول‌ها را در امتداد لبه‌ها نگه دارید‌، برش‌های ماژول را با برجستگی در شکاف تراز کنید‌، سپس یکنواخت فشار دهید و ماژول را محکم فشار دهید. برای نصب کامل ماژول معمولاً کمی فشار لازم است.
7- قاب لپ تاپ را ببندید و باتری را دوباره نصب کنید.
حافظه جدید و ارتقا یافته شما اکنون نصب شده است!  اکنون شما یک لپتاپ بسیار بهتر، با سرعت واکنش بسیار سریع‌تر به همراه دارید. چنانچه در انجام هر یک از این مراحل به مشکلی برخورد کرده اید می‌توانید از همکاران ما راهنمایی بخواهید. امیدواریم بتوانید بدون هیچ‌گونه مشکلی به ارتقا انوع رم RAM UPGRADE لپ تاپ  لنوو بپردازید.

دلایل مختلفی برای خرابی مادربرد لپتاپ لنوو وجود دارد‌، اما بیشترین دلیل آن گرم شدن بیش از حد لپتاپ است. گرمای بیش از حد باعث فرسودگی تمامی قطعات بکار رفته در ساخت لپتاپ مخصوصا مادربرد می‌شود. زیرا تمامی قطعات سخت افزاری لپتاپ بر روی مادربرد نصب شده‌اند و گرم شدن بیش از حد هر یک از این قطعات، قطعا باعث بروز مشکل در مادربرد لپتاپ‌های Lenovo می‌شود. ممکن است سیستم خنک کننده لپتاپ شما به دلیل وجود داشتن گرد و خاک زیاد بر سر منافذ خروجی هوا، نتواند آن طور که انتطار می‌رود گرما را از لپتاپ دور کند. کابل‌های متصل یا نادرست متصل به هم‌، قطعات سوارشده اشتباه بر روی مادربرد و نوسانات برق شامل دیگر دلایل اصلی خرابی مادربرد لپتاپ‌های لنوو هستند.

چگونه می توان تشخیص داد مادربرد لپتاپ لنوو خراب شده است؟

تشخیص خرابی مادربرد لپتاپ لنوو به طور معمول دشوار است، زیرا در بسیاری از موارد علائم خرابی آن مشابه خرابی سایر قطعات است. یکی از این علائم روشن نشدن لپتاپ بعد از فشار دادن دکمه روشن شدن است. چنانچه لپتاپ شما پس از فشردن دکمه روشن/ خاموش تغییری در وضعیتش ایجاد نمی‌شود می‌توان مشکل را در خرابی مادربرد لپتاپ جستجو کرد. همچنین خاموش شدن‌های ناگهانی یکی دیگر از علائم اصلی خرابی مادربرد است. هنگامی‌كه BIOS می‌خواهد POST (Power On Self Test) را امتحان كند‌، ممكن است كد بوق دریافت كنید. هر سازنده مادربرد دارای کدهای بوق مختلف برای خطاهای سخت افزاری مختلف است‌، بنابراین شما باید کتابچه راهنمای کاربر خود را بررسی کنید تا بدانید این کد‌ها نشانگر چه هستند.  زیرا یک کامپیوتر به دلایل مختلفی مانند خرابی پردازنده یا رم دچار مشکلاتی می‌شود. اگر مادربرد لپتاپ شما تحت گارانتی است‌، می‌توانید آن را به یک تعمیرگاه مجاز تعمیر لپتاپ ببرید. حتی اگر مادربرد شما تحت گارانتی نباشد‌، مراکز تعمیر زیادی برای تعمیر مادربرد خراب لپتاپ لنوو موجود است و شما می‌توانید از یکی از همین مراکز برای تعمیر مادربرد لپتاپ خود استفاده کنید.

روند تعمیر ویندوز

بعضی از مدلهای لپتاپ لنوو از طریق کنسول بازیابی یا محیط بازیابی سیستم قابلیت تعمیر را فراهم می‌کنند که هنگام شروع بوت شدن لپتاپ می‌توان به آن دسترسی داشت. بیشتر اوقات‌، یکی از کلیدهای عملکردی مانند F1 ، F2 ، F10 یا F12 یا احتمالاً کلید R شما را به کنسول بازیابی هدایت می‌کند. پس از ورود به کنسول بازیابی‌، گزینه Repair یا Fix Windows را بررسی کنید. روند تعمیر فقط باید جایگزین پرونده‌های سیستم عامل ویندوز شود و نبایئد هیچ یک از پرونده‌های خود را حذف کنید. اگر نمی‌توانید به کنسول بازیابی سیستم دسترسی پیدا کنید یا گزینه Repair یا Fix در دسترس نیست، از دیسک نصب Windows یا درایو USB برای دسترسی به ویژگی Windows Repair استفاده کنید. رایانه را روشن کرده و فرآیند بوت را از طریق دیسک انجام دهید. وقتی منوی نصب نمایش داده شد‌، گزینه Windows Repair را بررسی کرده و آن گزینه را انتخاب کنید. برای اجرای مراحل تعمیر‌، دستورالعمل‌ها را دنبال کنید. باز هم‌، فقط پرونده‌های سیستم عامل ویندوز باید نصب شوند و  مواظب باشید که پرونده‌های شما باید دست نخورده باقی بمانند. اگر با اجرای روند تعمیر ویندوز مشکل بوت شدن لپتاپ لنوو برطرف نشد، می‌توانید با همکاران ما در ارتباط باشید و از آنها درخواست راهنمایی کنید. قطعا مشکل شما قابل برطرف شدن است.

چرا انتخاب و اعتماد به مجموعه تعمیرات 118؟

مجموعه تعمیرات 118 به پشتوانه فعالیت چند ساله خود در این عرصه و به دلگرمی از نطرات و رضایت شما مشتریان عزیز روز به روز در حال پیشرفت و توسعه فعالیت‌ها و خدمات خود می‌باشد.

 یکی دیگر از خدمات مجموعه ما امکان تعمیر تخصصی لپتاپ‌های لنوو است. برای ما اصلا مهم نیست که مشکل شما چرا و چگونه به وجود آمده است. تمام تمرکز ما بر رفع مشکل یوجود آمده برای لپتاپ‌های لنوو، با بهترین کیفیت و حداقل قیمت است. تعمیرات تخصصی لپتاپ لنوو در کم‌‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. تعمیرکاران مجموعه از تجربه کافی برای تعمیر لپتاپ برخوردار هستند تا بتوانند بهترین کیفیت تعمیر لپتاپ را برای شما به ارمغان بیاورند. همچنین کلیه قطعات مصرفی در تعمیرات لپتاپ لنوو کاملا اصل و اورجینال است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان کلیه قطعات به همراه گارانتی و ضمانت نامه اصالت کالا تقدیم شما خواهد شد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.