هیولت پاکارد (Hewlett-Packard) که همه ما آنرا با نام HP می‌شناسیم یک شرکت آمریکایی چند ملیتی است که در حوزه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. ساختمان اصلی این شرکت در دره سیلیکون کالیفرنیاست. برند HP را می‌توان یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری اطلاعات دانست. این برند در اکثر کشورها حضوری فعال دارد. از HP به عنوان بزرگترین تولیدکننده چاپگر و لپتاپ در دنیا یاد می‌شود. احتمالا لپتاپ شما نیز ساخت همین برند است. همانطور که گفتیم لپتاپ‌های اچ پی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند ولی این کیفیت نمی‌تواند باعث عدم خرابی و آسیب لپتاپ شود. تعمیر لپتاپ اچ پی در مجموعه ما با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. لپتاپ‌ها از قطعات بسیار مختلفی تشکیل شده‌اند. تک تک این قطعات در معرض آسیب و خرابی قرار دارند. برای تعمیر لپتاپ اچ پی باید به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه کنید. در ادامه شما را با انواع تعمیرات لپتاپ اچ پی که در مجموعه ما انجام می‌شود آشنا می‌کنیم. تعمیر لپتاپ خود را به مجموعه ما واگذار کنید. قطعا مشکل شما قابل حل شدن است.

انواع تعمیرات لپتاپ HP

خرابی هایی که به سراغ لپتاپ می‌آید مختص به یک قطعه نیست. حتی ممکن است علت بروز مشکل نیز متفاوت باشد. ممکن است مشکل شما به یکی از دو حوزه نرم افزار و سخت افزار برگردد. تشخیص اینکه منبع اصلی مشکل شما دقیقا به کدام بخش مربوط می‌شود برعهد تعمیرکاران مجموعه است. در نهایت پس از تعیین علت اصلی بروز مشکل عملیات تعمیر یا تعویض قطعه آغاز می‌شود. به شما این اطمینان را می‌دهیم که مشکل شما یکبار برای همیشه مرتفع گردد. در ادامه به بعضی از تعمیراتی که در مجموعه ما انجام می‌شود اشاره می‌کنیم. تعمیرات لپتاپ اچ پی به طور کاملا تخصصی در مجموعه ما انجام می‌شود. بنابراین بدون هیچگونه نگرانی تعمیر لپتاپ خود را به ما بسپارید. لیست تعمیرات رایج لپتاپ اچ پی به قرار زیر است:

  1. تعمیرات ال سی دی اچ پی
  2. تعمیر و تعویض باتری لپتاپ‌های HP
  3. مشکل فن در لپتاپ‌های اچ پی
  4. تعویض هارد لپتاپ اچ پی
  5. بروز مشکل در اسپیکر Laptop HP

در ادامه می‌خواهیم به بررسی کامل این موارد بپردازیم. چنانچه به مشکل شما پرداخته نشده بود اصلا نگران نباشید. با همکاران ما در مجموعه تماس بگیرید و از آنها راهنمایی بخواهید. قطعا مشکل شما قابل برطرف شدن است. ممکن است ما فراموش کرده باشیم که به مشکل شما بپردازیم. بنابراین از اینکه مشکل شما در لیست بالا نیست دلسرد نباشید. تنها کاری که باید انجام دهید تماس با مجموعه تعمیرات 118 و ببان مشکلتان است. مجموعه تعمیرات 118 میزبان خوبی برای تعمیر لپتاپ HP است.

مفتخریم رضایتمندی مشتریان همواره با ما همراه بوده است.

شما عزیزان هم اکنون می توانید دستگاه خود را جهت تعمیر به ما واگذار نمایید.

برای درخواست خود دکمه زیر را کلیک کنید.

0
شمار مشتریان رضایتمند

فرقی نمی‌کند که ال سی دی لپتاپ باشد یا ال سی دی گوشی. به هر حال ال سی دی جزو قطعاتی است که بسیار آسیب پذیر است. ممکن است ال سی دی شما بر اثر ضربه بکشند. همچنین ممکن است بخاطر دلایل دیگر باشد. اکنون شما یک ال سی دی خراب دارید و می‌خواهید هرچه زودتر مشکل‌تان مرتفع گردد. به صفحه درستی هدایت شده‌اید. تعویض ال سی دی لپتاپ HP در مجموعه ما انجام می‌شود. پس از تعویض ال سی دی می‌توانید همانند گذشته و بدون هیچگونه مشکلی از ضفحه نمایش لپتاپ خود استفاده کنید. بنابراین زیاد نگران نباشید. در ادامه بعضی از راهکارهای مختلف را برای بررسی ال سی دی لپتاپ آورده‌ایم. علائم اصلی خرابی و آسیب ال سی دی لپتاپ اچ پی به قرار زیر است:

1. وجود خطوط رنگی عمودی بر روی صفحه نمایش

چنانچه بر روی صفحه نمایش لپتاپ شما خطوط رنگی عمودی مشاهده می‌کنید، احتمالا ال سی دی شما عیب پیدا کرده است و باید بررسی شود. البته ممکن است که این مشکل بخاطر ضعف سخت افزاری باشد. در هر دو صورت باید این موارد بررسی شود. برای مطمئن شدن از این موضوع، ابتدا لپتاپ از برق جدا کنید و سپس دکمه خاموش/روشن شدن لپتاپ را به مدت 30 ثانیه بفشارید و دوباره لپتاپ خود را راه اندازی کنید. اگر بعد از روشن شدن مجدد لپتاپ خطوط عمودی از بین نرفته باشد می‌توان گفت که مشکل از ال سی دی لپتاپ اچ پی است. اینجا دقیقا همان جایی است که باید مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

2. صفحه نمایش سیاه

گاهی اوقات لپتاپ خود را روشن می‌کنید ولی در کمال تعجب می‌بیند چیزی بر روی ال سی دی برای نمایش وجود ندارد. در این‌گونه موارد باید به سلامت ال سی دی لپتاپ خود شک کنید. البته دلایل دیگری نیز برای بروز چنین حالیت وجود دارد و به طور قطع نمی‌توان گقت که بروز این مشکل بخاطر خرابی ال سی دی است. مشکلات مادربرد ممکن است باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. چنانچه نمی‌دانید که بروز چنین مشکلی دقیقا بخاطر چیست نگران نشوید. با همکاران ما در مجموعه تعمیرات 118 ارتباط برقرار کنید و مشکل خود را به طور دقیق بازگو کنید. قطعا این مشکل قابل تشخیص و حل شدن است

3. وجود یک صفحه نمایش کم نور

کم نور شدن صفحه نمایش ممکن است گاهی اوقات به دلیل مشکل در ال سی دی لپتاپ باشد. در ابتدایی ترین حالت وارد تنطیمات لپتاپ شده و از بخش پاور بررسی کنید که این کم شدن نور صفحه نمایش به دلیل دستکاری در تنظیمات نباشد. زیرا ممکن است تنظیمات صفحه دستکاری شده باشد و این مشکل برای شما به وجود آمده باشد. چنانچه با انجام این‌کار مشکلتان برطرف شد که بسیار عالی است. ولی اگر کماکان مشکل پابرجا بود احتمال این‌که ال سی دی خراب شده باشد دور از انتظار نیست. می‌توان به طور دقیق تر به بررسی این موصوع پرداخت که آیا بروز چنین مشکلی به ال سی دی مربوط است یا خیر؟ چنانچه خودتان دانش و توانایی انجام این‌کار را ندارید، عیب یابی را بر عهده ما بگذارید. می‌توانیم در این زمینه شما را راهنمایی کنیم. بنابراین جای نگرانی نیست.

4. شکستگی صفحه نمایش Laptop

یکی از طبیعی ترین و اصلی ترین علائم خرابی ال سی دی لپتاپ اچ پی شکستگی آن است. چنانچه ال سی دی لپتاپ شما شکسته است باید بدون درنگ به تعویض آن اقدام کنید. راه دیگری برای شما وجود ندارد. پس از تعویض ال سی دی قطعا مشکل شما برطرف می‌شود و جای نگرانی نیست. شکستگی ال سی دی امری بسیار طبیعی و رایج است. نباید از بروز چنین مشکلی ناراحت شوید. می‌توانید تعویض ال سی دی لپتاپ خود را به مجموه ما بسپارید. تعمیرات 118 میزبان بسیار خوبی برای تعمیر لپتاپ شماست

 

آیا می دانید اکثر باتری‌های لپ تاپ فقط دو تا دو سال عمر می‌کنند؟ درست است! مهم نیست که چقدر از لپ تاپ خود مراقبت می‌کنید، در نهایت در بهترین حالت پس از گذشت حدودا دو سال به یک باتری جدید احتیاج دارید. حتی اگر لپتاپ شما بیش از 2 سال سن داشته باشد، باز هم امکان خرابی باتری وجود دارد. در ادامه مطالبی را برای شما آورده‌ایم تا متوجه خرابی باتری لپتاپ HP شوید.

چه عواملی باعث از بین رفتن باتری لپتاپ شما می‌شود؟

1.  گرم شدن بیش از حد
هنگامی که باتری کار می‌کند وجود کمی گرما طبیعی است. لپ تاپ شما دارای فن می‌باشد. فن لپتاپ وظیفه خنک سازی لپتاپ را برعهده دارد. هنگامی که باتری لپتاپ خراب شود، لپتاپ به سختی کار می‌کند و این امر باعث به وجود آمدن گرمای بیشتری می‌شود. اگر در هنگام کار با لپتاپ با وجود روشن بودن فن متوجه گرمای بیش از حد شدید، قطعا می‌توان این مورد را به خرابی باتری لپتاپ اچ پی ربط داد. ارسال لپتاپ به مجموعه برای تعمیر بهترین راه‌کار موحود برای شماست.
2. عدم شارژ شدن

عدم شارژ باتری لپ تاپ هنگام اتصال به برق می‌تواند نشانه نیاز به تعویض باتری باشد. چند مورد دیگر وجود دارد که می‌تواند باعث بروز چنین مشکلی شود. در پائین تر به این موارد می‌پردازیم. حتما آنها را بررسی کنید.

  • اگر به یک محافظ ولتاژ یا UPS متصل هستید، ممکن است بروز چنین مشکلی بخاطر وجود باتری معیوب باشد. در ابتدا سعی کنید شارژر را به طور مستقیم به پریز برق متصل کنید. با این‌کار شاید عدم شارژ شدن لپتاپ مرتفع گردد.
  • اگر باتری خارجی دارید، آنرا از لپتاپ جدا کنید و بررسی کنید که آیا نوار وضعیت شارژ نمایان می‌شود یا خیر؟ اگر لپتاپ بدون بارتی در حال کار کردن بود، ابتدا محل اتصال باتری را تمیز کنید و سپس باتری را مجدد متصل کنید. شاید مشکل شما مرتفع شود.
  • اگر بعد از انجام دو مورد بالا مشکل شما مرتفع نشد، در واقع ممکن است لازم باشد که باتری لپتاپ را تعویض کنید.
  • 3. شارژ مکرر و به دفعات باتری
  • اگر می‌بینید که باتری شما دائما در حال شارژ است و به دفعات در طول روز آنرا به برق متصل می‌کنید قطعا باتری شما به تعویض نیاز دارد. به طور معمولی باتری لپتاپ باید در حدود 6 ساعت بتواند شما را همراهی کند. یعنی در حدد 6 ساعت که استفاده عادی از لپتاپ دارید اصلا نباید به شارژر نیاز پیدا کنید. انجام یکباره کار سنگین و زیاد باعث می‌شود کامپیوتر شما انرژی بیشتری مصرف کند و باتری زودتر تمام شود. با این حال، اگر متوجه شوید که فقط نیم ساعت یا کمتر از شارژ کامل باتری استفاده می‌کنید، قطعا باتری شما به پایان عمرش رسیده و باید باتری لپتاپ شما هر چه زودتر تعویض شود.
  • دریافت باتری لپ تاپ جدید

    اگر لپتاپ شما دارای باتری خارجی است، تعویض آن بسیار ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که شماره سریال باتری خود را جستجو کرده و یک باتری جایگزین سفارش دهید. اگر از چنین نوع باتری‌هایی استفاده می‌کنید هم اکنون درخواست خرید باتری لپتاپ HP را بدهید. اگر باتری شما باتری داخلی دارد، باید آن را توسط شخصی مطمئن، سرویس کنید. آسیب رساندن به لپتاپ بسیار آسان است، بنابراین اگر نمی‌دانید چه کاری انجام دهید با همکاران ما تماس حاصل نمایید و از انها راهنمایی بگیرید. تعمیرات 118 آماده است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

برخی از هارد دیسک‌های لپتاپ هنگام خرابی سر و صدای بسیار متفاوتی از خود بروز می‌دهند، در حالی که در برخی مواقع ممکن است اصلا متوجه خرابی هارد لپتاپ اچ پی نشوید و هارد لپتاپ به ارامی خراب شود، بدون اینکه کاربر حتی از آن مطلع شود. اگر هرچه زودتر خرابی یک درایو دیسک سخت (HDD) را تشخیص دهید، شانس بیشتری برای ذخیره اطلاعات و از بین نرفتن دائمی اطلاعات خود دارید. علائم هشدار دهده مختلفی برای تشخیص خرابی هارد لپتاپ HP وجود دارد. در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. دلایل زیر می‌تواند یاعث خرابی هارد دیسک لپتاپ اچ پی باشد.

  1. افتادن از ارتفاع یا ضربه خوردن‌های شدید
  2. حمله ویروس به سیستم عامل
  3. نوسان Power
  4. خراب شدن به دلیل سال‌های زیاد استفاده

این موارد تنها برخی از سناریوهای خرابی یک HDD است و کاربر باید خسارت را پس از بروز چنین مشکلی ارزیابی کند. مجموعه تعمیرات 118 آماده است تا مشکل شما را با بهترین کیفیت و با کم‌ترین قیمت ممکن مرتفع سازد. هم اکنون لپتاپ خود را به مجموعه ارسال کنید.

برخی دیگر از مشکلات رایج سخت افزاری لپتاپ های اچ پی

– مشکل فن در لپتاپ‌های اچ پی
هنگامی که یک فن لپتاپ برای مدت طولانی با صدای بلند کار می‌کند، ممکن است مشکلی در فن وجود داشته باشد یا گرمای بیش از حد باعث بروز چنین مشکلی شده باشد. هر رایانه‌ای، اعم از دسک تاپ یا لپ تاپ، یک فن برای خنک کردن قطعات متحرک کامپیوتر دارد. کارت گرافیک نیز دارای یک فن می‌باشد که وظیفه خنک سازی آنرا بر عهده دارد. با این حال، وقتی صدای فن لپتاپ خیلی زیاد است، قطعاً لپتاپ مشکلی دارد.  صدای زیاد اضافی فن نشانگر گرم شدن بیش از حد کارت گرافیک و سی پی یو است. گرم شدن بیش از حد کارت گرافیک و سی پی یو اصلا نشانه خوبی نیست، بنابراین باید از بروز چنین مشکلی جلوگیری کنید. یک راه حل کوتاه مدت برای این مشکل متوقف کردن کارهایی است که در حال حاضر با لپتاپ انجام می‌دهید. بعد از بستن همه کارهای پردازشی، می‌توانید کارت‌ گرافیک و احتمالا فن سی پی یو را به بهترین شکل تمیز کنید. ممکن است گاهی بعد از انجام چنین اقداماتی باز هم مشکل نویز و صدا کماکان پابرجا باشد. برای جلوگیری از وخیم شدن اوضاع سریعا با تکنسین‌های ما در مجموعه تماس حاصل نمایید. آنها شما را برای انجام اقدامات بعدی راهنمایی خواهند کرد. تعمیر فن لپتاپ اچ پی خود را به مجموعه ما بسپارید.
– بروز مشکل در اسپیکر Laptop HP
دلیل کار نکردن بلندگوهای لپتاپ اچ پی می‌‌تواند این باشد که خروجی صدای پیش فرض تغییر کرده باشد. برای حل این مشکل، ابتدا تمام بلندگوهای خارجی یا هدفون را از لپ تاپ جدا کنید. Control Panel را باز کنید، صدا را انتخاب کنید، سپس در تب Play بلندگوهای لپ تاپ خود را انتخاب کرده و با انتخاب “Set Default” آن را به عنوان پیش فرض تنظیم کنید. سپس Properties را انتخاب کنید. در برگه عمومی، مطمئن شوید که میزان استفاده دستگاه در حالت “استفاده از این دستگاه” تنظیم شده باشد. بعد، در زبانه Levels بررسی کنید که آیا میزان صدا در سطوح قابل تنظیم تنظیم شده است یا خیر؟ اگر مشکلتان مرتفع نگردید به سراغ راه‌حل‌های زیر بروید.

نصب مجدد درایور صوتی لپ تاپ

مدیر دستگاه را باز کنید. «کنترل کننده های صدا‌، ویدئو و بازی» را پیدا و علامت + کنار آنرا بزنید. بر روی «Realtek High Definition Audio» کلیک راست کرده و Update Driver Software را انتخاب کنید. سپس، بر روی ” Search automatically for updated driver software” کلیک کنید. پس از آن لپ تاپ را دوباره راه اندازی کنید و ببینید آیا از طریق بلندگوها صدا دریافت می‌کنید یا خیر.

چنانچه با انجام راهکار ارائه شده در بالا هنوز هم مشکل صدای اسپیکر لپتاپ HP شما پابرجا بود نگران نشوید. تعویض و تعمیر اسپیکر لپتاپ اچ پی در مجموعه ما قابل انجام است. می‌توانید از این خدمت استفاده کنید.

چرا تعمیرات 118؟

مجموعه تعمیرات 118 با بکارگیری نیروی ماهر و با تجربه در زمینه تعمیرات لپتاپ آماده است تا انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری لپتاپ شما را برطرف کند. از آنجایی که تعمیرکاران ما به تعمیر لپتاپ اچ پی کاملا مسلط هستند، قطعا هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کند. از طرفی کیفیت خدمات مجموعه ما بسیار بالاست. بعد از تعمیر لپتاپ به شما عزیزان مهلت تست داده می‌شود. بدین معنی که در طول مهلت تست چنانچه مشکلی برای لپتاپ شما به وجود بیاید می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی آنرا مجدد برای ما ارسال کنید. تعمیرکاران ما دوباره به بررسی مشکل شما می‌پردازند. از طرفی کلیه قطعات موجود در مجموعه ما اصل و اورجینال است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان کلیه قطعات به همراه ضمانت نامه و گارانتی تقدیم شما می‌شود. بنابراین هم اکنون بدون هیچگونه نگرانی تعمیر لپتاپ HP خود را به مجموعه ما بسپارید. تعمیرات 118 میزبان مطمئنی برای تعمیرات لپتاپ شماست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.