چارت دوره آموزشی نرم افزار (آنلاک user، فلش، frp و …)

چارت دوره آموزشی نرم افزار آموزشگاه تعمیرات موبایل 118 را می توانید در اینجا مشاهده نمایید. علم تعمیرات موبایل با حضور گوشی های هوشمند و تنوع سخت افزار و نرم افزار برند های مختلف بسیار پیچیده گردیده است و همه سال گوشی های پرچمدار برندها در کنار سایر گوشی های میان رده وارد بازار می شوند. به دلیل این گستردگی و تنووع آموزش تعمیرات موبایل بحثی فراتر از ادعای بعضی موسسات آموزشی است. توانایی شناسایی خطا و تعمیرگوشی های هوشمند و تبلت نیازمند گذراندن یک دوره قوی و کارآمد می باشد. همان طور که در زیر مشاهده می کنید چارت دوره آموزش نرم افزار موبایل و تبلت در جهت توانمند ساختن کارآموزان و تعمیرکاران می باشد. هدف تعمیرات 118 از دوره ی آموزش تعمیرات موبایل در این مرکز، تربیت تعمیرکاران واقعی و حرفه ایست که توانایی تعمیر انواع گوشی و تبلت را دارا باشند.

چارت دوره آموزشی نرم افزار

  • آموزش فلش انواع گوشی از هر برند و با هر نوع cpu به صورت تخصصی
  • آموزش آنلاک قفل های user بدون پاک شدن اطلاعات
  • آموزش آنبریک دستگاه های بریک شده به صورت تخصصی
  • آموزش آنلاک قفل های frp, huawei account, samsung account و …

بعد از گذراندن این دوره شما قادر خواهید بود تمامی دستگاه های موبایل را به صورت تخصصی فلش کرده یا آنلاک نمایید یا حتی قفل های تخصصی شامل frp و غیره را غیر فعال کنید.

تعمیرات 118

تعمیرات 118 همواره در تلاش است که خدمات مناسب و محصولات با کیفیت را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار بدهد. این مرکز با بکارگیری مهندسان و تعمیرکاران حرفه ای می تواند انواع گوشی و تبلت را تعمیر نماید. استفاده از قطعات اورجینال و اصلی و گارانتی خدمات تنها بخشی از خدمات این مرکز می باشد .

چارت دوره آموزشی نرم افزار