021-62935 خ انقلاب، بین حافظ و میدان فردوسی، جنب نوین چرم، پلاک 816 طبقه 3 واحد 12 و 13
دسته بندی محصولات

رزین اسموکر شارژی UGO-V IIUGO V II Vape Pen Battery Micro USB

تماس بگیرید 62935-021

دسته:
blank
blank

توضیحات

بخار رزین در معرض حرارت به مایع تبدیل می شود. با کمک رزین اسموکر UGO-V II به راحتی می توانید رزین را به بخار تبدیل کنید و یک لایه نازک از دود رزین را بر روی سطح برد قرار دهید با اینکار به راحتی می توانید قطعات معیوب و سوخته روی برد را تشخیص بدهید. رزین اسموکر یک ابزار مناسب و ارزان قیمت برای تبدیل رزین به دود بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای اسپری فریز و دوربین حرارتی می باشد.

دستگاه رزین اسموکر UGO-V II شارژی دارای المنت گرم کننده است. طریقه کار این دستگاه به اینصورت است که رزین جامد را درون محفظه دستگاه قرار می دهید و دکمه روی دستگاه را فشار داده و نگه می دارید تا المنت سرخ شود. رزین جامد توسط المنت ذوب شده و به دود تبدیل می شود.  قلم پخش کننده دود را روی سطح برد موبایل می گردانید. دود رزین روی سطح برد می نشیند و با اتصال کابل پاور به برد، نقطه معیوب روی برد تشخیص داده می شود.

نحوه روشن کردن قلم رزین اسموکر

  • کلید پاور را 5 بار پشت سر هم میزنیم، چراغ چشمک زن روشن میشود، پس از 2 ثانیه کلید پاور را میگیریم و نگه میداریم در این حالت المنت دستگاه روشن میشود (قرمزی المنت را میتوانید ببینید) . با برداشتن انگشت از روی کلید پاور، المنت خاموش میشود و با فشردن مجدد پاور، المنت روشن می شود.
  • در هنگام شارژ رزین اسموکر، به هیچ عنوان از سری فست شارژ استفاده نکنید و دستگاه را با فقط با سری شارژر معمولی شارژ کنید.

خرید رزین اسموکر شارژی UGO-V II

برای خرید رزین اسموکر UGO-V II می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا با تماس به واحد فروش این مرکز ثبت نمایید. همچنین در صورت تمایل به خرید رزین اسموکر به صورت حضوری، می توانید به فروشگاه تعمیرات 118 مراجعه نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رزین اسموکر شارژی UGO-V II”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هدایت به وب سایت جدید

برای دسترسی به قیمت های به روز و خرید ابزارآلات تعمیرات موبایل به وب سایت جدید ما به آدرس MobileKav.com مراجعه کنید.

Mobilekav منبع شما برای خرید بهترین ابزارآلات تعمیرات موبایل!

This will close in 15 seconds