021-62935 خ انقلاب، بین حافظ و میدان فردوسی، جنب نوین چرم، پلاک 816 طبقه 3 واحد 12 و 13
دسته بندی محصولات

ماژول پروگرامر هارد آیفون‌‌ PCIE JC-P7 | پروگرامر هارد JC آیفون 6S تا 7PJC Pro1000S PCIE-7 NAND Programmer NAND Test device for iphone 6S، 6S PLUS، SE، 7، 7Plus NAND repair tool error NAND Storage Memory upgrade tool

تماس بگیرید 62935-021

ماژول پروگرامر هارد آیفون‌‌ PCIE JC-P7 برای آیفون های 6S تا 7P به عنوان یکی از پرورگرامرهای حرفه ای و پرطرفدار تلقی می شود دارای قابلیت های متعددی است که نه تنها برای رفع خطاهایی که هارد با آنها مواجه می شود مورد استفاده قرار میگیرد بلکه می تواند به تعویض هارد و حتی ارتقای آن نیز کمک کند البته باید به این نکته اشاره کنیم که هارد ذکر شده از مدل آیفون های 6S تا 7P پشتیبانی می کند و تمامی تعمیرکاران و حرفه ای های دنیای موبایل که به دنبال تهیه این پروگرامر قدرتمند هستند می توانند با مراجعه به فروشگاه تعمیرات 118 نسبت به خرید پروگرامر JC قدرتمند اقدام کنند.

blank
blank

توضیحات

ماژول پروگرامر هارد آیفون‌‌ PCIE JC-P7

ماژول پروگرامر هارد آیفون‌‌ PCIE JC-P7 برای آیفون 6S، 6S PLUS، SE، 7، 7Plus می تواند به رفع مشکل تعویض ماژول وای فای کمک کند و از قابلیت اتصال مستقیم به کامپیوتر و PRO 1000 نیز برخوردار است. پروگرامر ذکر شده به گونه ای طراحی شده که می تواند از انواع مدل های مختلف آیفون های 6S، 6S PLUS، SE، 7، 7Plus پشتیبانی کند و به راحتی نیز به همراه کامپیوتر شما قابل استفاد است. بنابراین شما تعمیرکاران و حرفه ای های دنیای گوشی های همراه می توانید با استفاده از پروگرامر هارد JC به راحتی هارد آیفون های 6S، 6S PLUS، SE، 7، 7Plus  را تعویض کنید.

ویژگی های ماژول پروگرامر هارد آیفون JC-P7 :

  • کارکرد بسیار ساده
  • رفع ارورهای مربوط به هارد
  • بدون نیاز به فلش بوت NAND
  • پشتیبانی از: 6S/6S PLUS/SE/7/7Plus
  • ابزاری قدرتمند برای تعویض و ارتقای هارد
  • قابلیت اتصال مستقیم به کامپیوتر و ماشین Pro 1000S ‌‌

با توجه به این واقعیت که هر روز نوآوری ها و محصولات جدیدی وارد دنیای گوشی های همراه می شوند قطعا با باگ ها و مشکلات سخت افزاری تازه ای نیز مواجه می شویم و پروگرامرهای هارد JC به عنوان یکی از مفیدترین ابزارهایی هستند که به کمک تعمیرکاران حرفه ای موبایل شتافته اند و می توانند سرعت کار شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند.یکی دیگر از قابلیت های پروگرامر هارد آیفون JC که باید به آن اشاره کنیم این است که می تواند تمام مشکلات و خطاهای مربوط به هارد را برطرف سازد و به عنوان ابزاری قدرتمند برای تعویض و ارتقای هارد تلقی می شود که به سادگی از عهده این وظیفه بر می آید.

خرید ماژول پروگرامر هارد آیفون‌‌ PCIE JC-P7

پروگرامر هارد PCIE JC-P8 آیفون 6S، 6S PLUS، SE، 7، 7Plus همانند پروگرامر هارد JC آیفون های 8 تا X در فروشگاه تعمیرات موبایل 118 موجود است. این محصول که در گروه محصولات JC Repair و دسته دانگل و پروگرامرهای اپل قرار دارد می تواند به همه تعمیرکاران حرفه ای کمک کند تا هارد آیفون های 6S، 6S PLUS، SE، 7، 7Plus را به راحتی و به سرعت تعویض کنند و در عین حال با گارانتی معتبر در فروشگاه ابزآلات موبایل 118 در دسترس شما قرار گرفته است. کاربران عزیز، شما می توانید درصورت نیاز به دریافت هر گونه اطلاعات در مورد نحوه سفارش یا خرید پروگرامر هارد JC با همکاران حرفه ای ما در فروشگاه قطعات موبایل تماس بگیرید و راهنمایی های لازم در این مورد را دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماژول پروگرامر هارد آیفون‌‌ PCIE JC-P7 | پروگرامر هارد JC آیفون 6S تا 7P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *