تعمیر هارد آیفون - تعویض هارد - آموزش تعویض هارد آیفون

 

گوشی‌های آیفون واقعا سریع هستند؟ اما چرا؟ کمپانی آیفون از سخت افزاری که در گوشی‌ها استفاده می‌کند چیزی به ما نمی‌گوید. این برند همیشه سعی بر متفاوت بودن دارد. این برند همیشه چیز هیجان انگیزی را چنته دارد. به طور مثال همین حافظه داخلی گوشی، آیفون از NVMe در آیفون ها استفاده می‌کند. در حالیکه گوشی‌های دیگر اندرویدی معمولا از UFS استفاده می‌کنند. راز سرعت بالای گوشی‌های آیفون می‌تواند استفاده از همین تکنولوژی باشد. NVMe  همان حافظه‌ای است که در کامپیوتر ها و لپ‌‌تاپ‌ها نیز استفاده می‌شود. تمامی اطلاعات گوشی شما بر روی این قطعه ذخیره می‌شود. هارد آیفون بر روی مادر برد گوشی جای گرفته است و شما نمی‌توانید مثل کارت SD آنرا جابه جا کنید. همان‌طور که می‌دانید امکان استفاده از حافظه‌های خارجی یا کارت SD در آیفون ندارد. حافظه داخلی گوشی هر چه باشد باید از همان استفاده کنید. ممکن است حافظه داخلی آیفون‌تان کم باشد و به فکر ارتقاء آن باشید. امکان ارتقاء هارد آیفون وجود دارد؟ زمانی که می‌خواهیم فضای بیشتری در آیفون داشته باشیم به بقیه قطعات گوشی آسیبی وارد نمی‌شود؟  شما به صفحه درستی هدایت شده اید. ما در ادامه تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید.

هارد چیست و چه اطلاعاتی را در خود ذخیره می‌کند؟

از مهم ترین قطعات آیفون به شمار می‌رود. همه ما اطلاعاتی راجب هارد گوشی داریم و با قابلیت‌های آن آشنایی داریم. این قطعه حافظه مالتی مدیای داخلی است و تمامی اطلاعات گوشی شما بر روی این قطعه ذخیره و بازیابی می‌شود. همچنین ویژگی هاص این قطعه، اجازه بوت شدن را به سیستم عامل می‌دهد. در صورتی که این قطعه آسیبی ببیند تمامی اطلاعات گوشی‌تان به خطر می‌افتد. هارد گوشی آیفون قطعه‌ای بسیار حساس است، اما به همین راحتی ها هم که فکر می‌کنید آسیب نمی‌بیند و خراب نمی‌شود. عواملی مثل آبخوردگی شدید و یا ضربه خوردن موجب آسیب دیدگی این قطعه می‌شود. جای نگرانی نیست زیرا امکان جبران وجود دارد. تیم تخصصی تعمیرات موبایل 118 همراه شماست. با تعویض هارد آیفون و یا تعمیر این قطعه می‌توانیم سلامت دستگاه شما را بازگردانیم.

علائم آسیب دیدگی هارد آیفون

  1. پاک نشدن اطلاعات گوشی حتی زمانیکه ریست فکتوری کرده‌اید.
  2. خاموش شدن گوشی پس از ریست فکتوری کردن.
  3. ویبره‌های متوالی
  4. مشاهده پیغام Could not Active
  5. هنگ کردن بیش از حد دستگاه و یا ریستارت شدم های مکرر

در صورتی که با این پیغام‌ها در آیفون خود مواجه شدید، سریعا گوشی خود را برای تعمیر و عیب یابی به تعمیرکار نشان دهید. این علائم خبر از خرابی هارد آیفون می‌دهد. عیب یابی و تعمیر به موقع دستگاه می‌تواند نفع شما باشد. در صورتی که آسیب دیدگی هارد گوشی آیفون به موقع شناسایی شود امکان تعمیر هارد وجود دارد. اگر هارد آسیب زیادی دیده باشد و یا به اصطلاع سوخته باشد امکان تعمیر وجود ندارد. در این واقع تعمیرکار مجبور به تعویض هارد آیفون می‌شود. زمانی‌که هارد عوض می‌شود متاسفانه تمامی اطلاعات گوشی شما از بین می‌رود. به یاد داشته باشید قبل از تعمیر هارد آیفون، از اطلاعات گوشی خود بک آپ تهیه کنید.

امکان ارتقاء حافظه آیفون وجود دارد؟

و اما می‌رسیم به بحث جذاب و مهم ارتقاء حافظه آیفون و اینکه این کار امکان پذیر است یا خیر. گوشی های آیفون معمولا در چند نسخه در نظر گرفته می‌شوند. گوشی هایی با حافظه های متفاوت تا کاربران بتوانند بر اساس نیاز خود و همچنین بودجه مناسب بهترین گزینه را انتخاب کنند. ایفون ها با ظرفیت 16،64،128،256 و 512 به بازار عرضه می‌شوند. حتما این مشکل برای شما هم پیش آمده که با ذخیره چند فیلم در گوشی با ارور “حافظه پر شده است” مواجه شده باشید. از آنجایی که امکا استفاده از کارت حافظه خارجی نیز وجود ندارد بسیار ناامید شده‌اید. با خود گفته‌اید ای کاش راه حلی وجود داشت و شما می‌توانستید فضای بیشتری را داشته باشید. امکان ارتقا حافظه آیفون وجود دارد، اما نکته‌ای که در این میان بسیار حائز اهمیت است، انتخاب تعمیرکار ماهر است. تعویض هارد آیفون در صورتی که در مرکزی معتبر و متخصص انجام شود به گوشی شما آسیبی وارد نمی‌شود. تعمیر کار هارد گوشی را از روی برد برمی‌دارد و اطلاعات مربوط به سریال موبایل و IMEI و سایر آدرس‌های انحصاری گوشی به هارد جدید انتقال داده می‌شود. افزایش ظرفیت هارد آیفون هیچ مشکلی برای گوشی به وجود نمی‌آورد و موجب از بین رفتن اطلاعا شما نمی‌شود.

چه زمانی باید هارد آیفون را تعمیر کنیم؟

زمان تعمیر هارد آیفون فقط به مقدار آسیب دیدگی هارد بستگی دارد. در صورتی که میزان آسیب دیدگی هارد کم باشد تعمیرکار می‌تواند هارد آیفون را تعمیر کند. اما اگر هارد سوخته باشد کاری از دست تعمیرکار برنمی‌آید. در این زمان تنها کاری که می‌تواند انجام دهد تعویض هارد آیفون است. تعویض هارد دستگاه علاوه بر دانش تخصصی و مهارت فنی به دستگاه‌های مخصوص نیز نیاز دارد. دستگاه پروگرم هارد یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌های تعمیر موبایل است.

تعویض هارد آیفون زمان بر است؟

ممکن است این ذهنیت در شما به وجود آمده باشد که تعویض هارد آیفون بسیار زمان‌بر است. لازم به ذکر است مدت زمان تعویض هارد آیفون‌ها با هم متفاوت است. زیرا برخی از این گوشی دارای سخت افزار پیچیده‌ای هستند و باز کردن گوشی زمان بیشتری نیاز دارد. در ادامه تعمیر هارد هر کدام از آیفون‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و شما می‌توانید با اطمینان خاطر تصمیم درست را بگیرید. اگر تعمیرکار تصمیم به تعویض هارد بگیرد اینکار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.  در صورتی که قطعه در فروشگاه موجود باشد تعویض هارد گوشی‌تان در کمتر از دو ساعت انجام می‌شود. اگر گوشی به تعمیرات تخصصی نیاز داشته باشد ممکن است این بازه زمانی تا دو روز ادامه داشته باشد. با اطمینان خاطر تعمیر هارد ایفون را به ما بسپارید.

 

تعمیر هارد گوشی‌های سری iphone 12 و ارتقا حافظه آیفون 12​

توان پردازشی کم نظیر، نمایشگرOLED و همچنین طراحی جذاب و مدرن از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی‌های سری آیفون 12 است. جذابیت‌های آیفون همیشه ما را حیرت زده می‌کند. سرعت بالای این گوشی خبر از سخت افزار قدرتمن این گوشی می‌دهد. آیفون 12 مانند نسخه‌های قبلی با حافظه‌های 64،128 و 256 به بازار روانه شده است. اما نسخه حرفه‌ای آیفون دارای نسخه های 128،256، 512 گیگابایت می‌باشد. سرعت خواندن و نوشتن حافظه‌ی NVMe به کار برده شده در این گوشی بسیار بالا است. با استفاده از اپلیکش اپلیکیشن PerformanceTest، حارد آیفون 12 را مورد بررسی قرار داده ایم و به نتایج خوبی رسیده‌ایم. نرخ خواندن ترتیبی در این گوشی 818 مگابایت در ثانیه اندازه گیری شده‌است، همچنین در نرخ نوشتن ترتیبی عدد 495 را به ما نشان داد. آیفون 12 توانست بسیار قدرتمند باشد و انتظارات ما از سرعت برآورده کند.

آیفون 12 گوشی گرانی است و تعمیر آن نیز هزینه بر است. در مواقع اندگی ممکن است برای این گوشی لوکس مشکلات سخت افزاری به وجود آید. آسیب دیدگی هارد از آندسته خرابی‌هایی است که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد. همانطور که می‌دانید هارد آیفون 12 روی برد اصلی جای گرفته است و برای تعمیر نیاز است تا دستگاه به طور کامل باز شود. باز کردن گوشی آیفون 12 به دلیل پیچیدگی‌هایی که در ساخت وجود دارد کمی زمان‌بر است. تعمیرکار برای باز کردن گوشی، تعویض هارد آیفون 12 ، پروگرم هارد آیفون 12 به زمان بیشتری نیاز دارد. به همین دلیل زمان بیشتری برای تعمیر هارد iphone 12 نیاز است. پیشنهاد می‌کنیم گوشی آسیب دیده خود را برای تعمیر و عیب یابی به مرکزی مطمئن بسپارید. تعمیرات هارد آیفون مجموعه ما شامل تعمیر هارد iPhone 12، تعمیر هارد iPhone 12 pro، تعمیر هارد iPhone 12 pro max، تعمیر هارد iPhone 12 mini می‌شود. شما عزیزان می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به هزینه‌ تعمیر هارد گوشی iPhone 12 با همکاران ما در مرکز تماس حاصل نمایید. مجموعه تعمیرات 118 در خدمت شماست تا مشکلتان را مرتفع سازد.

تعویض هارد گوشی iPhone 11 و ارتقاء حافظه آیفون 11

تعویض هارد آیفون 11 زمانی‌که هارد گوشی شما ارور می‌دهد به یکی از مشکلات ذهنی‌تان تبدیل می‌شود. هارد پروگرم شده یکی از اصلی‌ترین قطعات گوشی به شمار می‌رود و در صورت آسیب دیدگی شما را با اختلالات جدی رو به رو می‌کند. حافظه داخلی و یا همان هارد NVMeبرای این گوشی‌ها در نظر گرفته شده است. کمپانی اپل این گوشی‌ها را با حافظه های 64،256، 512 گیگابایت به بازار عرضه کرده است. گوشی های سری 11 آیفون به پردازنده قدرتمند و شارژدهی فوق العاده شهرت دارند. با سیاست‌هایی که این برند در ساخت گوشی‌های خود به کار گرفته است توانسته جایگاه خیلی خوبی را در میان کاربران خود پیدا کند. آسیب پذیری قطعات گوشی همواره همراه تلفن‌های همراهمان است. خرابی هارد آیفون یکی از اسیب دیدگی هایی هست که پس از شکستگی ال سی دی بسیار شایع است. عواملی زیادی وجود دارد که موجب سوختن هارد گوشی می‌شود. جای امیدواری وجود دارد زیرا امکان تعمیر هارد آیفون 11 وجود دارد. برای تعویض هارد گوشی بهترین مرکز را انتخاب کنید، زیرا این قطعه بسیار حشاش است و تعویض آن نیازمند دانش تخصصی است.

اگر از میزان حافظه آیفون خود راضی نیستید می‌توانید حافظه گوشی را ارتقا دهید. ارتقا هارد آیفون 11هیچ مشکلی را برای گوشی شما به وجود نمی آورد. زمانی‌که آیفونتان را برای تعمیر و یا ارتقا حافظه به مجموعه ما می‌سپارید در ابتدا گوشی عیب یابی می‌شود. هارد از روی آیفون برداشته می‌شود و تمامی اطلاعات شما از جمله سریال موبایل، IMEI، سایر اطللاعات شخصی بر روی هارد جدید رایت می‌شود. با اینکار شما هنوز هم مالک گوشی با همان شماره سریال هستید و حافظه بیشتری را در اختیار دارید.

تعمیر هارد آیفون 11:

1.      تعویض هارد آیفون iphone 11 – ارتقاء حافظه آیفون 11

2.      تعویض هارد آیفون iphone 11 pro – ارتقاء حافظه آیفون 11 پرو

3.      تعویض هارد آیفون iphone 11 pro max – ارتقاء حافظه آیفون 11 پرو مکس

تعویض هارد آیفون X و ارتقاء حافظه آیفون X

هارد آیفون ایکس

هم اکنون می توانید تعویض و ارتفای هارد خود را به ما بسپارید. برای این کار کافیست دکمه زیر را کلیک نمایید.

0
مشتری رضایتمند از تعمیر