نمایش دادن همه 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy J8 با وزن 177 گرم و ابعاد 159.2 * 75.7 * 8.2در سال 2018 وارد بازار شده است. فریم و بدنه این گوشی از جنس پلاستیک می باشد و می توانید در این گوشی از دو سیم کارت استفاده نمایید. نمایشگر این گوشی که 75.8 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است و مساحت آن برابر با 91.4 سانتی متر مربع می باشد. نمایشگر از نوع Super AMOLED می باشد و در اندازه 6.0 اینچ ساخته شده است. تصاویر را با نسبت 18.5 به 9 و با رزولوشن 720 * 1480 پیکسل در این نمایشگر ملاحظه نمایید. برای نمایشگر از گوریلاگلس نیز استفاده شده است اما اطلاعاتی از ورژن آن در دسترس نمی باشد. این گوشی با دو ظرفیت 32 و 64 گیگا بایتی ارائه شده است.

باتری گوشی سامسونگ گلکسی J8 از نوع لیتیوم یونی می باشد و با ظرفیت 3500 میلی امپر ساعت امکان مکالمه تا 23 ساعت را برای شما فراهم می کند. همچنین می توانید تا 112 ساعت به راحتی موزیک گوش کنید. این گوشی یه صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید 8.0 وارد بازار شده است و قابل ارتقاء تا اندروید 9.0 است. این گوشی با تراشه اصلی Qualcomm SDM450 Snapdragon 450 با معماری 14 نانومتری و پرادازنده مرکزی Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53 به راحتی اطلاعات را پردازش می کند. برای گرافیک این گوشی نیز از Adreno 506 استفاده شده است. دوربین ها از قسمت های دیگری می باشد که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. دوربین اصلی این گوشی از دو دوربین با کیفیت های  16 و 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی با کیفیت 16 مگاپیکسل در ثبت عکس ها و فیلم برداری به کمک شما می آیند.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی جی8

تعویض قطعات گوشی ساموسنگ J8  نیاز به مهارت و ابزارآلاتی دقیق دارد و در صورت آسیب باید تعمیر آن را به افرادی مجرب و ماهر بسپارید. در صورت عدم مهارت تعمیر کار ممکن است نه تنها گوشی به درستی تعمیر نشود بلکه در حین تعمیر به دیگر قطعات نیز آسیب وارد شود. در مرکز تعمیرات 118 ما از بهترین تعمیرکاران دعوت به همکاری کرده‌ایم و تعمیر گوشی شما را در کمترین زمان و بالاترین دقت انجام خواهیم داد. برای تعمیر از قطعات اورجینال گوشی گلکسی J8 نیز استفاده خواهیم کرد. این مرکز به بهترین ابزارهای جهان که دارای استانداردهای جهانی می‌باشد استفاده می‌شود که به همین دلیل تعمیر با دقت بالا و سرعت بالایی انجام می‌شود. عزیزان شهرستانی و یا کسانی که امکان مراجعه به مرکز را ندارند نیز می‌توانند توسط پیک گوشی خود را برای ما ارسال کرده تا پس از بررسی و هماهنگی نهایی تعمیر شود.

خرید قطعات گوشی Samsung J8

بسیاری از تعمیرکاران برای تعمیر گوشی سامسونگ گلکسیJ8 از قطعات اورجینال استفاده می کنند ولی خرید قطعات اورجینال بسیار دشوار شده است. دلیل این امر وجود قطعات فیک می باشد که متاسفانه شباهت بسیاری به قطعات اورجینال دارند و بسیاری از مراکز این قطعات را به عنوان قطعات اصلی به فروش می رسانند. برای جلوگیری از این امر باید از مرکزی معتبر خرید خود را انجام دهید. می توانید خرید قطعات گوشی گلکسی J8 را از مرکز تعمیرات 118 انجام دهید. در این مرکز قطعات اورجینال با ضمانت و فاکتور معتبر سربرگدار به فروش می رسد به همین دلیل می توانید از کیفیت آن اطمینان داشته باشید. در این مرکز قطعات به صورت مستقیم به فروش می رسد که این امر دلیل پایین بودن قیمت قطعات گوشی سامسونگ J8 می باشد.