هیچ محصولی یافت نشد.

در اکتبر سال 2018 کمپانی ایسوس اسمارت فون جدید خود را با عنوان گوشی ایسوس ZenFone Lite L1 در سری زنفون با پوششی از شیشه و پلاستیک معرفی کرد. استفاده از جنس پلاستیک در ساخت درب پشت و فریم این گوشی منجر به وزن سبک 140 گرمی گوشی با ابعاد 147.3 x 71.8 x 8.2 میلی متری شده است. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون لایت L1 با اندازه‌ی 5.45 اینچی به میزان 72 درصد از قاب جلوی گوشی را در برگرفته است. این نمایشگر تصاویر را با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 295 پیکسل بر اینچ نمایش می دهد. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی بالا و وضوح بالا نمایش می‌دهد. این دستگاه همچنین دارای پلتفرم سیستم عامل اندروید 8.0 ٬ تراشه کوالکام MSM8937 اسنپدراگون 430 و پردازنده هشت هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی و 2 گیگ رم می‌باشد. حافظه‌ی داخلی این گوشی به طور پیش فرض دارای ظرفیت 16 گیگابایتی است همراه با 2 گیگ رم می‌باشد. کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت داخلی دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون لایت L1 دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی است که دارای دیافراگم f/2.0 می باشد. این دوربین برای کاربران امکان عکاسی در محیط های کم نور و تاریک را نیز با کمک فلش LED نیز فراهم کرده است و همچنین تصاویری را در حالت پانوراما و HDR به ثبت می رساند. کاربران با استفاده از این دوربین قادر به ضبط ویدسوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه هستند. دوربین جلو این گوشی نیز دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. باتری گوشی ایسوس زنفون لایت L1 با ظرفیت 3000 میلی آمپری انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین می سازد. این باتری از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است و در صورت خرابی کاربران امکان تعویض این باتری را نخواهند داشت و می بایست به تعمیرکاران موبایل مراجعه نمایند.

تعمیر گوشی ایسوس ZenFone Lite L1

قطعات گوشی‌های هوشمند به دلیل الکترونیکی بودنشان در اکثر مواقع به دلایل شایعی همانند ضربه و آبخوردگی دچار آسیب می‌شوند و کاربران جهت رفع خرابی دستگاه خود لازم است به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیر گوشی ایسوس زنفون لایت L1 و سایر قطعات گوشی‌های هوشمند در مرکز تعمیرات 118 زیر نظر تعمیرکاران خبره و ماهر صورت می‌پذیرد. استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعمیر قطعات معیوب یکی از پارامترهای مهمی است که تعمیرکاران لازم است بدان توجه نمایند. خوشبختانه در این مرکز تمامی قطعات و ابزارآلات جهت تعمیر و یا تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون لایت L1 استفاده می‌گردد لذا کاربران می‌توانند با اطمینان کامل دستگاه خود را به تعمیرکاران این مجموعه بسپارند.

خرید قطعات گوشی ایسوس ZenFone Lite L1

مرکز تعمیرات موبایل 118 یکی از مراکزی است که در زمینه تعمیرو فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند مانند قطعات گوشی ایسوس ZenFone Lite L1 فعالیت دارد. این مرکز دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و مفتخر است تا با چندین سال سابقه و با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی ایسوس ZenFone Lite L1 را دارند می‌توانند به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد. قطعات و ابزارآلات در این مجموعه به صورت اورجینال به فروش می‌رسد بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید خرید نمایید و از فاکتور خرید به همراه گارانتی محصولات بهره مند گردید. به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی ایسوس ZenFone Lite L1 با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.