نمایش 1–8 از 178 نتیجه

نمایش 9 24 36

موتور ویبره که در اصل به نام VIBRATION با تلفظ ویبراشن می باشد، یکی از قطعاتی است که امروزه در هر گوشی دیده می شود. موتور ویبره ای که امروزه در گوشی ها به کار برده می شود و قدرت سابق را ندارد اما هنوز جایگاه خود را در بین اسمارتفون ها حفظ کرده است. ویبره در حقیقت یک موتور DC در ابعاد کوچک می باشد که در گوشی های موبایل جاسازی شده است. ابعاد این قطعه برابر 4 میلی متر عرض، 10 الی 15 میلی متر طول است. صدایی که به هنگام ویبره رفتن گوشی شنیده می شود بر اثر چرخیدن همین موتور به وجود می آید. لرزشی که ایجاد می شود نیز از وجود استوانه ی نامتقارنی است که بر اثر جابجایی وزن شروع به لرزش می کند.

موتور ویبره های نسل جدید

البته این مدل موتور ویبره ی گوشی که به معرفی ان پرداختیم بسیار قدیمی شده است و در گوشی های جدید چون قطر باریکی دارند از از مدل سکه ای ویبره استفاده می شود. طرز کار این موتور ویبره ها عوض شده است و موتور ویبره بر اساس مدار کومو تاتور، میدان مغناطیسی و قطب های شمال و جنوب آهن ربا کار می کند. مدار کوموتاتور به کار رفته در موتور ویبره های جدید، جهت میدان مغناطیسی را تغییر می دهند و موجب حرکت موتور می شوند. وزنه ای که در وسط جریان گریز از مرکز را ایجاد کرده و ویبره ایجاد می شود.

در خیلی از مکان هایی که دوست ندارید صدایی از گوشی شما پخش شود و اما می خواهید از اعلان های گوشی خود با خبر باشید، ویبره ی گوشی به شما کمک می کند. همزمان با زنگ خوردن گوشی، آن قطعه شروع به لرزش می کند. موتور ویبره موبایل باعث لرزش گوشی می شود و کاربر را مطلع می کند. این قطعه ی پر کاربرد به دلایل سخت افزاری و نرم افزاری ممکن است آسیب ببیند و کارکرد قبلی را نداشته باشد. در صورتی که مشکل نرم افزاری باشد و با ریست کردن تنظیمات و دوباره تنظیم کردن ویبره این مشکل حل می شود. اما اگر مشکل سخت افزاری باشد، حتما باید موتور ویبره تعویض شود. با تعویض موتور ویبره موبایل کیفیت سابق دستگاه شما بازگردانده می شود و شما می توانید مانند سابق از دستگاه خود استفاده کنید.

تعمیر موتور ویبره موبایل

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعویض موتور ویبره گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است موتور ویبره موبایل قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید موتور ویبره موبایل

امکان خرید موتور ویبره گوشی به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت موتور ویبره گوشی روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • اگر قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.