نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

موتورولا از گوشی One Hyper در دسامبر 2019 رو نمایی کرده است. این اولین باری است که این شرکت از دوربین بالا جهنده استفاده می کند. قطر تاچ و ال سی دی گوشی موتورولا One Hyper حدود 6.5 اینچ و دارای رزولوشن +FHD می باشد. در این گوشی از پنل IPS LCD با نسبت تصویر 19 به 9 به کار برده شده است. در این گوشی حسگر اثر انگشت به قسمت پشتی دستگاه منتقل شده است. دوربین سلفی در این گوشی به صورت یک ماژول بالا جهنده طراحی شده است و در صورت عکس گرفتن به صورت سلفی به آرامی بالا می آید. با کمک این دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی این گوشی شما می توانید تصاویر با کیفیتی با نور کم را ثبت کنید.

وظیفه ی مهیا کردن قدرت پردازشی گوشی وان هایپر بر عهده ی تراشه اسنپدراگون 675 می باشد که از این تراشه قبلا در مدل‌های Mote Z4 و Zoom استفاده شده بود. حافظه ی این گوشی 128 گیگابایت و از رم 4 گیگابایتی استفاده می کند. وان هایپر با اندروید 10 به بازار معرفی شده است و همچنین درگاه سیم کارت و حافظه ی جانبی یکپارچه شده اند و شما می توانید حاظه ی گوشی خود را تا 1 ترابایت افزایش دهید. انرژی مورد نیاز این گوشی قدرتمند را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر تامین می کند. باتری موتورولا One Hyper با استفاده از فست شارژ 27 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما را در طول روز همراهی می کند.

تعمیر گوشی موتورولا One Hyper

گوشی های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می توانید تعمیر گوشی موتورولا One Hyper را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می گیرد و هزینه ی تعمیر موتورولا One Hyper به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی One Hyper موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی موتورولا وان هایپر

مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است. ما در مجموعه ی فروشگاهی تعمیرات 118 دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات اورجینال گوشی هستیم و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی One Hyper را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال سریع آن اقدام می کنند. قیمت قطعات گوشی موتورولا One Hyper در این مجموعه بسیار مقرون به صرفه از مراکز دیگر است و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد.