تعمیر تخصصی گوشی جی پلاس

همه ما در تعامل با گوشی‌های هوشمند هستیم. این تعامل گاهی باعث بروز رخدادهایی مانند: آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی، خرابی باتری، از کار افتادگی اسپیکر گوشی و … می‌شود. در این جا درباره گوشی‌ای حرف می‌زنیم که در ایران تولید می‌شود و از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است. تعمیر گوشی جی پلاس نیازمند دانش تخصصی و مهارت فنی می‌­باشد. قطعات این گوشی ایرانی از کشورهای دیگر وارد شده و توسط برند گلدیران مونتاژ می‌­شوند. در صورتی که گوشی تان با علائمی مانند: تورم باتری، ترک خوردگی نمایشگر، خرابی تاچ و ال سی دی و … همراه شده است، نگران نباشید، در مرکز تعمیرات 118 تکنسین‌‌های ماهر و مجربی هستند که می‌­توانند تعمیر گوشی +G را با کمترین درصد خطا انجام دهند. پس از تعمیر، کارایی قبلی گوشی‌­تان برمی­‌گردد. تعویض قطعات با نمونه­‌های اصل و اورجینال انجام می‌­شود. توجه داشته باشید قطعات کپی کیفیت پایینی دارند و به دیگر سخت­‌افزار گوشی آسیب وارد می­‌کنند. تعویض قطعات گوشی‌تان را به هر مجموعه‌ای نسپارید. مجموعه تعمیرات 118 همیشه از قطعات با کیفیت استفاده می‌‌کند. همچنین تعمیرات شامل گارانتی معتبر فروشگاه و مهلت تست خواهد بود. اگر برای شما مدت زمان تعمیر، کیفیت و قیمت ملاک است، به جای خوبی آمدید! تعمیر گوشی جی پلاس در کوتاه ترین زمان به دست تعمیرکاران ما انجام خواهد شد. با خیالی راحت دستگاه خود را فرستاده و فرآیند تعمیر یا تعویض قطعات جی پلاس را تسهیل نمایید.

تعمیر تخصصی گوشی G+

گوشی‌های هوشمند از قطعات ظریف و حساس تشکیل شده اند، به همین علت اگر دستگاه شما خراب شود، به راحتی نمی‌توان نتیجه گرفت مشکل به وجود آمده از کدام بخش نشأت گرفته است. در این زمان، نقش یک تعمیرکار مختصص پر رنگ می‌شود. این تعمیرکار بصورت تخصصی گوشی شما را عیب یابی می‌کند و مشکل را می‌تواند بر طرف کند. تعمیر تخصصی گوشی G+ شما در مرکز ما توسط این تعمیرکاران انجام می‌شود. در ادامه به بررسی انواع آسیب دیدگی گوشی جی پلاس می‌پردازیم.

تعمیر سخت افزار گوشی جی پلاس

آسیب‌­دیدگی سخت‌­افزار گوشی قابل جبران است اما هزینه زیادی می‌برد به این دلیل که نیازمند با تعویض قطعه همراه هستیم. امکان تعویض برخی از قطعات گوشی وجود دارد و مجدد می‌توانید از گوشی خود استفاده کنید. تعمیر قطعات گوشی +G در این مرکز به دست تعمیرکاران مجرب انجام می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات اورجینال گوشی موجود است. به همین دلیل تعمیر گوشی با بهترین کیفیت انجام می‌شود. قطعات گوشی به دلیل بی‌دقتی‌­های کاربر آسیب می­‌بینند، مانند شکستگی ال سی دی و یا آب خوردگی گوشی، که از شایع ترین خرابی­‌های گوشی به شمار می‌­رود. اما می‌توانید با استفاده صحیح از گوشی، از آسیب دیدگی گوشی جلوگیری کنید.

تعمیر نرم افزاری گوشی G plus

این نوع تعمیرات بیشتر با مشکلات سیستم عامل سر و کار دارد و تفاوت بسیار زیادی با مشکلات سخت افزاری دارد. می توان گفت مشکلات نرم افزاری گوشی اگر به خوبی بر طرف نشوند باعث مختل شدن سخت افزار خواهند شد. پس اشکالات نرم افزاری زمینه ساز مشکلات سخت افزاری هستند. کندی گوشی مهم ترین علامت هشدار دهنده اختلالات نرم افزاری است. تعمیر نرم افزاری بسته به نوع ایراد، هزینه کم تری را نسبت به تعمیرات سخت افزاری دارد. در صورتی که با هنگ کردن مداوم گوشی خود رنج می‌برید، آن را بهتر است فوراً به یک متخصص نشان داده تا ایراد رفع شود. آگاه باشید اگر در تعمیر نرم افزاری دستگاه خود سهل انگاری کنید، محتمل است سخت افزار گوشی هم درگیر شود. شما بمانید و کلی درد سر! به جای پرداخت یک تعمیر، هزینه دو تعمیر را متقبل شوید.

 

تعمیرات تخصصی گوشی ایسوس

چرا تعمیرات 118؟

حتماً با بازار آشفته گوشی‌های هوشمند آشنا هستید. دیگر فرقی میان موبایل‌های میان رده و پرچم دار نیست. آن‌ها  بر اساس تورم، انقدر گران شده‌اند که یک گوشی با کم ترین میزان مشخصات در بازار فعلی قیمت باور نکردنی دارد. این اتفاقات شرایط را طوری رقم زده که هر مرکزی حاضر به تعمیر اکثر گوشی‌های هوشمند نیست. قیمت بالای قطعات، موقعیت را برای سود جویان فراهم کرده تا قطعات تقلبی را به جای قطعات اصلی بفروشند. در این حالت، نمی‌توان به همین راحتی تعمیر گوشی را به هر مرکزی سپرد. اما شما خوشبختانه به جای خوبی آمده اید! مجموعه تعمیرات 118 بهترین مرکز تعمیرات گوشی و دستگاه‌های هوشند در ایران است. کارشناسان خبره، متخصصین و استاید بزرگ کشور در این مرکز حضور دارند و هدف مجموعه را روز به روز نزدیک تر می‌کنند. غایت و هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز است. خدمات ما در این مرکز جهت رفاه حال شما صورت گرفته است. امکان مهلت تست، پیک رایگان جهت ارسال و تحویل گوشی، ارائه بهترین ضمانت نامه و … کم ترین خدمتی است که این مرکز در حق شما عزیزان می‌کند. تعمیر گوشی شما با هر مشکلی که دارد به سادگی زیر نظر تعمیرکاران در کم تر دو روز انجام می‌شود. پس نگران چیزی نباشید. ما هوای تان را همه جوره داریم. کافی است گوشی خود را برای ما ارسال کرده و از خدمات ما بهره مند شوید. عزیزانی که ساکن شهر تهران نیستند می‌توانند با استفاده از پست پیشتاز یا تیپاکس، گوشی خود را به جهت تعمیر برای ما ارسال نمایند. خرید قطعات هم به همین روال صورت می‌گیرد. در هر مکانی که باشید با ثبت سفارش خود، مرسوله خود را در کوتاه ترین زمان دریافت خواهید کرد. 

آسیب‌­دیدگی­‌های رایج سخت افزار موبایل جی پلاس

این نوع تعمیرات بیشتر به تعویض قطعات درونی دستگاه ارتباط دارد. برای مثال اگر باتری گوشی تان خراب شده یا تاچ و ال سی دی دستگاه شکسته است زیر مجموعه تعمیرات سخت افزاری قرار می‌گیرد. بر حسب تجربه این تعمیرات با هزینه‌های بیشتری همراه است به این خاطر که قطعات جدید خریداری و با جای آن قطعه معیوب جایگذاری می‌شود. پس اگر به مرکزی مراجعه کردید، تعمیرکار تاکید کرد مشکل از سخت افزار گوشی تان است. سریع ذهنتان را معطوف به قطعات درونی موبایل کنید. معمولاً تعمیراتی که به رفع مشکلات سخت افزاری می‌پردازد، بیش تر زمان صرف پیدا کردن و بررسی قطعه آسیب دیده می‌شود. به همین علت، تخصص و با سابقه بودن تعمیرکار تاثیر بسیاری در کاهش مدت زمان تعمیر خواهد داشت. اگر می‌خواهید بدانید چه تعمیراتی زیر دسته مشکلات سخت افزاری گوشی جی پلاس قرار می‌گیرد، با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین آسیب دیدگی‌های سخت افزاری، “شکستگی تاچ و ال سی دی” است. نمایشگرهای گوشی بسیار حساس و شکننده هستند. با برخورد کوچکترین ضربه نمایشگر گوشی ترک برمی­‌دارد. در بیشتر مواقع گوشی از دست روی زمین می‌‌افتد. زمانی‌ که گوشی را از روی زمین برمی‌­داریم با صحنه بدی مواجه می‌­شویم. روی نمایشگر گوشی ترک‌­هایی مانند تار عنکبوت دیده می­‌شود. صفحه نمایشگر گوشی روشن می‌شود و این ترک‌­ها چشم‌­تان را آزار می‌­دهد. اگر شدت ضربه بیشتر باشد، ممکن است روی نمایشگر لکه‌­های تیره ببینید. در ابتدا این لکه‌­ها بسیار کوچکتر هستند اما با گذشت زمان بزرگتر می‌­شوند. به جایی می­‌رسد که در نمایشگر گوشی چیزی نتوانید ببینید. خوشبختانه امکان تعویض تاچ و ال سی دی گوشی جی پلاس وجود دارد. تعمیر نمایشگر در این مجموعه با به کارگیری از جدیدترین دستگاه­‌های تعویض ال سی دی انجام می‌­شود. نکاتی در این قسمت در این قسمت برای جمع آوری کرده ایم که با رعایت آن‌ها  گوشی خود را می‌توانید در برابر آسیب دیدگی‌های تاچ و ال سی دی مصون نگه دارید.

  1. استفاده از محافظ‌های صفحه نمایش

امروزه برندهای گوشی برای حفاظت از نمایشگر، یک شیشه شفاف به روی آن قرار می‌دهند. اما راه بهتر این است که یک لایه محافظ دیگر هم گوشی شما داشته باشد. به این علت که گلس دستگاه اگر شکسته شود، هزینه زیادی باید پرداخت کرد. اما اگر از محافظ صفحه نمایش موجود در دستگاه استفاده کنید، اگر هم خراب شد نگران هزینه آن نیستید و به راحتی بر روی ال سی دی نصب خواهند شد.

        2. عدم قرار دادن گوشی در معرض ضرب خوردگی

گوشی خود را هنگام قدم زدن، در دست نگیرید، چون امکان دارد با یک بی دقتی دستگاه از دست تان رها شده و روی زمین بیوفتد. این اتفاق سبب آسیب دیدگی شدید گوشی شما خواهد شد. شکستگی بدنه، ترک برداشتن تاچ و ال سی دی و … نتیجه این اتفاقات است.

          3. استفاده از کاور مناسب

با استفاده از کاور با کیفیت مناسب می‌توانید گوشی خود را در برابر انواع آسیب دیدگی‌ها حفظ کنید.

آب خوردگی گوشی، بلایی است که در بیشتر مواقع باعث خرابی شدید دستگاه می‌شود. اما این بدان معنا نیست که دیگر بعد از این اتفاق باید با گوشی خود خداحافظی کنید. هر مشکلی راه حلی دارد! کلید حل مشکل به دست یک متخصص ماهر است. اگر می‌خواهید در کم ترین زمان اقدام به تعمیر گوشی جی پلاس آب خورده تان کنید. همین حالا با ما در تماس باشید. یک توصیه خیلی مهم، اگر موبایل تان در آب افتاد، فوراً آن را از آب خارج کرده و خاموش کنید. یک لحظه ام غفلت نکنید! روشن ماندن دستگاه، روزنه امید تعمیر گوشی را کور می‌کند.

میزان شارژدهی باتری موبایل +G بر اساس نوع باتری، میزان ظرفیت باتری، نوع سخت‌­افزار و اندازه نمایشگر حساب می‌­شود. طول عمر مفید باتری گوشی به طور میانگین 18 ماه است و پس از آن با تکرار هر سیکل شارژ از میزان ظرفیت باتری کم می­‌شود. استفاده از شارژرهای غیر اصل و کپی به باتری فشار زیادی وارد می­‌کنند. در طولانی مدت موجب آسیب دیدگی باتری و دیگر قطعات گوشی می­‌شوند. اما طول عمر باتری به نحوه استفاده شما از گوشی نیز بستگی دارد. شارژهای پی در پی باتری موجب کم شدن عمر باتری می­‌شود. اکثر کاربران زمانی­‌ که گوشی را به شارژ می‌­زنند منتظر می­‌مانند تا باتری فول شارژ شود، اما این باور غلط است، زیرا هنگام فول شارژ شدن به باتری فشار زیادی وارد می‌­شود. شارژ باتری را بین 20 تا 90 درصد نگه دارید تا بتوانید از عمر مفید باتری گوشی استفاده کنید.

امکان تعویض بعضی از باتری­‌ها به دست کاربر وجود دارد. اما باتری گوشی­‌های جدید اغلب به صورت داخلی هستند و کاربر نمی‌­تواند تعویض را انجام دهد. تعویض این نوع باتری­‌ها فقط به دست تعمیرکار قابل انجام است. انجام این کار به وسیله مدرن ترین تجهیزات در مرکز ما صورت می‌گیرد. اگر باتری گوشی جی پلاس تان با ضعف کارایی همراه است. دستگاه را جهت تعویض باتری به ما از طریق پست رایگان تحویل داده تا در کم تر از دو روز این عمل را انجام دهیم.

به طور کلی با گذشت زمان، گوشی‌ها با مشکلات متعددی رو به رو می‌شوند. یکی از این مشکلات، خاموش شدن ناگهانی آن است. این مشکل می‌تواند بر اثر خرابی باتری باشد یا آسیب دیدگی هارد. به ندرت پیش می‌آید به طور خود به خود، دستگاه با خاموشی بی دلیل مواجه شود اما باید این حالت را هم در نظر گرفت که می تواند این ایراد ناشی از خرابی آیسی‌های مدار شارژ باشد. در کل فقط یک متخصص حرفه‌ای می‌تواند پس از عیب یابی، عامل خاموشی را پیدا کند. اگر گوشی جی پلاس شما مشکل خاموشی مکرر داشت، می‌توانید تعمیر گوشی خاموش شده جی پلاس خود را به ما بسپارید.

 

یک ایراد دیگر در موبایل‌های هوشمند، عدم آنتن دهی مناسب است. گاهی برای‌تان رخ داده است که می‌خواهید تماسی برقرار کنید اما به در بسته می‌خوردید. تکرار این مشکل نشان دهنده خرابی آنتن گوشی است. تعمیر آنتن جی پلاس نیازمند تخصص و تجهیزات مناسب می‌باشد. همه این کارها در مجموعه ما انجام می‌گیرد. برای مشاوره با ما در تماس باشید.

اسپیکرها کارایی بسیار زیادی برای ما کاربران دارند. به طور روزمره همواره در حال پخش صدا هستند و مستعد آسیب دیدگی می‌باشند. به طور کلی در گوشی‌های هوشمند، دو نوع اسپیکر مکالمه و بلندگو تعبیه شده است. در صورتی که هنگام پخش موزیک، فیلم و … صدای خروجی با خش همراه بود، گوشی دچار مشکل خرابی اسپیکر بلندگو شده است. همچنین اگر دیدید ویس‌های ارسالی یا تماس‌های تان فاقد صدا بود این مشکل به دلیل آسیب دیدگی میکروفون مکالمه است. برای رهایی از این مشکلات باید اسپیکرهای آسیب دیده را تعویض نمایید.

حتماً می‌دانید که هارد اهمیت بسیار زیادی برای گوشی دارد و آسیب دیدگی آن به نوعی باعث بروز مشکلاتی مانند: هنگ کردن، خاموشی گوشی و حذف IMEI و … خواهد شد. حافظه داخلی یا هارد پروگرم شده، قطعه حیاتی و ضروری برای گوشی شما است که مهم ترین وظیفه آن، ذخیره کردن اطلاعات می‌باشد. این قطعه بخاطر حساسیتی که دارد همیشه در کمین آسیب دیدگی‌ها  می‌باشد. برای پیشگیری از این ایرادات و خرابی‌های احتمالی، از یک سری اعمال خودداری کنید. این کارها عبارت اند از:

  • خالی نگه داشتن فضای گوشی

پر بودن فضای کاربری گوشی را کند می‌کند. سعی کنید فضای مطلوبی را در اختیار دستگاه قرار دهید تا به راحتی بتواند اطلاعات را پردازش نماید.

  • عدم استفاده از شارژرهای تقلبی

شارژرهای فیک مشکلات عمده‌ای برای گوشی تان رقم خواهند زد. خرابی باتری و آسیب دیدگی هارد بخش کوچک استفاده از شارژرهای بی کیفیت است. همیشه از کابل و آداپتور برند خود گوشی استفاده کنید تا این مشکلات پدیدار نشوند

  • عدم ریست کردن دستگاه وقتی در حال شارژ است

از عمل ریست وقتی گوشی تان شارژ کمی دارد و در به برق متصل است پرهیز نمایید. هارد دستگاه هنگام شارژ در حالت پایداری قرار ندارد. عمل ریست باعث شوک به آن شده و احتمال دارد با خرابی رو به رو شود

  • پاک کردن برنامه‌های مخرب

نصب برنامه‌های جعلی و غیر مفید از منابع غیر معتبر می‌تواند زمینه ساز ورود ویروس یا تروجان به گوشی شود. همچنین از عملکرد هارد می‌کاهند و موجب هنگ کردن‌های طولانی مدت دستگاه می‌شوند. با حذف کردن برنامه‌های مخرب به کمک اپلیکیشن ccleaner از بروز این علائم جلوگیری کنید.

از موارد بالا را همواره پیروی کنید تا کارایی هارد گوشی تان مختل نشود اما اگر مشکل حادی مشاهده کردید می‌توانید تعمیر و تعویض هارد پروگرم شده جی پلاس را بر عهده ما بگذارید.

تعمیر نرم افزار گوشی جی پلاس

تعمیر موبایل جی پلاس در مجموعه تعمیرات 118 شامل بخش نرم‌­افزاری نیز می‌­شود. گاهی با ریست­‌کردن، مشکل گوشی حل می­‌شود. اما برخی از مشکلات نرم‌­افزاری گوشی به دست کاربر حل نمی‌­شود و نیاز به تخصص دارد. مشکلات نرم­‌افزاری گوشی بسیار زیاد و متنوع هستند. برای حل این مشکل می‌­توانید به مرکز تعمیرات مراجعه کنید. تعمیرکاران ما می­‌توانند ایرادات نرم­‌افزاری گوشی شما را برطرف کنند. مشکلات هنگ کردن و عدم فرآیند بوت کردن ایرادات نرم‌­افزاری گوشی به شمار می‌روند.

قطعا روزی رسیده است که گوشی ما با کندی عملکرد مواجه شده باشد. این کندی یا هنگی گوشی به مرور باعث آسیب دیدگی به دیگر قطعات می‌شود. پر بودن حافظه داخلی، نصب برنامه‌های ویروسی و مخرب و … باعث بروز چنین مشکلی می‌شود.

رجیستر طرحی بر مبنای جلوگیری از ورود غیر قانونی گوشی‌های هوشمند در بازار بود. این طرح از سال 96 برای حمایت از وارد کنندگان شکل گرفت و ادامه دارد. هنگام خرید موبایل، قطعه کد رجیستری را باید فعال نمایید تا بتوانید از دستگاه خود استفاده نمایید. اگر کد IMEI را بعد از خرید گوشی خود فعال نکنید، پس از طی چند ماه باید از دستگاه خود خدافظی کنید.

فرآیند روشن شدن گوشی شما را بوت می‌گویند. بوت نشدن موبایل هنگامی اتفاق می‌افتد که زمان روشن شدن و بالا آمدن موبایل، صفحه لوگو  رد نشده و بر روی آن ثابت می‌ماند. در چنین شرایطی از دست شما کاری ساخته نیست، گوشی باید با دستگاه مخصوص عیب یابی شود. اگر بوت گوشی جی پلاس شما مشکل دارد، ما در کم تر از دو ساعت این ایراد را رفع خواهیم کرد.