نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

اچ تی سی از گوشی های میان رده ی خود با نام U20 5G و Desire 20 Pro  در ژوئن سال 2020 رونمایی کرد. در قسمت جلویی گوشی Desire 20 Pro پنل لمسی خازنی IPS LCD با قطر 6.5 اینچ قرار گرفته است. این نمایشگرها زاویه دید خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهند و همچنین هزینه ی ساخت پایینی دارند به همین دلیل بسیار مورد توجه سازندگان تعمیر موبایل قرار گرفته اند. مساحت تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro حدود 103 سانتی متر مربع است و 83 درصد قسمت جلویی دستگاه را پوشانده است. دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی داخل یک حفره ی کوچک در بالای ال سی دی جای گرفته است. این دوربین از دریچه دیافراگم f/2.0 و لنز واید بهره می برد.

پنل پشتی دستگاه میزبان دوربین 4 گانه و سنسور اثر انگشت می باشد. دوربین اصلی اچ تی سی Desire 20 Pro از لنز 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می برد. دوربین های دیگر نیز با سنسور های 8 و دو دوربین 2 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار گرفته اند. با استفاده از این دوربین می توانید با کیفیت 4K حدود 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنید. حسگر اثر انگشت نیز که در مرکز درب پشت قرار گرفته از سرعت بالایی برخوردار است. انرژی مورد نیاز دستگاه را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر تامین می کند. باتری گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro با استفاده از فست شارژ 15 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و کاربر را تا دو روز استفاده ی نیمه سنگین همراهی می کند.

سیستم عامل اندروید 10 روی این گوشی نصب شده است. پردازنده مرکزی دستگاه را چیپست Qualcomm SM6125 Snapdragon 665 تشکیل می دهد که از 8 هسته شامل چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Kryo 260 Gold و چهار هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Kryo 260 Silver تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی دستگاه بر عهده ی پردازنده آدرنو 610 می باشد که بر روی تراشه مرکزی قرار گرفته است. این گوشی در یک نسخه با رم و حافظه داخلی 6 و 128 گیگابایت و در رنگ های مشکی و آبی به بازار معرفی شده است.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro و دیگر دستگاه های دیجیتالی در این مجموعه به دست تکنسین مجرب و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز انجام می شود. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro قابل تعمیر و یا تعویض هستند و با تعمیر دستگاه می توانیم کیفیت سابق دستگاه شما را بازگردانیم.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro

امکان خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro به صورت حضوری، اینترنتی و یا تماس تلفنی وجود دارد. شما در هر شهری که هستید می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه روز ثبت کنید. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 20 Pro روی سایت وارد نشده است با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید.

  • در صورتی که قطعه ی مورد نظر روی سایت موجود نیست، با همکاران ما تماس بگیرید تا در صورت موجودی در انبار ارسال شود.