نمایش دادن همه 3 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2015 گوشی ایسوس Zenfone Go با ابعاد 144.5 x 71 x 10 میلی متر و وزن 135 گرم توسط کمپانی ایسوس معرفی شد. بدنه‌ی این گوشی از ساختار شیشه و پلاستیک می‌باشد که پنل جلوی دستگاه از نوع شیشه و پنل پشت آن از پلاستیک می‌باشد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون گو با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 67 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش داده می‌شوند. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این گوشی در دو نسخه‌ی 8 گیگابایتی با 2 گیگ رم و 16 گیگابایتی با 2 گیک رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون گو دارای یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.0 می‌باشد که تصاویر نسبتا خوبی را برای کاربران فراهم می کند. این دوربین به لطف فلش LED به کاربران امکان عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک را نیز می‌دهد. کاربران با استفاده از این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه خواهند بود. دوربین سلفی این گوشی تنها با لنز 2 مگاپیکسلی قادر به ثبت تصاویر می‌باشد. باتری گوشی ایسوس زنفون گو از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است و با ظرفیت 2070 میلی آمپر انرزی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Go

قطعات گوشی ایسوس Zenfone Go بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی ایسوس Zenfone Go و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی ایسوس Zenfone Go در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone Go

تعمیرکاران تعمیرات موبایل برای تعمیر دستگاه‌های هوشمند کاربران نیاز به خرید قطعات دارند لذا لازم است جهت خرید به مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایید. تعمیرکاران با خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون گو به صورت اورجینال می‌توانند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. مرکز تعمیرات 118 مفتخر است تا با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به کاربران ارائه می‌دهند. مشتریان عزیز می‌توانند قطعات مورد نیاز خود را به صورت حضوری و یا از طریق سایت این مجموعه سفارش دهند تا از قطعات اورجینال همراه با گارانتی معتبر بهره‌مند گردند. قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون گو در سایت این مرکز درج نشده است و لازم است جهت اطلاع از قیمت قطعات مورد نظر با کارشناسان واحد فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.