نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

در فوریه سال 2016 کمپانی تایوانی HTC گوشی میان رده خود را با نام گوشی اچ تی سی Desire 530 در دو رنگ سفید و مشکی رونمایی کرد. این دستگاه با وزن 140 گرم و ابعاد 146.9 x 70.9 x 8.3 میلی‌متر از اندازه‌ای متوسط برخوردار است. از مشخصات فنی این گوشی می‎‌توان به نمایشگر 5 اینچی، سیستم عامل اندروید 6.0، تراشه کوالکام MSM8909 اسنپدراگون 210، پردازنده چهار هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی و رم 1.5 گیگابایتی اشاره کرد. ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 530 به طور تقریبی 66 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگر تصاویر را با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 294 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. این نمایشگر با بهره گیری از فناوری Super LCD ساخته شده است که تصاویر و متون را با کیفیت خوبی نمایش می‌دهد. حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته شده برای این گوشی دارای میزان ظرفیت 16 گیگابایت است که می‌توان این میزان را با استفاده از کارت حافظه افزایش داد.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 530 مجهز به یک لنز 8 مگاپیکسلی با بازشوندگی دیافراگم f/2.4 می‌باشد. این دوربین به کاربران امکان عکاسی در حالت پانوراما و HDR را فراهم می‌کند و همچنین به لطف فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور و تاریک عکاسی نمایند. ویدئوهای ضبز شده با این دوربین از کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه برخوردار هستند. دوربین سلفی این دستگاه نیز از لنز 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 بهره برده است. تامین انرژی الکتریکی برعهده باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 530 با ظرفیت 2200 میلی آمپری است.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 530

یکی از فرآیندهای کاری تعمیرکاران تعمیرات موبایل تعمیر دستگاه‌های هوشمندی مانند تعمیر اسمارت فون‌ها می‌باشد. از آنجایی که این امر دشوار است لازم است تعمیرکاران از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشند. خوشبختانه در مرکز تعمیرات 118 تعمیرکاران مجرب حضور دارند و قادرند با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال با چندین سال سابقه در این زمینه بهترین خدمات را به شما ارائه نمایند. تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 530 را به تعمیرکاران این مرکز بسپارید و از قطعات اورجینال به همراه گارانتی معتبر این مجموعه بهره مند گردید. در این مرکز تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 530 نیز انجام می‌شود که لازم است کاربران برای این فرآیند به این مجموعه مراجعه نمایند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 530

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 530 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 530 روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.