نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 9 24 36

کمپانی ایسوس در ماه می سال 2019 یکی از اسمارت‌فون‌های خود را در سری زنفون با عنوان گوشی ایسوس Zenfone 6 معرفی کرد. این گوشی دارای بدنه ی شیشه‌ای و با فریمی فلزی است که در طراحی و زیبا سازی دستگاه تاثیر فراوانی گذاشته است. استفاده از پوشش شیشه‌ای در پنل پشت گوشی منجر شده است٬ این دستگاه به کاربران حس یک کالای گران قیمت و لوکسی را القا نماید. استفاده از شیشه باعث وزن بالای 190 گرمی در ابعاد 159.1 x 75.4 x 9.2  میلی متری گوشی شده است همچنین این دستگاه از دو سیمکارت به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. ایسوس در ساخت تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 6 از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با وضوح و میزان روشنایی بالایی نمایش می‌دهد. این نمایشگر با اندازه‌ی 6.4 اینچی به طور تقریبی 83 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل بر اینچ هستند. ایسوس برای محافظت از این قطعه پ.شش شیشه‌ای به نام کورنینگ گوریلا گلس نسخه‌ی 6 را بر روی آن قرار داده است.

دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 6 از دو سنسور برخوردار است که به آن دوربین دوگانه اطلاق می‌شود. این دوربین با سنسورهای 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 با لنز واید و 13 مگاپیکسلی با لنز التراواید تصاویر بسیار خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوربین از قابلیت‌هایی همچون ثبت تصاویر پانوراما و HDR و فلش ال ای دی برخوردار می باشد. کاربران با این دوربین می‌توانند با سه کیفیت 1080 پیکسل٬ 2160 پیکسل و 720 پیکسل ویدئوهای خود را ضبط نمایند. دوربین جلو این گوشی نیز در هنگام عکاسی با بهره گیری از ویژگی فلیپ آپ از لبه‌ی بیرون گوشی بیرون آمده و پس از عکاسی مجددا به جای خود برمی گردد. باتری گوشی ایسوس زنفون 6 با ظرفیت 5000 میلی آمپری بسیار قدرتمند عمل کرده و به کاربران امکان استفاده از این قطعه را به عنوان پاوربانک را فراهم می‌کند.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 6

تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند به دلیل خرابی این قطعات براثر ضربه و یا آبخوردگی صورت می گیرد. تعمیر گوشی ایسوس زنفون 6 یکی از انواع خدماتی است که تعمیرکاران مرکز تعمیرات 118 به مشتریان خود ارائه می دهند. تعمیر دستگاه هوشمند خود را به افراد ماهر و حرفه‌ای بسپارید چرا که در صورت عدم مهازت تعمیرکاران در این زمینه ممکن است به سایر قطعات گوشی کاربران آسیب وارد نمایند و این امر موجب متحمل شدن هزینه‌ی بیشتری می‌شود. تعمیرکاران حرفه‌ای این مرکز با در اختیار داشتن قطعات و ابزارآلات اورجینال جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون 6 با قیمیتی مناسب در کمترین زمان اقدام خواهند کرد. کاربرانی که به این مرکز دسترسی ندارند می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست برای ما ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 6

جنس قطعات در تعمیر و تعویض قطعات معیوب اسمارت فون‌ها نقش بسیار مهمی دارند چرا که تعمیرکاران و افرادی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند بدون در اختیار داشتن این قطعات نمی توانند خدمات تعویض و تعمیر را به مشتریان خود ارائه دهند. تعمیرکاران می توانند خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 6 خود را به صورت آنلاین و یا حضوری با کیفیت اورجینال از مرکز تعمیرات 118 انجام دهند. در این مرکز به تعمیرکاران همراه با خرید قطعات فاکتور خرید و ضمانت نامه ارائه می گردد لذا می توانند قطعات خود را با اطمینان کامل از این مرکز خریداری نمایید. در این مجموعه فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند با کیفیت بالا و نازل‌ترین قیمت صورت می‌پذیرد. قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 6 در سایت مرکز درج نشده است به همین سبب می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل بفرمایید.