نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra در اگوست سال 2016 توسط شرکت اچ تی سی رونمایی شد. بدنه‌ی کامل این گوشی از پلاستیک طراحی شده است که به مین سبب باعث وزن سبک 153 گرمی دستگاه شده است و همچنین با ابعاد 157.9 x 77.8 x 7.9 میلی‌متر به راحتی کاربران می‌توانند آن را با یک دست نگه دارند. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 728 آلترا با بهره گیری از فناوری Super LCD2 ساخته شده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر دارای اندازه‌ی 5.5 اینچی است که نسبت به قاب گوشی 67 درصد از فضای پنل جلویی گوشی را در بر گرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و تراکم پیکسلی 267 پیکسل بر اینچ هستند. این گوشی دارای حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی است و از 3 گیگابایت رم نیز بهره برده است. کاربران می‌توانند ظرفیت داخلی این دستگاه را با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند.

اچ تی سی برای دوربین پشت این گوشی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دهانه دیافراگم f/2.2 بهره گرفته است که قابلیت تصویر برداری با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. ثبت تصاویری در حالت پانوراما و HDR نیز همراه با فلش LED نیز از قابلیت‌های دوربین گوشی اچ تی سی دیزایر 728 آلترا برشمرده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی 5 مگاپیکسلی است و همانند کیفیت دوربین اصلی تصویربرداری می‌کند. باتری گوشی اچ تی سی دیزایر 728 آلترا نیز همانند دیزایر 728 از ظرفیت 2800 میلی آمپری برخوردار است.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra

خوشبختانه امکان تعویض قطعات اچ تی سی Desire 728 Ultra وجود دارد و در صورتی که هر قسمتی از گوشی شما آسیب دیده است می‌توانید گوشی خود را برای تعمیر به همکاران ما در این مجموعه بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می‌شود. گوشی در ابتدا در این مجموعه مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی تعویض قطعات گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra به مشتری اعلام می شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در صورتی که در شهرستان هستید و شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 728 Ultra

تعمیرکارانی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 728 آلترا را دارند می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین اقدام نمایند. مرکز تعمیرات 118 یکی از مراکز معتبری است که تعمیرکاران جهت خرید قطعات و ابزارالات اورجینال به آن مراجعه می‌کنند. این مجموعه دارای چندین سال سابقه است که رضایت مشتریان را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده است به همین سبب مشتریان می‌توانند با اطمینان کامل از این مرکز خرید نمایند و همراه با محصولات از فاکتور خرید و گارانتی معتبر نیز بهره مند گردند. در این مجموعه علاوه بر قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 728 آلترا تمامی قطعات گوشی‌های هوشمند نیز به فروش می‌رسد. کاربران جهت کسب اطلاعاتبیشتر در خصوص قیمت قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 728 آلترا با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل نمایند.