نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

معرفی اولین ساعت های هوشمند اپل در 2015 بود که این دستگاه ها با مشکلاتی مانند سرعت روبه رو بودند. در سپتامبر 2016 و طی یک کنفرانس ویژه این شرکت از جدید ترین ساعت هوشمند خود رونمایی کرد. طراحی اپل واچ Apple Watch Series 2 مشابه نسل اول این ساعت هوشمند است و دارای تغییرات ظریف ظاهری است. با توجه به استقبالی که از نسل اول این ساعت شد، طراحان تصمیم گرفتن که تغییر خاصی را روی آن اعمال نکنند. روی قسمت پشتی این ساعت هوشمند از یک صفحه ی سرامیکی مقاوم و ضد حساسیت استفاده شده است. روی قسمت جلویی این دستگاه نمایشگر 1.65 اینچی قرار گرفته است. مساحت  تاچ و ال سی دی ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 2 حدود 8.6 سانتی متر مربع است و حدود 55.4 سانتی متر مربع است.

مانند همیشه این ساعت در دو سایز 42 و 38 میلی متری طراحی شده است تا آقایان و خانم ها به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند. جنس بدنه این ساعت نیز دو گروه اصلی اسپرت (با بدنه‌ی آلومینیومی) و کلاسیک (با بدنه‌ی استیل) در بازار عرضه شده است. با توجه به پردازنده قوی که در این ساعت به کار رفته استفاده از باتری با حجم بالا ضرورت دارد. باتری ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 2 از نوع لیتیوم یونی و دارای ظرفیت 334 میلی آمپر می باشد. اگر این باتری فول شارژ باشد شما را 18 ساعت همراهی می کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این ساعت، WatchOS می باشد که سیستم عامل سری سوم این اپل واچ، WatchOS 3 می باشد. ساعت هوشمند اپل سری 2 در سه نسخه ی متفاوت عرضه شده است که کاربران بر اساس نیاز خود و تکنولوژی های به کار رفته در هر کدام می توانند انتخاب مناسبی داشته باشند.

  • Apple Watch Series 2
  • Apple Watch Edition Series 2
  • Apple Watch Series 2 Aluminum

تعمیر ساعت هوشمند Apple Watch Series 2

با تعمیر ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 2 در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق دستگاه خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید. مجموعه ی تعمیرات 118 دارنده ی تکنسین متخصص تعمیرات محصولات اپل است که می توانند تعمیر اپل واچ، گوشی و آیپد شما را با بهترین کیفیت انجام دهند. لازم به ذکر است کلیه ی تعمیرات  در این مجموعه شامل گارانتی معتبر می شوند که به همراه دستگاه به شما تحویل داده می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعویض قطعات اپل واچ Apple Watch Series 2 را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید دستگاه خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید.

خرید قطعات ساعت هوشمند اپل 2

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قرار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. ما در این مجموعه دارنده ی آرشیو کاملی از قطعات گوشی، تبلت و ساعت هوشمند هستیم و پس از سفارش در کمترین زمان ممکن به دست شما می رسانیم. افرادی که قصد خرید اپل واچ Apple Watch Series 2 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. امکان ثبت سفارش برای افرادی که در شهرستان هستند هم وجود دارد و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می کنند. در صورتی که قیمت ساعت هوشمند اپل Apple Watch Series 2 روی سایت وارد نشده با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید.