تعمیرات تخصصی گوشی HTC

در بین کاربران و علاقه مندان به گوشی‌های موبایل کمتر کسی را می‌توان یافت که از توانایی اسمارت فون‌های HTC اطلاع نداشته باشد. گوشی‌های HTC از بزرگترین و با سابقه‌ترین برندهای حال حاضر در جهان می‌باشد. این برند با پشتیبانی از بهترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری توانسته جایگاه با ارزشی در بین مشتریان بدست آورد. موبایل‌های HTC از نظر شکل ظاهر با بکار گیری از طرح‌های زیبا توانسته نیازهای مخاطبین خود را برآورده نماید. صف خریداران و آمار فروش این برند، دلیلی بر صحت این مطلب است. اما این واقعیت را هم نمی‌توان نادیده گرفت که استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته روز دنیا ممکن است دارای معایبی مانند: خرابی قطعات، باگ‌های نرم افزاری و … باشد. آسیب دیدگی جزو لاینفک هر گوشی با هر نوع برندی می‌تواند باشد. پس به جرات می‌توان گفت گوشی‌های هوشمند همواره در معرض خرابی قرار دارند. خبرخوش اینکه برای هر نوع ایرادی راه حلی وجود دارد و راهکار مناسبی هم برای آن پیش بینی شده است. پس کاربران با خیالی آسوده در صورت بروز هرگونه اشکال سخت افزاری یا نرم افزاری که از عهده کاربران گوشی خارج بود می‌توانند مشکل خود را با تکنسین‌های مجرب و کارآزموده مجموعه تعمیرات 118 در میان بگذارند. برای تعمیر گوشی HTC کافی است، آن را با یکی از روش‌های حضوری، غیر حضوری بدست ما برسانید. پیک رایگان مجموعه در اختیار شما است تا گوشی تان را به راحتی در سریع تری زمان برای ما ارسال نمایید. این مرکز با داشتن ابزارآلات به روز و بکارگیری مهندسین صاحب نام، اقدام به تعمیر گوشی HTC می‌کنند.

تعمیرات تخصصی گوشی HTC

زمانی که سخن از تعمیرات اختصاصی هر نوع گوشی پیش می‌آید، هدف این است که شخص تعمیرکار به صورت تخصصی با پیچیدگی‌های هر برند گوشی آشنا باشد. در برخی موارد دیده شده افراد غیر متخصص اقدام به تعمیر برخی از مشکلات گوشی‌های HTC می‌نمایند. نتها گوشی را نمی تواند تعمیر کنند بلکه دستگاه را با اشکلات جدیدتر به مشتری تحویل می‌دهند. در این مواقع گوشی با گذشت زمان، با مشکلات حادتری مواجه خواهد شد. جهت جلوگیری این گونه مشکلات، اتلاف وقت و هزینه، مجموعه تعمیرات 118 آمادگی دارد تا انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی HTC را بر طرف نماید. در ادامه به مبحث تعمیرات گوشی‌های هوشمند خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

تعمیرات سخت افزاری گوشی HTC

زمانی که بحث سخت افزار انوع گوشی ها می‌شود. باید بدانیم به طور کلی به چه چیزی سخت افزار می‌گویند. باتری، تاچ و ال سی دی، فلت شارژ، سوکت شارژ، برد و … جزو قطعات سخت افزاری گوشی هستند. پس وقتی گفته می‌شود گوشی اشکال سخت افزاری پیدا کرده است یعنی یکی از قطعات داخلی گوشی صدمه دیده است. اهمیت این موضوع نقش قطعات باکیفیت، تجهیزات و تعمیرکاران کارآزموده را آشکار می‌سازد. تجهیزات کامل و به روز نقش بسیار مهمی را بر عهده دارد. تعویض برخی از قطعات سخت افزاری نیازمند وسایل و دستگاه‌های مخصوصی است. یک تکنسین حتی اگر در این زمینه بسیار مجرب باشد، باز هم بدون تجهیزات عملاً از عهده تعمیرات سخت افزاری بر نمی‌آید. پس می‌توان نتیجه گرفت، هر مرکز تعمیراتی واجد شرایط نمی‌باشد. مرکزی که دارای امکانات کافی از لحاظ تجهیزات و تکنسین مسلط به کار باشد قابل مراجعه و مورد تایید است.

تعمیرات نرم افزاری اسمارت فون HTC

مشکلات نرم افزاری گوشی، زمین تا آسمان با مشکلات سخت افزاری تفاوت دارند. در تعمیرات نرم افزاری بحث از تعمیر و تعویض قطعه نیست. مشکلات نرم افزاری ناشی از اختلال هسته مرکزی گوشی و سیستم عامل دارد. ایرادات نرم افزاری موانعی است که مانع استفاده بهینه کاربر از گوشی می‌گردد. متدوال‌ترین این موانع، کندی سرعت گوشی در پردازش و انتقال داده ها است. اغلب این مشکلات به نرم افزاری گوشی بر می‌گردد که خوشبختانه با هزینه بسیار اندک قابل رفع و اصلاح می‌باشد. پاره‌ای از این مشکلات نرم افزاری حتی توسط خود کاربران نیز قابل بر طرف شدن است.

مراحل تعمیر گوشی در تعمیرات 118

چرا تعمیرات 118؟

علت انتخاب این مجموعه از بین سایر مراکز تعمیراتی را می‌توان در اعتماد، امکانات تجهیزات و پرسنل کوشا جستجو کرد. امروزه در بازار قطعات گوشی‌های هوشمند به ندرت می‌توان جنس اصل پیدا کرد و در مقابل آن به وفور قطعات تقلبی یافت می‌شود. به همین علت، کاربران همواره واهمه از قطعات مورد استفاده در گوشی‌های خود را داشته اند و از اصالت داشتن آن تردید به خود راه می‌دهند. این موضوع می‌تواند اولین دلیل اعتماد به مرکز تعمیرات 118 باشد. تمامی قطعات موجود در مرکز تعمیرات 118 اصل و اورجینال بوده و دارای ضمانت است. علت دیگر انتخاب مرکز تعمیرات 118 کیفیت و هزینه تعمیر گوشی HTC است. کلیه مهندسین و تعمیرکاران شاغل در این مجموعه از تجربه و تبحر لازم برخوردار اند که این امر باعث کاهش زمان تعمیر است. مهم‌ترین علت انتخاب این مجموعه ارائه مهلت زمانی تست گوشی پس از تعمیر است که به شما عزیزان اجازه داده خواهد شد در طول مدت زمانی تست، اگر گوشی مجدداً دچار ایراد شد با خیال آسوده گوشی را عودت داده تا مورد برسی دوباره قرار گیرد. این مزیت در بسیاری از مراکز تعمیراتی به دلیل عدم اعتماد به کار خود رعایت نمی‌گردد. لازم به یادآوری است امکان خرید قطعات گوشی HTC از طریق وب سایت مجموعه فراهم است.

 

ارسال درخواست تعمیر گوشی اچ تی سی

 

آسیب‌های سخت افزاری در موبایل HTC

در این بخش سعی شده است تا شما را با رایج‌ترین مشکلات سخت افزاری گوشی HTC آشنا کنیم

  1. خرابی باتری گوشی HTC
  2. شکستی صفحه نمایش موبایل HTC
  3. تعمیر گوشی HTC آب خورده
  4. مشکل شارژ نشدن گوشی HTC
  5. آسیب دیدگی هارد گوشی اچ تی سی
  6. خرابی اسپیکر اسمارت فون HTC
  7. خاموش شدن ناگهانی گوشی اچ تی سی

تمام شدن عمر باتری گوشی اچ تی سی

باتری گوشی‌های اسمارت فون یک قطعه مصرفی است و دارای طول عمر مشخصی می‌باشند. باتری گوشی‌های هوشمند با توجه به مقدار مصرف، به تدریج کارایی خود را از دست می‌دهند. طول عمر مفید باتری بطور متوسط چیزی در حدود دو سال است. بنابراین اگر از خرید گوشی هوشمند شما بیش از دو سال گذشته باشد. بروز این مشکلات کاملا! طبیعی است. خرابی باتری گوشی HTC دارای علائمی است که به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم:

  1. امکان استفاده از گوشی هنگامی فراهم است که حتماً به شارژ متصل باشد: در این حالت فقط زمانی که دستگاه به شارژر متصل است روشن می‌ماند. باتری در این موقع خراب شده و گوشی شما برای ادامه کار خود به باتری جدیدی نیازمند خواهد بود
  2. بی دلیل و ناگهانی گوشی خود به خود خاموش می‌شود: اختلال و ناهماهنگی در مدار شارژ، آیسی‌های زیر تاچ و ال سی دی و … می‌تواند عامل خاموش شدن گوشی شما باشد. در این حالت نظر قطعی نمی توان نتیجه گرفت مشکل از کدام قطعه است، به همین خاطر حتماً باید تعمیرکار در این باره نظر دهد. اما طبق تجربه‌های دیده شده، این مشکل زمانی ایجاد می‌شود که باتری ضعیف شده باشد
  3. داغ کردن بیش از حد گوشی زمانی که به برق متصل است: اگر دستگاه تان را به برق زده اید و بعد از مدتی گوشی تان به طور عجیبی تولید حرارت کرد. مشکل بسیار جدی پیش روی گوشی شما خواهد بود. در صورت امکان هر چه سریع تر باید اقدام به تعمیر گوشی خود نمایید.

نکات بالا علائمی بسیار واضح هستند و هر وقت باتری شما دچار ضعف عملکرد شود، این موارد روی گوشی شما نمایان خواهد شد. در صورت بروز چنین مشکلاتی نگرانی به دل خود راه ندهید. تعویض باتری گوشی HTC در مرکز تعمیرات 118 امکان پذیر است و شما می‌توانید با خیالی آسوده و کم‌ترین زمان، از دستگاه خود مانند روز اول استفاده کنید.

شکستگی صفحه نمایش گوشی HTC

اتفاقاتی که منجر به شکستگی یا خرابی تاچ و ال سی دی می‌شود، امری رایج است. از مهم‌ترین علل آسیب دیدگی تاچ و ال سی دی می‌توان به آب خوردگی یا ضرب دیدگی اشاره نمود. تعمیر شکستگی تاچ و ال سی دی گوشی HTC کار سختی است زیرا احتمال دارد قطعات حیاتی دستگاه درگیر آسیب دیدگی شده باشند. به همین علت نقش یک تعمیرکار زبده در تعمیر این مشکل مهم است. خوشبختانه تعمیر خرابی صفحه نمایش HTC در مرکز ما قابل انجام است. این مجموعه با در اختیار داشتن تاچ و ال سی دی اورجینال اچ تی سی، اقدام به تعویض نمایشگر گوشی می‌کند. در ادامه با اصلی‌ترین نشانه‌های خرابی تاچ و LCD اشاره خواهیم کرد:

  • کار نکردن تاچ صفحه نمایش: با افتادن گوشی بر روی زمین و فشار ناشی از ضربه، امکان دارد تاچ گوشی به خوبی نتواند دستورات را اجرا نماید. در این حالت، راهی به غیر از تعویض تاچ و ال سی دی نخواهید داشت.
  • ظاهر شدن نقاط سفید یا سیاه رنگ بر روی LCD: این نشانه شاید خود به خودی ایجاد شده باشد یا بر اثر ضرب خوردگی پدیدار شود. متاسفانه برای رفع این مشکل هم، باید گوشی را نزد یک تعمیرکار ببرید تا تاچ و ال سی دی را تعویض نماید.
  • رنگ پریدگی ال سی دی: گاهی اوقات ممکن است پیکسل‌های زیر صفحه نمایش خاصیت خود را از دست بدهند و رنگ تصاویر موجود در ال سی دی را کدر یا کم رنگ نشان دهد. این مشکل هم فقط با تعویض تاچ و ال سی دی میسر خواهد بود.

تعمیر گوشی HTC آب خورده

مدارهای الکترونیکی داخل گوشی از حساسیت بالایی برخوردار هستند و در مقابل آب یا رطوبت بسیار آسیب پذیراند. در صورتی که آب وارد گوشی شود، آسیب‌های فراوانی برای دستگاه ایجاد خواهد کرد. سوختن صفحه نمایش و یا از کار افتادن هارد گوشی از مهم‌ترین علائم نشان دهنده آبخوردگی هستند. آبخوردگی گوشی HTC مشکل مهمی است و نباید آن را مسئله‌ای ساده در نظر گرفت. نفوذ آب به داخل گوشی می‌تواند مشکلات حادی ایجاد کند. در صورتی که گوشی شما در آب افتاد و خیس شد بهترین کار این است که تلاشی برای خشک کردن آن نکنید و دستگاه را به نزدیک‌ترین مرکز تعمیر گوشی ببرید. تعمیر گوشی آب خورده اچ تی سی باید زیر نظر متخصصان حرفه‌ای انجام شود تا به نحو احسن عملیات تعمیر صورت گیرد. این عمل در مرکز ما به سهولت قابل انجام است. پس از آب خوردگی گوشی HTC خود هراسان نباشید و دستگاه خود را جهت تعمیر به مجموعه ما ارسال نمایید. قبل از مراجعه یا ارسال گوشی خود به این نکات توجه کنید:

  • گوشی خود را به هیچ عنوان معاینه نکنید: تکان دادن دستگاه آب خورده فقط باعث نفوذ بیشتر آب به قطعات حساس خواهد شد. اگر گوشی تان خیس شده آن را معاینه نکنید. با حرکت دادن گوشی احتمال آسیب دیدگی و سوختن مدارهای حساس مانند مدارشارژ و آیسی‌های مرتبط بیشتر می‌شود. اگر دلتان نمی خواهد هزینه‌های بیشتری بپردازید پس از این کار صرفه نظر کنید.
  • پرهیز از متصل کردن گوشی آب خورده: دستگاه زمانی که در درون آب می‌افتد و خیس می‌شود، به احتمال خیلی زیاد آب به داخل گوشی سرایت می‌کند. گرچه بدنه گوشی پس از مدتی خشک می‌شود اما آبی که درون دستگاه رفته است خشک نخواهد شد و محیط داخل گوشی را مرطوب نگه می‌دارد. با متصل کردن گوشی تان به برق، فقط خطر انفجار را افزایش خواهید داد. این کار بسیار خطرناک است. پس برای سالم ماندن خودتان و همینطور گوشی بخت برگشته، این عمل را انجام ندهید.

مشکلات خاموش شدن گوشی HTC

دلایل متعددی می‌تواند باعث خاموشی ناگهانی گوشی اچ تی سی شود. این خاموشی ممکن است یک اشکال و اختلال نرم افزاری، سخت افزاری باشد. برای تشخیص دقیق علت خاموشی‌های بی دلیل، لازم است گوشی را به مراکز معتبر برده و علت را از متخصصان جویا شوید. این امکان برای شما فراهم است تا با مراجعه یا ارسال گوشی خود به مرکز ما، مشکل خاموش شدن گوشی HTC را به سرعت حل کنید. تعمیرکاران مجموعه با استفاده از تجهیزات نوین، علت این خاموشی را پیدا کرده و آن را در سریع‌ترین زمان بر طرف می‌کنند. عواملی که در خاموشی گوشی اچ تی سی شما نقش دارند عبارت اند از:

  • دوباره تنظیم کردن داخلی گوشی: اغلب سیستم عامل‌های موجود در گوشی‌های هوشمند، برای بارگذاری مجدد هارد خود (با گذشت زمان کمی طولانی) خاموش می‌شوند که این امر کاملاً طبیعی است و جای نگرانی ندارد. ری استارت شدن گوشی یکی از علت‌های خاموشی دستگاه است و این عمل هیچ گونه آسیبی به حافظه گوشی نخواهد رساند. پس از این بابت نگران نباشید.
  • اشکال در سیستم firmware: این سیستم مربوط به بخش امنیتی گوشی بوده که در بعضی مواقع سیستم عامل را با اختلال رو به رو می‌کند و عامل خاموشی خودکار گوشی می‌شود. در این وضعیت می‌بایستی آپدیت گوشی را برسی نمایید. احتمال دارد این مشکل مربوط به یک باگ نرم افزاری به وجود آمده باشد.

کلیه این مشکلات با کنترل و برسی دقیق دستگاه توسط متخصصین تعمیرات 118 انجام می‌شود و ایرادات حاصله، پس از تعمیر گوشی HTC در مدت کوتاهی رفع خواهد شد.

مشکل شارژ نشدن گوشی هوشمند اچ تی سی

مشکل در شارژ گوشی HTC دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. خرابی کابل و آداپتور، آسیب دیدگی سوکت شارژ و … می‌تواند عمده دلیل ایراد در شارژ گوشی شما باشد. در پاره‌ای از مواقع هنگام به روز رسانی‌های هم می‌تواند این مشکل پدید آید. هر یک از سه مورد ذکر شده شارژ شدن گوشی شما را با اختلال مواجه خواهد کرد و سیستم شارژ را از کار می‌اندازد. در صورتی که با این ایراد دست و پنجه نرم می‌کنید پس این نکات را به خاطر بسپارید. در قدم اول، دستگاه را در حالت امن بالا بیاورید. حالت امن گوشی را گوشی را عاری از برنامه می‌کند (همانند حالت کارخانه). در این زمان، گوشی برنامه‌های متفرقه را اجرا نخواهد کرد. بعد از انجام این عمل، دستگاه را به شارژ متصل نمایید. اگر گوشی سریع به حالت شارژ درآمد می‌توان نتیجه گرفت، یک برنامه مخرب (بدافزار) باعث بروز این مشکل بوده است و حتما باید آن را با آنتی ویروس حذف کنید. اما اگر با متصل شدن گوشی به برق، جریان شارژ ایجاد نشد، گوشی شما گریبان گیر مشکلی فراتر شده است. در این زمان با برای تعمیر گوشی HTC می‌توانید با بخش خدمات ما تماس گرفته تا همکاران ما شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

آسیب دیگی صدا در گوشی‌های HTC

اسپیکرهای بکار رفته در اسمارت فون‌های اچ تی سی، دو نوع می‌باشد. اسپیکر مکالمه و اسپیکر بلندگو. زمانی که هنگام مکالمه صدا را به هیچ وجه دریافت نمی‌کنید یا با سختی فراوان می‌توانید صحبت خود را انجام بدهید. باید بدانید مشکل از اسپیکر مکالمه است. گاهی هم ممکن است فیلم یا موزیکی که در حال اجرا می‌باشد با صدای نامطلوبی شنیده شود یا بعضاً با خش همراه بوده و یا صدای آن با اینکه در حالت آخر است باز به خوبی واضح نباشد. این مسئله فقط با تعویض اسپیکر HTC قابل حل است. این قطعات جزو سخت افزار گوشی هستند و عمل تعویض آن ها باید با حساسیت کامل انجام شود. همچنین قطعات مورد استفاده در تعمیر باید کاملاً اورجینال باشند تا عملکرد دستگاه همانند قبل شود. مشاهده شده در مراکزی که به اصالت قطعات توجه نمی‌کنند. اقدام به اسپیکر آسیب دیده موبایل HTC می‌نمایند که در بیشتر اوقات بعد از مدتی صدا به طور کامل قطع خواهد شد. اگر می‌خواهید با خیالی راحت مشکل صدای گوشی خود برای همیشه رفع کنید. مجموعه ما در خدمت شما است. تعویض اسپیکر گوشی اچ تی سی با تجهیزات پیشرفته در مدت زمان کم در این مرکز انجام می‌شود. نگران قطعه اورجینال نباشید، چون مرکز ما تمامی قطعات را بصورت اصل موجود دارد و جهت تعمیر یا تعویض از آن ها استفاده می‌کند.

خرابی هارد پروگرم شده گوشی‌های HTC

جهت آشنایی مختصر با این قطعه حساس و بسیار مهم می‌توان گفت: کلیه اطلاعات گوشی درون هارد پروگرم شده یا حافظه داخلی ذخیره می‌شوند. علاوه بر ذخیره سازی، این قطعه اجازه بوت کردن گوشی را به سیستم عامل می‌دهد. اهمیت حافظه داخلی به حدی مهم است که تعویض هارد پروگرم شده گوشی HTC را باید به مجموعه تعمیراتی معتبر سپرد. تصور برخی از کاربران مبنی بر این است که در صورت تعویض هارد، تمامی اطلاعات ذخیره شده در گوشی از بین رفته و قابل برگشت نیست. در صورتی که هارد گوشی صدمه دیده است و با آسیب همراه شده، امکان تعمیر یا تعویض هارد گوشی وجود دارد. نگران این موضوع نباشید. تعویض هارد پروگرم شده گوشی اچ تی سی در مجموعه در کم‌ترین زمان با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

اشکالات متداول نرم افزاری گوشی HTC

عمده اشکالات نرم افزاری ناشی از مختل شدن کارایی سیستم عامل است. دانستن عوامل به وجود آورنده این مشکلات می‌تواند به کاربران کمک فراوانی نماید. در این قسمت بعضی از این عوامل را به شما معرفی می‌کنیم پس تا آخر با ما بمانید.

هنگ کردن گوشی‌های HTC

گوشی‌های اچ تی سی توانایی پردازش عملیات بالایی را دارا می‌باشند اما ممکن است بروز عواملی باعث افت سرعت دستگاه شده و عملکرد آن را با کندی رو به رو کند. اصطلاح هنگ معمولاً به شرایطی می‌گویند که گوشی شما به سرعت دستورات را نتواند اجرا کند و روی یک صفحه ثابت بماند. در این حالت کاری از دست شما بر نمی آید. در اکثر مواقع گوشی با یک ریست ساده، درست خواهد شد اما در شرایط بحرانی، گوشی هیچ گونه دستوری نمی پذیرد. برخی دلایل را برای شما در این بخش گرد آورده‌ایم.

  • میزان حجم حافظه رم (RAM): گوشی هایی که از حجم حافظه رم پایینی بهره می‌برند توانایی اجرای هم زمان تعداد برنامه‌های کمی را دارا هستند. در صورت پر شدن حافظه معمولاٌ نمی توانند برنامه را با سرعت مطلوب اجرا کنند به همین جهت گوشی شما با کندی مواجه می‌شود. این حالت بیشتر زمانی رخ می‌دهد که طولانی مدت از گوشی استفاده شود.
  • کافی نبودن حافظه رم: بسته به مقدار حافظه انتخابی شما، میزان حافظه تعیین خواهد کرد که چقدر می‌توانید درون آن اطلاعات ذخیره نمایید. پیشنهاد ما به شما این است که همیشه گوشی‌ای را انتخاب نمایید که حافظه آن بالاتر از 64 گیگابایت باشد. به این خاطر که حجم داده‌های اطلاعات شما مانند: عکس، فیلم، بازی، برنامه‌های کاربردی و … بسیار زیاد است و اگر حافظه دستگاه شما پایین باشد در مدت کوتاهی فضا برای ذخیره سازی کم می‌آورید. در حالتی که دیگر جایی برای ذخیره اطلاعات نباشد، گوشی شما به مرور زمان با کندی رو به رو خواهد شد. پس سعی کنید همواره فضای دستگاه خود را در وضعیتی متعادل قرار دهید.
  • وجود بدافزار (اپلیکیشن‌های مخرب): دریافت برنامه ها از منابع و مارکت‌های غیر رسمی و احراز هویت نشده می‌تواند حامل تعداد زیادی برنامه مخرب باشد. پس از دانلود، برنامه مخرب وارد دستگاه شده و در بدترین شرایط کنترل سیستم عامل را در دست می‌گیرد. با توجه به نوع ویروس، اطلاعات‌تان قفل شده و رمزنگاری می‌شود. در شرایط معمولی، برنامه‌های مخرب بر قطعاتی مانند هارد یا باتری گوشی شما تاثیر می‌گذارند. بیشتر باعث کاهش عملکرد دستگاه شده و مصرف باتری را بیش از اندازه بالا خواهند برد. اگر در گوشی خود چنین رخدادی به وجود آمد، سریعاً با برنامه‌های پاک کننده ویروس، برنامه مورد نظر را پاک کنید.
  • گرم شدن بیش از اندازه گوشی: کار کشیدن طولانی مدت از گوشی مسبب تولید حرارت خواهد شد. اگر احساس کردید دمای دستگاه بیش از اندازه بالا رفته منتظر هنگ کردن گوشی خود باشید. استفاده بیش از حد می‌تواند مسبب مشکلاتی نظیر کاهش عمر باتری و … شود.

روش هایی برای جلوگیری از هنگ کردن موبایل

  • کش (cache) برنامه ها را پاک کنید: همیشه مقدار حافظه‌ای پس از اجرای برنامه ها در cacheشان جا خواهد ماند. به مرور زمان مقدار حافظه آن‌ها آنقدر زیاد می‌شود که هنگ کردن به جان گوشی شما می‌افتد. با پاک کردن کش برنامه‌های موجود در موبایل تان، تا حد زیادی می‌توانید سرعت پردازش گوشی را بهینه و بهتر نمایید.
  • پاک کردن برنامه‌های بی استفاده: وجود برنامه‌های زیاد بر روی گوشی، مطمئناً دستگاه را با کاهش سرعت مواجه می‌کند. نگه داشتن بعضی از برنامه ها که بی استفاده هستند کار غلطی است. اپلیکیشن‌هایی که دیگر استفاده‌ای از آن‌ها ندارید را پیدا کرده و حذفشان کنید تا فضای آزادتری را ایجاد نمایید. این کار باعث افزایش سرعت گوشی شده و از کندی‌های احتمالی جلوگیری می‌نماید.
  • به روز رسانی updateهای گوشی: نرم افزارهای موجود در گوشی شما، نیاز به آپدیت دارند هر از چندگاهی این برنامه ها را به روز رسانی کنید تا همواره مشکلات قبلی نرم افزارها برطرف شوند. این کار کمک شایانی به بهبود کارایی و افزایش سرعت عملکرد گوشی خواهد نمود.

رجیستری گوشی HTC

طرح رجیستر از سال 1396 در ایران آغاز بکار شد. این طرح از ورود گوشی‌های هوشمند بصورت قاچاق جلوگیری می‌کند تا از وارد کنندگان تلفن‌های همراه حمایت شود. در صورتی که گوشی تازه‌ای را از فروشگاه معتبر خریداری کرده اید، باید کد رجیستری آن را فعال نمایید تا بتوانید از دستگاه خود استفاده کنید. IMEI کدی است که معرف رجیستر گوشی شما می‌باشد و پس از فعال سازی پیامکی حاوی اطلاعات دستگاه برای تان ارسال خواهد شد. یادتان باشد گوشی حتما در کشور ایران باید رجیستر شود و اگر از مهلت زمان تعیین شده احراز هویت دستگاه بگذرد. گوشی تان از دسترس خارج خواهد شد. پس نسبت به رجیستر گوشی HTC پس از خرید اقدام نمایید.

بوت گوشی اچ تی سی

بوت گوشی به فرآیندی گفته می‌شود که سیستم عامل دستگاه را پس از روشن شدن بالا می‌آورد. اگر این فرآیند به درستی اجرا نشود و با کندی یا هنگ کردن مواجه شود، به اصطلاح می‌گویند گوشی بوت نمی شود. این وضعیت به دلیل مشکل در هسته گوشی و اختلال در عملکرد سیستم عامل رخ می‌دهد. همانطور که گفتیم سیستم عامل وظیفه بالا آوردن دستگاه را برعهده دارد، اگر با مشکل رو به رو شود، کاری از دست شما بر نمی آید. این یک ایراد نرم افزاری گوشی HTC است. برای رهایی از این حالت، گوشی فقط باید بدست یک تعمیرکار آشنا با نرم افزار و مسلط به امور آن تعمیر گردد. اگر گوشی شما بوت نمی شود، می‌توانید با ارسال گوشی خود به مجموعه ما، در سریع‌ترین زمان این مشکل را رفع نمایید. تعمیرکاران مرکز ما، معمولاً با نرم افزار قدرتمند ریکاوری، شروع به برسی گوشی شما کرده، پس از شناسایی مشکل مربوطه، اقدام به رفع مشکل بوت گوشی HTC می‌نمایند. تعمیر گوشی HTC در کم تر از 2 روز انجام شده و همراه با گارانتی به شما عزیزان تقدیم خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.