نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی اچ تی سی 10evo در نوامبر سال 2016 با 174 گرم وزن و ابعاد 153.6 x 77.3 x 8.1 میلی‌متر توسط کمپانی HTC معرفی شد. این گوشی به کاربران امکان استفاده از یک سیم کارت را می‌دهد و به دلیل بهره مندی از گواهینامه IP57 در برابر گرد و غبار و آب تا عمق یک متر به مدت 30 دقیقه مقاوم است. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی 10 اوو به عنوان رابط کاربری اصلی بر روی پنل جلویی با نسبت تصویر 16:9 تعبیه شده است. این نمایشگر دارای اندازه‌ی 5.5 اینچی است که به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت 1440 در 2560 پیکسل و تراکم پیکسلی 534 پیکسل بر اینچ نمایش می‌دهد. لایه‌ی شیشه‌ای قرار گرفته بر روی این صفحه نمایش با نام کورنینگ گوریلا گلس نسخه 5 وظیفه‌ی محافظت از این قطعه را برعهده دارد. سیستم عامل اندروید 7.0، تراشه کوالکام MSM8994 اسنپدراگون 810، پردازنده هشت هسته‌ای و 3 گیگ رم از مشخصات فنی این دستگاه به شمار می‌رود. این دستگاه در دو نسخه‌ی 32 گیگابایتی با 3 گیگ رم و 64 گیگابایتی با 3 گیگ رم عرضه شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه خود را افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی اچ تی سی 10evo از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 بهره برده است که از قابلیت تشخیص فوکوس خودکار و ثبت تصاویر در حالت پانوراما برخوردار می‌باشد. در کنار این دوربین فلش دوگانه جهت عکاسی در محیط‌های کم نور و تاریک وجود دارد. این دوربین قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 2160 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسل با نرخ 120 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. دوربین جلو این گوشی مجهز به یک ماژول 8 مگاپیکسلی است که تصاویر خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری گوشی اچ تی سی 10evo از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای میزان ظرفیت 3200 میلی آمپری است. کاربران با یکبار شارژ کامل این باتری می‌توانند به مدت 23 ساعت مکالمه صوتی داشته باشند.

تعمیر گوشی اچ تی سی 10evo

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی اچ تی سی 10evo را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی اچ تی سی 10evo به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت مشتریان تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی 10evo موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی 10evo

خرید قطعات گوشی اچ تی سی 10evo را به تعمیرکاران و کارآموزانی که در زمینه تعمیرات موبایل فعالیت دارند پیشنهاد می‌کنیم. قطعات و ابزارآلات در مرکز تعمیرات 118 با کیفیتی اورجینال به فروش می‌رسد. این مرکز دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات تعمیرات موبایل بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. تعمیرکاران می‌توانند با مراجعه حضوری جهت خرید قطعات مورد نیاز خود اقدام نمایند و چنانچه به این مجموعه دسترسی ندارند کافیست با مراجعه به سایت این مرکز قطعه‌ی مورد نیاز خود را سفارش داده تا در اسرع وقت محصول توسط کارشناسان فروش برایشان ارسال گردد. به دلیل نوسانات ارزی پیش آمده قیمن محصولات در سیات درج نشده است لذا می‌توانید جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی اچ تی سی 10evo با واحد فروش تماس بگیرید.