قوانین و مقررات تعمیرات 118

قوانین مربوط به ارسال دستگاه با پیک رایگان

  1.  هزینه اعلام شده توسط کارشناسان ما فقط در مورد مشکل ذکر شده بوده و مشکلات دیگر شامل هزینه مجزا می‌باشند.
  2. دستگاه‌های آب خورده و ضربه خورده و همچنین مشکلاتی از قبیل : صفحه سفید، صفحه آبی، هنگ روی آرم و …(به دلیل احتمال اسیب دیدگی در برد اصلی) به منزله خاموش تحویل گرفته می‌شود و این مجموعه نسبت به استرداد دستگاه با حالت اولیه مسئولیتی ندارد .
  3. در حین تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری این احتمال وجود دارد که دستگاه نیاز به فلش یا ریستور داشته باشد در این حالت احتمال پاک شدن کل یا بخشی از اطلاعات وجود دارد. هر چند تمام سعی ما بر حفظ اطلاعات است و هیچ ریستور بی دلیلی انجام نمی‌پذیرد.
  4. قبل از تحویل دستگاه به کارشناس ما، سیم کارت، کارت حافظه و دیگر لوازم جانبی را از دستگاه خارج و نزد خود نگه دارید.
  5. کلیه دستگاه‌های تعمیری دارای 10 روز مهلت تست خواهند بود.
  6. در صورتی که دستگاه شما تعمیر نگردد 2 حالت دارد : اگر دستگاه برای اولین بار توسط تعمیرکاران ما باز شده باشد به صورت رایگان برای مشتری ارسال می‌گردد ولی اگر دستگاه قبلا مورد تعمیر قرار گرفته باشد مشمول 20 هزار تومان هزینه دریافت و ارسال می‌گردد.
  7. زمان تعمیرات دستگاه شما  کمتر از 48 ساعت از زمان تحویل دستگاه به رابط می‌باشد ولی در مواردی که دستگاه نیاز به قطعاتی داشته باشد که از دسترسی بازار خارج است ممکن است تا حداکثر یک هفته یا بیشتر زمان لازم باشد.
  8. با توجه به بار مسئولیتی که گوشی‌های تعمیری برای  ما ایجاد می‌کند خواهشمندیم بعد از اتمام کار در دسترس باشید تا هرچه سریعتر دستگاه برای شما ارسال شود در غیر اینصورت بعد از گذشت یک هفته مشمول 10000 تومان جریمه به ازای هر هفته و پس از 2 ماه نیز مسئولیتی بابت دستگاه ( چه تعمیر شده و چه تعمیر نشده متوجه ما نخواهد بود)

قوانین مربوط به خرید تاچ و ال سی دی

  1. کلیه تاچ و ال سی دی‌ها اورجینال شرکتی بوده و کیفیت‌شان مشابه ال سی دی روی دستگاه می‌باشد و این فروشگاه هیچ گونه کالای غیر اورجینال بفروش نمی‌رساند.
  2. کلیه تاچ و ال سی دی‌ها مگر در مواردی به درخواست خود مشتری، نو بوده و دارای لیبل و بدون هیچ‌گونه خط و خش هستند.
  3. کلیه ال سی دی‌ها بدون فریم می‌باشد مگر در مواردی که مشتری درخواست فریم نماید یا ال سی دی مورد نظر بدون فریم موجود نباشد که به محصول افزوده می‌شود.
  4. پیش از کندن لیبل‌ها و نصب تاچ و ال سی دی روی کار کلیه بخش‌های آن را تست نمایید و در صورتی که احیانا ایرادی متوجه تاچ و ال سی دی بود آن را مرجوع نمایید. شکستگی و پارگی فلت جز موارد گارانتی نمی‌باشد. در صورت کنده شدن لیبل و یا نصب روی دستگاه، تاچ و ال سی دی به هیچ وجه قابل مرجوع نمی‌باشد.
  5. کلیه ال سی دی‌ها پیش از ارسال تصویر گرفته می‌شوند و ۱۰۰ درصد دارای تصویر می‌باشند اما در مواردی ممکن است مشکل داشته باشد که در صورت رعایت موارد بالا مرجوع می‌گردد و با تاچ و ال سی دی جدید تعویض می‌گردد.
  6. مشتریان حضوری تاچ را در محل تست می‌نمایند و مهلت تست ۱۰ روزه تنها برای مشتریان غیر حضوری می‌باشد.
  7. کلیه بسته‌های ارسالی بیمه می‌گردند و در صورت شکستگی در راه مسئولیت آن به عهده شرکت حمل و نقل (پست یا تیپاکس) می‌باشد .
  8. کلیه سفارشات در اسرع وقت ارسال می‌شوند مگر در مواردی که برد دستگاه برای تست موجود نباشد. ۹۰۰ درصد سفارشات در کمتر از ۴۸ ساعت به دست مشتری خواهند رسید.
  9. تعویض تاچ و ال سی دی در محل شرکت در کمتر از ۲ ساعت صورت می‌پذیرد و شما می‌توانید به از طریق ارسال با پیک یا به صورت حضوری برای تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه خود مراجعه نمایید و بدون ترک محل شرکت دستگاه خود را تحویل بگیرید. همچنین مشتریان شهرستان می‌توانند دستگاه خود را از طریق پست یا تیپاکس برای ما ارسال نمایند. روند تعویض تاچ و ال سی دی در این حالت ۱ روز پس از تحویل به شرکت می‌باشد و دستگاه فردای همانروز برای مشتری ارسال می‌گردد.
  10. در مواردی ممکن است ایراد دستگاه از تاچ و ال سی دی نباشد و تاچ یا ال سی دی بدلیل دیگری کار نکند. در این مواقع ممکن است زمان تعمیر یا هزینه  آن کاهش یا افرایش یابد که با مشتری هماهنگ می گردد.
  11. بدلیل اینکه خرابی ال سی دی و تاچ معمولا بدلیل ضربه یا آبخوردگی ایجاد می‌گردد ممکن است ایرادات دیگری در دستگاه بوجود آمده باشد. تعمیرکاران ما توانایی رفع سایر ایرادات دیگر را نیز دارند.