نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سامسونگ Galaxy A2 Core در سال 2019 وارد بازار شده است. این گوشی با ابعاد 141.6  * 71 * 9.1  میلیمتر و وزن 142 گرم با استفاده از فریم و درب پشت پلاستیکی ساخته شده است. برای آن از نمایشگری به اندازه 5.0 اینچ و فناوری PLS TFT استفاده کرده اند. این نمایشگر کیفیت بالایی ندارد و برای آن رزولوشن 540 x 960  پیکسل در نظر گرفته اند که به کمک پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 شاهد تصاویری معمولی هستید و بازی های سنگین را نمی توانید با آن انجام دهید‌. نسبت نمایش تصویر در این نمایشگر 16 به 9 بوده و نمایشگر 68.6 درصد از پنل جلویی را تشکیل می دهد. برای حفاظت از نمایشگر این گوشی از گوریلاگلس استفاده کرده‌اند ولی این به معنی نشکن بودن صد در صدی این قطعه نمی باشد و فقط در برابر ضربات کوچک و خش از ال سی دی محافظت خواهد کرد.

بهتر است از گلس محافظ و قاب های استاندارد نیز برای محافظت از نمایشگر استفاده شود. برای این گوشی از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی که از جنس لیتیوم یونی می باشد استفاده کرده اند. این باتری را به کمک microUSB 2.0 می توانید شارژ نمایید. از دیگر قسمت های سخت افزاری این گوشی می توان به دوربین های آن اشاره داشت. دوربین اصلی از سنسوری با کیفیت 5 مگاپیکسل برخوردار است و شاهد نویز هایی در هنگام عکاسی در شب هستیم. در دوربین سلفی نیز از لنز با کیفیت 5 مگاپیکسل استفاده کرده اند. این گوشی با سیستم عامل اندروید 8.0 وارد بازار شده است و پردازنده اصلی آن Octa-core 1.6 GHz Cortex-A53 می باشد که به کمک تراشه Exynos 7870 Octa با معماری 14 نانومتری سرعت متوسطی در پردازش اطلاعات دارد.

تعمیر گوشی سامسونگ گلکسی آ2 کر

گوشی های همراه به دلایل مختلفی ممکن است آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. اما تعویض این قطعات نیاز به مهارت بالایی دارد و باید با اصول و قوانین تعمیر کامل آگاهی داشته باشید. تعویض قطعات گوشی ساموسنگ A2 Core نیز مانند تمام گوشی های همراه نیاز به مهارت بالایی دارد و باید به فردی مجرب این امر واگذار شود. تعمیرکاران ما در مرکز تعمیرات 118 تمام دوره های لازم را برای تعمیرات موبایل گذرانده اند و با مهارت بالای خود می توانند در کمترین زمان تعمیر گوشی شما را انجام دهند. دراین مرکز تمام از قطعات اورجینال گوشی گلکسی A2 Core جهت تعمیر استفاده می شود و بهترین ابزارها را در اختیار تعمیرکاران خود قرار داده‌ایم به همین دلیل تعمیر گوشی شما در کمترین زمان و بالاترین دقت انجام خواهد شد.

خرید قطعات گوشی Samsung A2 Core

همکارانی که به دنبال خرید قطعات گوشی گلکسی A2 Core می‌باشند می توانند از مرکز تعمیرات 118 خرید خود را انجام دهند. در این مرکز فروش قطعات به صورت آنلاین، فروش حضوری و یا تلفنی انجام می شود و به دلیل عرضه مستقیم و حذف واسطه ها تمان قطعات با قیمتی مناسب عرضه می شود. این مرکز دارای چندین سال سابقه در این زمینه و دارا بودن مجوزهای لازم این اطمینان را به شما می دهد تمام قطعات اورجینال می باشد. پس علاوه بر تعمیر گوشی Galaxy A2 Core در این مرکز می تواندی خرید قطعات را نیز انجام دهید. همکاران ما در این مرکز آماده خدمت رسانی به شما بوده  و می توانید با تماس تلفنی از مشاوره رایگان ما بهره برده و از قیمت قطعات گوشی سامسونگ A2 Core نیز اطلاع یابید. تمام قطعات موجود دارای ضمانت و مهلت تست یک تا هفت روزه می‌باشند.