نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در آگوست سال 2015 کمپانی تایوانی HTC محصول مقرون به صرفه خود را با نام گوشی اچ تی سی Desire 520 معرفی کرد. این دستگاه از اندازه‌ای با ابعاد 139.8 x 68.9 x 9.1 میلی متر طراحی شده است و به کاربران امکان استفاده از یک سیم کارت را می‌دهد. تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی دیزایر 520 با اندازه‌ی 4.5 اینچی تنها 57 درصد از قاب جلوی گوشی را دربر گرفته است. اچ تی سی در ساخت صفحه نمایش این گوشی از فناوری IPS LCD لمسی خازنی بهره برده است که میزان روشنایی و وضوح تصاویر و متون را افزایش می‌دهد. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 480 در 854 پیکسل و تراکم پیکسلی 218 پیکسل بر اینچ و نسبت تصویر 16:9 هستند. هارد پروگرم شده یا همان حافظه‌ی داخلی دستگاه از نوع eMMC 4.5 در نظر گرفته شده است که دارای ظرقیت 8 گیگابایت و 1 گیگابایت رم است که درصورت عدم کافی بودن این ظرفیت کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه ظرفیت دستگاه را افزایش دهند.

دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند از اهمیت بالایی برخوردار هستند که در این دستگاه نسبت به قیمت آن دوربین پشت و جلو از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند. دوربین پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 520 به یک سنسور 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دوربین سلفی آن مجهز به یک لنز 2 مگاپیکسلی شده‌اند. دوربین پشت و جلو این گوشی قابلیت ضبط ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می‌کند. باتری پشت گوشی اچ تی سی دیزایر 520 نیز با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعتی انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم یونی قابل تعویض است که در صورت خرابی کاربران می‌توانند به تنهایی این قطعه را تعویض نمایند.

تعمیر گوشی اچ تی سی Desire 520

تعمیر گوشی اچ تی سی دیزایر 520 خود را به دست تعمیرکاران تعمیرات 118 بسپارید. این مرکز با بهره گیری از تعمیرکاران خبره و با سابقه درصدد ارائه‌ی بهترین خرمات به کاربران عزیز می‌باشد. تعمیرکاران موبایل مهارت تعمیر و نعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند را دارند و ارائه‌ی خدمات در این مجموعه با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال انجام می‌گیرد. برخی از تعمیرکاران به دلیل عدم مهارت کافی ممکن است به سایر قطعات دستگاه شما آسیب وارد نمایند لذا ما به شما مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. چنانچه کاربران در شهرستان هستند و شرایط مراجعه به این مرکز را جهت تعویض قطعات گوشی اچ تی سی دیزایر 520 ندازند می‌توانند دستگاه خود را برای ما ارسال نمایند.

خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 520

تعمیرکاران و افرادی که قصد خرید قطعات گوشی اچ تی سی Desire 520 را دارند می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری سفارشات خود را ثبت کنند. همکاران ما در اسرع وقت به آن رسیدگی و جهت ارسال آن اقدام می‌کنند. ما در این مجموعه دارنده‌ی مجموعه‌ی کاملی از قطعات گوشی اچ تی سی هستیم و افرادی که قصد خرید دارند می‌توانند به صورت اینترنتی سفارشات خود را ثبت کنند. سفارشات از تمامی شهرهای کشور پذیرفته می‌شود و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ارسال آن اقدام می‌کنند. در صورتی که قیمت قطعات گوشی اچ تی سی Desire 520 روی سایت قابل مشاهده نیست می‌توانید با همکاران ما درمرکز تعمیرات تماس بگیرید و از آخرین قیمت محصولات مطلع شوید.