نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی ایسوس Zenfone 2 Delux در آگوست سال 2015 با ابعاد 152.5 x 77.2 x 10.9میلی متر و وزن 170 گرم توسط کمپانی ایسوس معرفی و به کاربران ارائه شد. تاچ و ال سی دی گوشی ایسوس زنفون 2 دلوکس با اندازه‌ی 5.5 اینچی به طور تقریبی 70 درصد از قاب جلوی گوشی را به خود اختصاص داده است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 1080 در 1920 پیکسل و تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر اینچ می‌باشد. ایسوس در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که تصاویر و متون را با میزان روشنایی و وضوح بالایی نمایش دهد. این نمایشگر توسط یک لایه‌ی شیشه‌ای به نام کورنینگ گوریلا گلس 3 پوشانده شده است تا از این قطعه در برابر ضربه و خط و خش محافظت نماید. حافظه‌ی داخلی تعبیه شده در داخل این گوشی با سه ظرفیت 64 گیگابایتی با 4 گیگ رم٬ 128 گیگابایتی با 4 گیگ رم و 256 گیگابایتی با 4 گیگ رم عرضه شده است.

دوربین‌ها یکی از پارامترهای مهم در خرید گوشی های هوشمند به شمار می‌رود بنابراین کمپانی های رقیب در تلاش‌اند تا در این قطعه پیشرفت زیادی داشته باشند و کیفیت این قطعه را روز به روز بهتر کنند. دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون 2 دلوکس با سنسور 13 مگاپیکسل و دیافراگم f/2.0 قادر به ثبت تصاویری با کیفیت و خوبی می باشد. این دوربین از قابلیت هایی همچون فلش دوگانه LED ٬ ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR برخوردار می باشد. کاربران با استفاده از این دوربین قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشند. باتری گوشی ایسوس زنفون 2 دلوکس دارای 3000 میلی آمپر ظرفیت است که به راحتی انرژی الکتریکی دستگاه را تامین می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم پلیمری غیرقابل تعویض است که به دلیل پشتیبانی از شارژ سریع در مدت زمان 40 دقیقه 60 درصد شارژ می‌شود.

تعمیر گوشی ایسوس Zenfone 2 Delux

تعمیر گوشی ایسوس زنفون 2 دلوکس امری دشوار و پیچیده می‌باشد لذا به کاربران توصیه می‌کنیم جهت تعمیر و یا تعویض قطعات دستگاه خود به تعمیرکاران و مراکز معتبر و مجاز مراجعه نمایند. تعمیر و تعویض انواع قطعات گوشی‌های هوشمند در مرکز تعمیرات 118 با استفاده از قطعات و ابزارآلات اورجینال توسط تعمیرکاران ماهر و خبره انجام می‌شود. کاربران می‌توانند با مراجعه به این مجموعه جهت تعویض قطعات گوشی ایسوس زنفون 2 دلوکس خود اقدام نمایند و از قطعات اورجینال همراه با ضمانت نامه قطعات تعویض شده برخوردار شوند. کاربران شهرستانی عزیز لازم است دستگاه خود را برای این مجموعه ارسال کرده و از طریق تماس تلفنی تعمیر دستگاه خود را پیگیری نمایند.

خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Delux

یکی از دغدغه‌های تعمیرکاران تعمیرات موبایل خرید قطعات و ابزارالاتی است که بتوانند با آن به مشتریان خود بهترین خدمات را ارائه دهند. خرید قطعات اورجینال در رضایت مشتریان امری مهم تلقی می‌شود لذا ما جهت خرید قطعات و ابزارآلات اورجینال مرکز تعمیرات موبایل 118 را پیشنهاد می‌کنیم. تعمیرکاران می توانند جهت خرید قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Delux به صورت حضوری به این مرکز مراجعه نمایند و در صورت عدم دسترسی به این مرکز سفارش خود را در سایت این مجموعه ثبت کرده تا در اولین فرصت توسط کارشناسان واحد فروش ارسال شود. پس از خرید قطعات و ابزارآلات از این مرکز از ضمانت نامه به همراه فاکتور خرید محصولات نیز بهره مند خواهید شد. به دلیل نوسانات ارزی قبل از اقدام به خرید لازم است جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی ایسوس Zenfone 2 Delux با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.