نمایش دادن همه 8 نتیجه

نمایش 9 24 36

در آوریل سال 2019 کمپانی ایسوس یکی از اسمارت فون‌های خود را با اندازه‌ 147.3 x 71.8 x 8.2 میلی متر و وزن 140 گرم با نام گوشی ایسوس ZenFone Live L2 معرفی کرد. این گوشی از مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبی برخوردار است و در زمینه پردازش اطلاعات از قدرت بالایی نیز برخوردار می باشد. از مشخصات فنی این گوشی می توان به اندروید 8.0 ٬ تراشه کوالکام MSM8917 اسنپدراگون 430 و پردازنده چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی اشاره کرد. نمایشگر این گوشی با اندازه‌ی 5.5 اینچی در میان سایر اسمارت‌فون‌ها از اندازه‌ی متوسطی برخوردار است و مناسب افرادی است که به نمایشگرهای بزرگ علاقه‌ای ندارند. تصاویر در تاچ و ال سی دی گوشی زنفون لایو L2 با رزولوشن 720 در 1440 پیکسل با نسبت تصویر 18:9 نمایش داده می‌شوند. این دستگاه در دو نسخه‌ی 16 گیگابایتی با 2 گیگ رم و 32 گیگابایتی با 2 گیگ رم عرضه شده است که به کاربران امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ی داخلی با استفاده از کارت حافظه را می دهد.

ایسوس برای دوربین پشت گوشی ایسوس زنفون لایو L2 در دو نسخه‌ی این گوشی از دو نوع دوربین با سنسور 13 یا 8 مگاپیکسلی بهره برده است. این دوربین قادر به ضبط ویدسوهایی با کیفیت 1080 پیکسل با نرخ 30 فریم بر ثانیه می‌باشد همچنین برای کاربران ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR و محیط های تاریک و کم نور را امکان پذیر می‌کند. دوربین جلو این دستگاه دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است که از قابلیت HDR و فلش LED نیز برخوردار می‌باشد. باتری گوشی ایسوس زنفون لایو L2 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپری است که از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض می باشد.

تعمیر گوشی ایسوس ZenFone Live L2

قطعات گوشی ایسوس ZenFone Live L2 بسته به میزان آسیبی که به آن‌ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می‌توانید گوشی آسیب دیده‌ی خود را برای عیب‌یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می‌شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی‌های روز و به دست افراد متخصص انجام می‌شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می‌توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی ایسوس ZenFone Live L2 و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی ایسوس ZenFone Live L2 در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی ایسوس ZenFone Live L2

تعمیرکاران جهت خرید قطعات گوشی ایسوس زنفون لایو L2 و سایر قطعات گوشی‌های هوشمند به صورت اورجینال می بایست دقت و مهارت بالایی داشته باشند چرا که بعضا برخی از مراکز فروش قطعات از قطعات فیک و نامرغوب برای فروش استفاده می کنند. استفاده از قطعات اورجینال و اصل منجر به رضایت مشتران و همچنین گسترش کسب و کار تعمیرکاران می‌شود. مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات بهترین قطعات را از نظر کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل از این مرکز خرید نمایید. فروش ثطعات به همراه گارانتی و فاکتور خرید صورت می‌گیرد. جهت اطلاع از قیمت محصولات و قیمت قطعات گوشی ایسوس زنفون لایو L2 لازم است با کارشناسان واحد فروش تماس حاصل فرمایید.