نمایش 1–8 از 12 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 8 SE را در می سال 2018 به بازار معرفی کرده است. بدنه ی این گوشی فاقد متحنی بوده و چهارگوش تر به نظر می رسد. برای این گوشی نمایشگر ی از نوع Super AMOLED در نظر گرفته شده که از آن یک لایه شیشه ای Corning Gorilla Glass 5 در برابر ضربه خوردن و آسیب دیدگی مراقبت می کند. قطر تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی Mi 8 SE حدود 5.88 اینچ و دارای تراکم پیکسلی 423 می باشد. از دیگر مشخصات این نمایشگر می توان به رزولوشن تصویر 1080 در 2244 و نسبت تصویر 18.7 به 9 اشاره کرد. دوربین سلفی گوشی Mi 8 SE دارای سنسور 20 مگاپیکسلی بوده و در بالای نمایشگر جای گرفته است.

این گوشی از نظر طراحی بسیار شبیه به گوشی های دیگر این سری Mi 8 و Mi 8 Explorer  می باشد و تنها تفاوتی که در این سری ها مشاهده می شود اندازه ی آن ها می باشد. درب پشت گوشی Mi8 SE از شیشه ای بسیار حساس طراحی شده و قابلیت جذب اثر انگشت بسیار بالایی را دارا می باشد. دوربین اصلی با دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی به همراه اسکنر اثر انگشت روی درب پشت گوشی جای گرفته اند. از قابلیت های که این دوربین در اختیار شما می گذارد می توان به  فوکوس اتوماتیک تشخیص چهره دو پیکسلی، برچسب گذاری جغرافیایی، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، HDR، پانوراما و پیشرفت های معمول ویژگی AI مانند زیبایی، بوکه و تشخیص صحنه اشاره کرد. انرژی مورد نیاز گوشی شیائومی  Mi 8 SE را باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 3120 میلی آمپری تامین می کند. عملکرد باتری شیائومی Mi 8 SE در هنگام پخش ویدئو قابل قبول است و شما می توانید به مدت 9 ساعت ویدئو تماشا کنید.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 SE

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 8 SE از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 8 SE که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 8 اس ای

خرید های اینترنتی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی کنید و در هر ساعت از شبانه روز سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنید. کلیه ی قطعاتی که در این مجموعه به فروش می رسند و یا در تعمیرات موبایل مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال بوده و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند تا در صورت وجود هرگونه آسیب دیدگی امکان رسیدگی وجود داشته باشد. در صورت وجود هرگونه ابهام و سوال جهت خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 8 SE و اطلاع از قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 8 SE با همکاران ما در مرکز تعمیرات تماس بگیرید. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.