نمایش 1–8 از 11 نتیجه

نمایش 9 24 36

گوشی سونی Xperia M4 Aqua در مارس سال 2015 با ابعاد 145.5 x 72.6 x 7.3 و وزن 136 گرم توسط کمپانی چینی سونی معرفی شد. بدنه‌ی این گوشی مرکب از شیشه و پلاستیک ساخته شده است. پنل جلویی دستگاه شیشه‌ای و قاب پشت و فریم آن از نوع پلاستیکی هستند که مقاومت خوبی را در برابر ضربه دارند اما باید بدانیم که پلاستیک در برابر اجسام تیز مستعد خط و خش می باشد. این گوشی تنها دارای یک جایگاه برای قرار دادن سیم کارت می‌باشد بنابراین کاربران می‌توانند از یک سیم کارت استفاده نمایند٬ از خصوصیات دیگر این گوشی می‌توان به مقاوم بودن آن در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد چرا که از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند. تاچ و ال سی دی گوشی سونی اکسپریا M4 Aqua با استفاده از فناوری IPS LCD طراحی شده است که 16 میلیون رنگ را نمایش داده و از چندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با اندازه‌ی 5 اینچی به طور تقریبی 65 درصد از پنل جلویی را در برگرفته است. کاربران در این نمایشگر شاهد تصاویری با کیفیت 720 در 1280 پیکسل و نسبت تصویر 16:9 می‌باشند. از مشخصات فنی این گوشی می توان به تراشه کوالکام MSM8939 اسنپدراگون 615 ٬ سیستم عامل اندروید 5.0.1 قابل ارتقا تا 6.0.1 و پردازنده هشت هسته‌ای همراه با 2 گیگ رم اشاره کرد.

دوربین پشت گوشی سونی اکسپریا M4 Aqua به یک سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. این دوربین از قابلیت‌های ثبت تصاویر در حالت پانوراما و HDR برخوردار می باشد همچنین کاربران به لطف فلش LED می‌توانند در محیط‌های کم نور عکاسی کنند. این دوربین برای کاربران امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 فریم بر ثانیه را فراهم می کند. دوربین سلفی این گوشی یک لنز 5 مگاپیکسلی است که ویدئوهایی با کیفیت 720 پیکسلی را ضبط می‌کند. تامین انرژی الکتریکی این گوشی برعهده یک باتری لیتیوم یونی 2400 میلی آمپری است که با یک بار شارژ کامل این گوشی به کاربران امکان 13 ساعت مکالمه صوتی و یا 64 ساعت پخش موزیک را می دهد.

تعمیر گوشی سونی Xperia M4 Aqua

قطعات گوشی سونی Xperia M4 Aqua بسته به میزان آسیبی که به آن ها وارد شده امکان تعمیر و یا تعویض وجود دارد. شما می توانید گوشی آسیب دیده ی خود را برای عیب یابی و تعمیر به تعمیرکاران ما بسپارید. کلیه‌ی تعمیرات در این مجموعه شامل گارانتی معتبر شرکت می شوند. تعمیرات در این مجموعه با استفاده از جدید ترین تکنولوژی های روز و به دست افراد متخصص انجام می شود. در صورتی که شرایط مراجعه به مرکز تعمیرات را ندارید می توانید گوشی خود را با پیک و یا پست به دست ما برسانید. پس از تعمیر گوشی سونی Xperia M4 Aqua و انجام تست های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می شود. به یاد داشته باشید با تعویض قطعات گوشی سونی Xperia M4 Aqua در مرکزی معتبر می توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید و مانند قبل از آن استفاده کنید.

خرید قطعات گوشی سونی Xperia M4 Aqua

یکی از مهم‌ترین نکاتی که تعمیرکاران می بایست در خرید قطعات گوشی سونی اکسپریا M4 Aqua رعایت کنند اصل بودن قطعات می باشد. امروزه قطعات فیک و نامرغوب و فیک در بازار به وفور یافت شده و لازم است جهت خرید آن‌ها دقت کافی داشته باشید. از آنجایی که مرکز تعمیرات 118 با چندین سال سابقه در زمینه تعمیر و تعویض و فروش انواع قطعات گوشی‌های هوشمند به صورت اورجینال فعالیت می‌کند می‌توانید خریدی مطمئن را با این مرکز تجربه نمایید. چنانچه به این مرکز دسترسی ندارید می توانید از طریق سایت مرکز سفارش را ثبت کرده تا در اسرع وقت برایتان ارسال شود. لازم به ذکر است به دلیل نوسانات ارزی قیمت محصولات در سایت درج نشده است بنابراین جهت اطلاع از قیمت قطعات گوشی سونی اکسپریا M4 Aqua لازم است با این مرکز تماس حاصل نمایید.