نمایش 1–8 از 9 نتیجه

نمایش 9 24 36

شرکت شیائومی در طراحی گوشی های با کیفیت و خوش قیمت نظیر ندارد و گوشی قدرتمند Mi 5s را در سپتامبر سال 2016 به بازار معرفی کرده است. گوشی Mi 5s یکی از زیباترین و خوش دست ترین گوشی های شیائومی به شمار می رود. از نمایشگر 5.15 اینچی با  کیفیت Full Hd بهره مند شده است و صفحه نمایش این گوشی شما را راضی نگه می دارد. مساحت ال سی دی گوشی شیائومی Mi 5s حدود 73.1 سانتی متر مربع است و حدود 71.4 درصد پنل جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است. در بالای نمایشگر دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی به همراه سنسور مجاورت و اسپیکر مکالمه به چشم می خورد. دکمه هوم نیز در پایین ال سی دی قرار گرفته است.

باتری گوشی شیائومی Mi 5s دارای ظرفیت 3200 میلی آمپر و غیر قابل دسترسی توسط کاربر است. با استفاده از فست شارژ 18 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می شود و شما در طول روز همراهی می کند. کیفیت دوربین گوشی ها از اهمیت بالایی برخوردار است و افراد به هنگام خرید گوشی به دوربین خیلی اهمیت می دهند. در این گوشی از دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 بهره گرفته شده است. با کمک این دوربین شما می توانید تصاویر با کیفیت و نویز کمی را ثبت کنید. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای این گوشی از نوع Android 6.0 و قابل ارتقا تا آخرین نسخه ی به روز شده می باشد.

تعمیر گوشی شیائومی Mi 5s

مهم ترین عواملی که مرکزی را به یک مجموعه ی موفق در زمینه ی تعمیرات موبایل تبدیل می کند، تخصص کافی، تعهد کاری، احترام به مشتری و… است. تعمیر گوشی شیائومی Mi 5s از جمله خدمات تخصصی است که در این مجموعه به دست افراد متخصص و با استفاده از ابزار آلات اورجینال انجام می شود. تعمیرکاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. از دیگر امکانات این مرکز می توان به ضمانت نامه اشاره کرد که به هنگام تحویل گوشی به شما تحویل داده می شود تا در صورت وجود هر مشکلی امکان رسیدگی به آن وجود داشته باشد. لازم به ذکر است کلیه ی قطعات گوشی شیائومی Mi 5s که در تعمیرات مورد استفاده قرار می گیرند اورجینال هستند و به همراه گارانتی معتبر به شما تحویل داده می شوند.

خرید قطعات گوشی شیائومی می 5 اس

ما در این مجموعه تمام اصول مشتری مداری را سرلوحه ی کار خود قر ار داده ایم تا بتوانیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم. به همین جهت آرشیو کاملی از قطعات اورجینال را در این مجموعه جمع آوری کرده ایم تا بتوانید پس از ثبت سفارش برای شما ارسال کنیم. افرادی که قصد خرید قطعات گوشی شیائومی Mi 5s را دارند می توانند با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرند و از آخرین قیمت قطعات گوشی شیائومی Mi 5s مطلع شوند. امکان ثبت سفارش برای افرادی که در شهرستان هستند هم وجود دارد و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش اقدام می کنند. مرکز تعمیرات 118 دارای مجوز فعالیت از اتحادیه دستگاه های مخابراتی بوده و همچنین ملزم به اجرای ضوابط گواهینامه های ISO 9001 و ISO 10004 در پایش و اندازه گیری رضایت مشتری است.