نمایش یک نتیجه

نمایش 9 24 36

در ماه آگوست سال 2018 گوشی بلک بری Evolve به همراه Evolve x توسط کمپانی بلک بری رونمایی شد. این دو گوشی از نظر سخت‌افزاری تفاوت چندان با هم ندارند و هردوی آن از یک نمایشگر 5.99 اینچی با سیستم عامل اندرویدی 8.1 بهره برده‌اند. از مشخصات فنی این گوشی می توان به تراشه کوالکام SDM450 اسنپدراگون 450 ٬ پردازنده هشت هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی و رم 4 گیگی اشاره کرد. تاچ و ال سی دی  گوشی بلک بری Evolve به طور تقریبی 76 درصد از قاب جلوی گوشی را در بر گرفته است که تصااویر را با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل نمایش می‌دهد. نسبت تصاویر در این گوشی 18:9 می‌باشد. بلک بری در ساخت این نمایشگر از فناوری IPS LCD بهره برده است که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست و از جندین تماس لمسی به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. بلک بری برای محافظت از این قطعه در برابر ضربه و خط و خش با اجسام تیز از کورنینگ گوریلا گلس نسخه 5 استفاده کرده است. حافظه‌ی داخلی پیش فرض این گوشی دارای ظرفیت 64 گیگابایت می باشد که کاربران می توانند ظرفیت آن را نیز با استفاده از کارت حافظه افزایش دهند.

دوربین پشت گوشی بلک بری Evolve به دوربین دوگانه مجهز شده است و این بدان معناست که این دوذبین از دو سنسور به جای یک سنسور بهره برده است. دوربین این گوشی دارای دو سنسور 13 مگاپیکسلی است که با ترکیب هم تصاویر بسیار خوبی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. قابلیت های این دوربین فلش دوگانه ال ای دی و ثبت تصاویر با حالت‌های پانوراما و HDR می باشد. این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی را با نرخ 30 فریم بر ثانیه را برای کاربران فراهم می کند. دوربین سلفی این گوشی با سنسور 16 مگاپیکسلی قادر به ضبط ویدئوهایی با کیفیت 1080 پیکسلی با نرخ 30 و 60 فریم بر ثانیه می‌باشد. باتری گوشی بلک بری Evolve از نوع لیتیوم یونی غیرقابل تعویض است که دارای ظرفیت 4هزار میلی آمپری است. این باتری از قابلیت شارژ سریع برخوردار بوده و در مدت زمان کوتاهی می توان آن را شارژ کرد.

تعمیر گوشی بلک بری Evolve

گوشی‌های هوشمند امروزه بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل داده‌اند و در صورت آسیب دیدگی افراد به فکر سریع تعمیر شدن آن هستند. در این مجموعه تعمیرکاران مجرب و ماهری مشغول به فعالیت هستند و شما می‌توانید تعمیر گوشی بلک بری Evolve را به این مجموعه بسپارید. در ابتدا گوشی مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و هزینه‌ی گوشی بلک بری Evolve به مشتری اعلام می‌شود. پس از اعلام موافقت تعمیرکار تعویض را انجام داده و پس از انجام تست‌های نهایی گوشی به مشتری تحویل داده می‌شود. در این مجموعه آرشیو کاملی از قطعات گوشی بلک بری Evolve موجود است و تعمیر کاران ما می توانند تعمیر گوشی شما را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند. به یاد داشته باشید با خرید قطعات اورجینال و تعمیر آن در مرکزی معتبر می‌توانید کیفیت سابق گوشی خود را بازگردانید.

خرید قطعات گوشی بلک بری Evolve

خرید قطعات گوشی بلک بری Evolve یکی از مهم‌ترین فرآیندهای کاری تعمیرکاران دستگاه‌های هوشمند می‌باشد. خرید قطعات اورجینال به دلیل فراوان شدن قطعات فیک و نامرغوب در بازار امروزی نیازمند دقت همچنین صرف کردن انرژی و زمان می باشد٬ به همین سبب ما به شما مرکز تعمیرات 118 را جهت خرید قطعات با کیفیت پیشنهاد می کنیم. این مرکز با چندین سال سابقه در زمینه فروش قطعات و ابزارآلات اورجینال بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. تعمیرکاران می توانند با مراجعه به این مجموعه از خریدی مطمئن بهره مند گردند چرا که تمامی قطعات از گارانتی معتبر برخوردار بوده و در صورت درخواست به مشتریان فاکتور خرید تحویل داده می‌شود. قیمت قطعات گوشی بلک بری Evolve را می توانید با تماس با این مرکز به دست آورید.